Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Παράπονα των καταναλωτών για την πληρωμή των λογαριασμών τους στην Δ.Ε.Υ.Α.Χ

 ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ  30-1-2019

   Με αφορμή τα παράπονα των  καταναλωτών , που φθάνουν καθημερινά στην ΄Ενωση, για την απόφαση της  Δ.Ε.Υ.Α.Χ (Τρόποι Πληρωμής Λογαριασμών Ύδρευσης - Αποχέτευσης) που τέθηκε σε εφαρμογή από τον 9.2018,  και με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έστειλε σχετική επιστολή προς τη Διοίκηση της Εταιρείας, στην οποία  μεταξύ των άλλων αναφέρει:

                                                           κύριοι.

 Οφείλουμε να σας μεταφέρουμε την δυσαρέσκεια των καταναλωτών, που ζουν στο κέντρο των Χανίων, χρηστών παροχής ('Υδρευσης, αποχέτευσης), προς την επιχείρηση στην οποία  έχετε την ευθύνη ως Διοίκηση αυτής,  όσο αφορά  την απομάκρυνση του ταμείου  είσπραξης,της επιχείρησης  από την πόλη των Χανίων, και την εγκατάσταση αυτού ,στις Μουρνιές ,για τους εξής λόγους

1)Υπάρχει δυσκολία μετάβασης υπερηλίκων,   μη εχόντων  Ι.Χ αυτοκίνητο, καταναλωτών , να   οδεύουνε  στα ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στις Μουρνιές(των Μεγίστης Λαύρας 15 και Αρπακουλάκηδων)  για πληρωμή των λογαριασμών  τους.

2)  Στα υποκαταστήματα των  συνεργαζόμενων με σας τραπεζών και σε άλλους φορείς  που έχετε ορίσει ,υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση η οποία ποικίλει ανάλογα με τον φορέα εξόφλησης, πράγμα που δυσκολεύει  αρκετούς καταναλωτές να υποστούν την πλέον επιβάρυνση

.3) Επειδή πολλοί καταναλωτές δεν έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα (e-banking).

4), Επειδή το αίτημα των καταναλωτών , μπορεί να λυθεί , παρακαλούμε όπως ικανοποιήσετε αυτό , με ορισμό ταμείου  είσπραξης των λογαριασμών  της επιχείρησής σας ,εντός της πόλεως των Χανίων,  για ωφέλεια αμφοτέρων τόσο επιχείρησης όσο και καταναλωτών.

                                    Με Εκτίμηση

 

  Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη


                            


 

 

 

 

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Εσωσε την περιουσία της,συνταξιούχος του Δημοσίου, με εννιά δάνεια"


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  28-01-2019


 Το Ειρηνοδικείο Χανίων, με  απόφασή του, στα πλαίσια της Προσωρινής Διαταγής, παρείχε  προστασία από τα καταδιωκτικά μέτρα των τραπεζών και του Ο.Α.Ε.Δ σε  χήρα, συνταξιούχο πρώην δημόσιο υπάλληλο  ,  με συνολικό  χρέος 272.321,21  ευρώ , σε 9 δάνεια  ,σε τρις τράπεζες και στον Ο.Α.Ε.Δ
Επί της ουσίας της υπόθεσης και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας η οφειλέτρια   είναι μέλος της, πρόκειται για  χήρα ,τρίτεκνη μητέρα με ενήλικα τέκνα.
Περιουσιακά στοιχεία που έχει η οφειλέτρια  στην διάθεσή της είναι: πρώτη κατοικία 
Οικονομική κατάσταση της  οφειλέτριας : ελάχιστο από σύνταξη
Με την  Προσωρινή Διαταγή ,το Ειρηνοδικείο των Χανίων ,όρισε:
,1)Δέχεται το αίτημα ,και χορηγεί Προσωρινή Διαταγή,
2)Απαγορεύει  στους  πιστωτές    προσωρινώς,  μέχρι την έκδοση Οριστικής απόφασης, κάθε πράξη αναγκαστικής εκτέλεσης  κατά της κινητής και ακίνητης περιουσίας της  μέχρι την συζήτηση της κυρίας αίτησης
2)Ορίζει  μηνιαίες καταβολές δόσεων ,  ποσού 250 ευρώ , στο σύνολο των αναφερομένων σε αυτή την Προσωρινή Διαταγή οφειλών,  κατ άρθρο 8  παρ.5 του ν.3869/2010,μέχρι το χρόνο συζήτησης  της υπό κρίση  αίτησης της
  Τέλος , το ποσό των 250 ευρώ,που ορίστηκε από το Δικαστήριο των Χανίων , είναι στα όρια του μπορώ, της εν λόγω οφειλέτριας
Επιπροσθέτως, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε  άμεσα 28-2-2019 (λόγω κατάργησης του ν.Κατσέλη)τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, και επιθυμούν ρύθμιση, με τον ν.3869/2010 (ν.Κατσέλη -Σταθακη) είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης, καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 – 13.00, ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:
Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2 731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140 Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com
Επίσης τονίζουμε ότι, η Προστασία της κύριας κατοικίας, ισχύει με την παρούσα νομοθεσία ,μέχρι 28-2-2019.


                         Η  Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                Ιωάννα  Μελάκη

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Ε.Π.Κ.Κρήτης:Προσοχή στην παραπληροφόρηση των διαφημίσεων"

Δελτίο Τ'υπου 24-1-2019

 Επειδή καθημερινά πυρπολιζόμαστε  από "τσουνάμι" διαφημίσεων  από τα διάφορα μέσα επικοινωνίας, (ηλεκρηκά ,ηλεκτρονικά κ.α) με αποτέλεσμα πολλές φορές να προβαίνουμε  σε αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών , που ή δεν τα έχουμε ανάγκη  ή τα αγοράζουμε από εσφαλμένη πληροφόρηση , η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, οφείλει να προφυλάξει τους καταναλωτές  μέλη της ή μη, από τις παραπλανητικές διαφημίσεις, δίνοντας την δέουσα ενημέρωση .
 Οι συμβουλές μας
 Πότε μια διαφήμιση χρίζεται  παραπλανητική
Μια διαφήμιση είναι παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και σας οδηγεί να αγοράσετε ένα προϊόν ή υπηρεσία που διαφορετικά δεν θα αγοράζατε.

Παραδείγματα παραπλανητικής διαφήμισης
  • Φυλλάδιο όπου διαφημίζεται μια συσκευή, με την τιμή με μεγάλους αριθμούς ως ευκαιρία. Όταν πήγατε να την παραγγείλετε σας είπαν ότι στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ
  • Διαφήμιση στην τηλεόραση για κάποιο προϊόν (π.χ. χάπια αδυνατίσματος) που αναφέρει ότι αν τα πάρετε θα χάσετε βάρος, χωρίς να αναφέρεται η έγκριση από τον Ε.Ο.Φ
  • Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , που ανακοινώνει ότι κλείνει  η επιχείρηση  και έχει “διάλυση τιμών σε όλα τα είδη” κλπ, ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει αυτό, (η ανακοίνωση ισχύει για ορισμένα  είδη)
  • Διαφήμιση  ρύθμισης δανείου, από τράπεζα όπου παρουσιάζει  ρυθμίσεις και "κουρέματα"χαμηλό επιτόκιο, ενώ στην πραγματικότητα δεν ισχύει κάτι τέτοιο
  • Διαφήμιση, όπου εμφανίζει μια ηλεκτρική συσκευή με τα εξαρτήματά της (π.χ. σε φωτογραφία) και όταν την παραγγείλετε δεν σας στέλνουν τα εξαρτήματα, αλλά σας ενημερώνουν ότι αυτά πωλούνται ξεχωριστά ή ότι δεν πωλούνται
  • Διαφήμιση προϊόντος ότι είναι σε θέση να θεραπεύει ασθένειες, δυσλειτουργίες ή δυσμορφίες (ψευδής ισχυρισμός)
  • Διαφήμιση  από ηλεκτρονικό κατάστημα , που μέσω πληρωμένου site, προβάλλει και ξεπροβάλλει ένα  προϊόν, όμως, δεν μας καθορίζει με σαφήνεια προδιαγραφές, τελική τιμή και τρόπο πληρωμής
Σημαντικό !!! Διαθέτουμε χρόνο και κάνουμε έρευνα και σύγκριση ποιότητας και τιμής
Δεν είμαστε μόνοι !!! Και μετά την αγορά μας , έχουμε τα όπλα μας!!!
Επικοινωνούμε με τον πωλητή, εάν δεν βρούμε ανταπόκριση  τότε προβαίνουμε 'άμεσα σε
Καταγγελία
Εάν αγοράσατε ένα προϊόν που αν γνωρίζατε τις πραγματικές του ιδιότητες δεν θα το αγοράζατε ή εάν το προϊόν που σας παραδώσανε δεν είναι αυτό που διαφημίζεται, τότε θα πρέπει να μας το καταγγείλετε, στα τηλ.2821092666 , 2821092306 και 2842020140 και  στο email epkxan@gmail.com  ώστε να γίνουν ενέργειες παύσης αυτής της διαφήμισης.
Επιπρόσθετοι Φορείς για καταγγελία
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
fax: 2103843549, email: info@efpolis.gr
Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης
fax: 2103319881, email: ncrtv@otenet.gr
Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος
fax: 2103246880, email: edee@edee.gr







Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Απόφαση "ορόσημο" για τα ελληνικά χρονικά και και από το Δευτεροβάθμιο Δικαστήριο Χανίων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  21-1-2019


  Μια ιδιαίτερα σημαντική απόφαση, εξέδωσε το Δευτεροβάθμιο  Δικαστήριο των Χανίων (Εφετείο), θεραπεύοντας  τελεσίδικη απόφαση του  Ειρηνοδικείου Χανίων, για οικογένεια δανειοληπτών, που κατέφυγε σαυτό, ζητώντας μεγαλύτερη θεραπεία, καθώς παρά το μεγάλο "κούρεμα" των 95% και 76% αντίστοιχα. σε χρέος  443.000 ευρώ,  σε εφτά τράπεζες, δεν δόθηκε  η επιθυμητή για τα οικονομικά τους λύση.
 Οι συγκεκριμένοι  δανειολήπτες αδυνατούσαν  να  πληρώνουν  την ορισθείσα  δικαστική δόση των 240 ευρώ/μήνα, από το Ειρηνοδικείο Χανίων, για το στεγαστικό τους δάνειο καθώς η οικονομική τους ρευστότητα είχε μειωθεί και το κόστος της  επιβίωσης τους είχε αυξηθεί.Γι αυτό επανήλθαν με αίτηση σε Δευτεροβάθμιο  Δικαστήριο, όπου  ,με την απόφασή του  διαγράφηκαν όλα τα χρέη τους σε καταναλωτικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες σε έξι τράπεζες  και ΜΟΝΟ για την διάσωση του σπιτιού, ορίστηκε μηνιαία  δόση 66 ευρώ σε μία τράπεζα που είχαν στεγαστικό δάνειο..
 Αναλυτικά και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας οι δανειολήπτες είναι μέλη, πρόκειται για ζευγάρι δανειοληπτών, γονείς δύο ενηλίκων τέκνων, εκ των οποίων ο σύζυγος είναι συνταξιούχος, πρώην αστυνομικός υπάλληλος, η δε σύζυγος δεν εργάζεται, λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας.
Οι δανειολήπτες, εν προκειμένω, υπέβαλαν αίτημα υπαγωγής τους στις ευνοϊκές διατάξεις του Ν.Κατσέλη το έτος 2012, με τη συνεργασία και την υποστήριξη της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
  Με την απόφαση του Ειρηνοδικείου  Χανίων, ρυθμίστηκαν και διαγράφηκαν τα τραπεζικά χρέη του "υπερχρεωμένου ζευγαριού", ενώ διασώθηκαν   μια σειρά περιουσιακών στοιχείων, μεταξύ των οποίων και η πρώτη κατοικία τους.
Με την υπ. αρ.481/2015, απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, επετεύχθη αφενός η ρύθμιση των χρεών τους και αφετέρου η διαγραφή κατά ποσοστό 95% και 76% αντίστοιχα. Κυρίως όμως, επετεύχθη η διάσωση της κύριας κατοικίας τους καθώς και ιδιόκτητων αγροτεμαχίων.
  Με την απόφαση του Δευτεροβαθμίου Δικαστηρίου ορίζονται
-"Μηδενικές καταβολές"  και για τους δύο δανειολήπτες
- Για την διάσωση της κατοικίας  καταβολή ποσού 15,811,20 ευρώ, σε 240 δόσεις , μόνο στην τράπεζα που υπάρχει το στεγαστικό δάνειο, ήτοι μηνιαία δόση  66 ευρώ/μήνα
Τέλος, ως πιστοποιημένη ΄Ένωση Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους και επιθυμούν ρύθμιση, είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας
Υπενθυμίζουμε τέλος ότι, η παράταση του άρθου 9 του ν.Κατσέλη ισχύει μέχρι 28-2-2019
Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com


                 Η Πρόεδρος  της ΄
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη


.

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Αναφορά -Καταγγελία για τον υπεύθυνο του καταστήματος, Σκαλίδη 24, Χανιά



Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης






                              
                                                               Κύριοι,



  Θα θέλαμε να σας  αναφέρουμε  την κακή διαχειριστική συμπεριφορά  του υπάλληλου σας, ............... ,που εργάζεται στο υποκατάστημά σας στα Χανιά και στην οδό Σκαλίδη 24, κατά  του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Γεωργίου Παπαλά ,παρουσία καταναλωτών και υπαλλήλων σας ,που έλαβε χώρα  στις 10-01-2019 και ώρα 12 μ, στο υποκατάστημά σας  Σκαλίδη 24, Χανιά.
  ΄Οπως,  αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης ,στην αναφορά του ,που υπέβαλλε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης, επισκέφθηκε το υποκατάστημα της Εταιρείας σας, συνοδεύοντας καταναλώτρια πελάτη του καταστήματος σας, προκειμένου να λύσει εξωδικαστικά , μία καταναλωτική διαφορά,( όπως προβλέπεται από την θεσμική του ιδιότητα).
 Αφού δήλωσε την ιδιότητα του και τον σκοπό της επισκέψεως  του, ζήτησε να έλθει σε επαφή με τον υπεύθυνο του καταστήματος για την συζήτηση της καταναλωτικής  διαφοράς.
  Ειδοποιήθηκε ο υπεύθυνος του καταστήματος ,από σχετικό συνεργάτη του , για την επίσκεψη του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης και ο αναφερόμενος υπεύθυνος, δεν παρουσιάστηκε χαλαρά, ως η θέση του υπευθύνου της επιχείρησης  αρμόζει και του επιβάλλει , αλλά σαν "μαινόμενος ταύρος"  κραυγάζοντας εκφοβιστικά, προς το μέρος του Αντιπροέδρου , με αποτέλεσμα ο Αντιπρόεδρος να ζητήσει την βοήθεια της Αστυνομίας.
  Επειδή, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι ο αρμόδιος Πιστοποιημένος  Φορέας,  από την ισχύουσα Νομοθεσία ,για την διαχείριση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την Προστασία των  , αλλά και η φιλική και εξωδικαστική διαμεσολάβηση, για την λύση των τυχόν καταναλωτικών διαφορών, ζητάμε να επιληφθείτε του θέματος, καθώς δεν τιμούν και κοσμούν, τέτοιοι εκπρόσωποι την επιχείρησή σας, μία επιχείρηση , η οποία φιλοξενείται από την τοπική κοινωνία χωρίς "παρατράγουδα"

                                                      Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                             
                                                                         Ιωάννα Μελάκη

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Καταγγελία για Πολυεθνική στα Χανιά









ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ   14-1-2019


  Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, οφείλει να καταγγείλει Πολυεθνική εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών , με υποκατάστημα και στην πόλη των Χανίων,για  την ανεπίτρεπτη συμπεριφορά του υπευθύνου του καταστήματος , προς τους καταναλωτές  και εκπροσώπους των καταναλωτών (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης) και να επιστήσει την προσοχή στους καταναλωτές , γα τις αγορές τους, καλώντας τους  για άλλη μια φορά να επιλέγουν Χανιώτικες Επιχειρήσεις, Κρητικές επιχειρήσεις.
Αναλυτικότερα:
Καταγγέλουμε την επιθετική  και εκφοβιστική συμπεριφορά του υπευθύνου της Εταιρείας ,προς τον εκπρόσωπο της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, όταν επισκέφθηκε το κατάστημα συνοδεύοντας καταναλώτρια  ,μέλος της ΄Ενωσης΄, προκειμένου να διαχειριστεί τα δικαιώματά της.
  Συγκεκριμένα η καταναλώτρια είχε καταγγείλει στην ΄Ενωση ,αγορά ηλεκτρικού  προιόντος, (ηλεκτρική κουζίνα) που στην πορεία αποδείχθηκε ελαττωματικό. Επειδή η εν λόγω εταιρεία .δεν είχε δώσει   στην καταναλώτρια την απαραίτητη εγγύηση του προιόντος, για  να μπορεί να ολοκληρωθεί  η καταγγελία, ειρηνικά και καλοπροαίρετα έγινε αυτή η προσέγγιση, για να βρεθεί λύση στην καταναλωτική διαφορά.
  Επειδή η ΄Ενωση, έχει το δικαίωμα επίλυσης εξωδικαστικά της καταναλωτικής διαφοράς, αλλά έχει το δικαίωμα παρουσίας της  νομίμως, στις επιχειρήσεις για τους δικούς της σκοπούς,που δεν είναι άλλοι από τα νόμιμα συμφέροντα των καταναλωτών, θεωρούμε απαράδεκτη την όλη συμπεριφορά του εκπροσώπου της Πολυεθνικής Επιχείρησης, που υπάρχει και συντηρείται από τα χρήματα των καταναλωτών.
  Επειτα από τα παραπάνω η ΄Ενωση,  καλεί τους καταναλωτές ,

-Να απέχουν από τις αγορές τους, από τις Πολυεθνικές, όταν εκείνες δεν σέβονται τα δικαιώματά τους ,ως καταναλωτές
-Να προτιμούν  τις τοπικές επιχειρήσεις, όπου υπάρχει  αποδεδειγμένη ανθρώπινη διαχείριση και  κοινωνικό πρόσωπο.
 Τέλος, ως Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνουμε δημόσια ότι,  πλέον καμία ανοχή , στους εκπροσώπους των εν λόγω εταιρειών, που όχι μόνο δεν σέβονται τα χρήματα των καταναλωτών, αλλά και "τσαμπουκάρουν" εις βάρος της διεκδίκησης των δικαιωμάτων των καταναλωτών, επίσης ακόμα δηλώνουμε ότι η ΄Ενωση ως θεσμικός φορέας των καταναλωτών, δεν εκφοβίζεται ούτε τρομοκρατείται , θα συνεχίσει να στηρίζει το δίκιο και τα δικαιώματα των καταναλωτών είτε δικαστικώς είτε εξωδίκως.

                                  Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


                                    Ιωάννα Μελάκη



  
 

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Παράπονα προς Αστυνομική Δ/νση Χανίων

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης




 κ.Διευθυντά,
  Αφού σας ευχηθούμε ,μία καλή,παραγωγική και χρήσιμη χρονιά ,τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε υπηρεσιακό, οφείλουμε ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , να σας μεταφέρουμε το παράπονο μας. για συγκεκριμένο περιστατικό, που η Υπηρεσία που εκπροσωπείται όχι μόνο ήταν απούσα σε κληθείσα από μας παρέμβαση, αλλά και ούτε καταγράφηκε η κλήση μας στα συμβάντα.
  Συγκεκριμένα: Σύμφωνα με την καταγγελία του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης κ.Γεωργίου Παπαλά του Δημητρίου, σε απειλή που δέχτηκε από τον υπεύθυνο του καταστήματος Κωτσόβολος, Σκαλίδη 24 Χανιά, στις 10-01-2019 και  ώρα 12 μ ,κάλεσε την άμεση δράση,  τηλεφωνώντας στο 100 (η κλήση είναι καταγραμμένη στο κινητό του τηλέφωνο) και η Υπηρεσία όχι μόνο δεν έδρασε  ως όφειλε ,αφού κλήθηκε να προστατεύσει την θεσμική παρουσία του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης, αλλά και την σωματική του ακεραιότητα.Καθώς όπως αναφέρει η καταγγελία του Αντιπροέδρου,την οποία σας επισυνάπτουμε, η στάση του υπευθύνου του καταστήματος της Πολυεθνικής στα Χανιά,υπήρξε , αγενής , εκφοβιστική, ενώ του ίδιου του Αντιπροέδρου, υπήρξε η πρέπουσα διακριτική  και ευγενής.
  Το συμβάν προκλήθηκε από τον υπεύθυνο με θράσος ,προκλητικότητα και εριστικότητα παρουσία αγοραστικού κοινού ( καταναλωτών)και υπαλλήλων του καταστήματος.
  Επειδή ,μέσα στους σκοπούς και στους στόχους της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι η προστασία των καταναλωτών, από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων και η προστασία των δικαιωμάτων τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και σαυτο  και μόνο ,υπήρξε η παρουσία του εκπροσώπου μας στην εταιρεία "Κωτσόβολος" θεωρούμαι ότι η μη δική σας συνδρομή, αφού ζητήθηκε  για την προστασία του εκπροσώπου μας ,ήταν τελείως απαξιωτική, μη νόμιμη και ζητάμε  απαντήσεις:
1)Γιατί  δεν ενεργήσατε για το κληθέντα συμβάν, παρότι κληθήκατε
2)Γιατί η κλήση της άμεσης επέμβασης ,δεν καταγράφηκε στο βιβλίο των  συμβάντων.
  
κ.Διευθυντά,
 Όπως γνωρίζετε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εκτιμά το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας και την θέλει δίπλα της,(συνεργάτη της) καθώς ο σκοπός είναι κοινός,( η εφαρμογή της υπάρχουσας νομοθεσίας και η προστασία του πολίτη )
  Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία  του Αντιπροέδρου, εισήχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης, το οποίο αποφάσισε:
-Να καταγγελθεί το γεγονός στην Διοίκηση "Κωτσοβολος" Δ/νση Προσωπικού
-Να σταλεί επιστολή στην Αστυνομική Δ/νση Χανίων
-Να δοθεί σχετικό Δελτίο Τύπου
  Επειδή, ως Εθνική ,΄Ενωση Καταναλωτών ,εποπτευόμενη ,από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,του Υπουργείου Οικονομίας, προσπαθούμε να συμβάλλουμε εθελοντικά στην  ομαλή κοινωνική ισορροπία,  ευελπιστούμε στην συνεργασία σας, για την συνέχιση του έργου μας.

                           Με εκτίμηση
 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Σήμερα μιλάμε για τον Νόμο Κατσέλη ,στο κανάλι ΚΡΗΤΗ TV
 

ωρα 18:00 ΚΡΗΤΗ ΣΗΜΕΡΑ




  Συμμετέχει και η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κ.Ιωάννα Μελάκη Ερωτήσεις θα απαντηθούν on air
[Πιέστε για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκπομπή] [Η εκπομπή προβάλλεται ζωντανά] Η επικαιρότητα με τη Νικολέτα Σφακιανάκη.

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Μηδενικές καταβολές, για τρίτεκνο Δημόσιο υπάλληλο"


 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 8-1-2019
   Νέο!!! Το Ειρηνοδικείο  Χανίων, με  απόφαση του, απάλλαξε από το χρέος του  ,τρίτεκνο  δανειολήπτη, Δημόσιο υπάλληλο, συνολικής οφειλής 26.966 ευρώ, απαλλάσσοντας  τον από τις οχλήσεις των τραπεζών και τους συνεργάτες αυτών,  σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην οποία απευθύνθηκε ,ο εν λόγω οφειλέτης  από το έτος 2013, ζητώντας την συνδρομή της.
Αναλυτικά : πρόκειται , για οφειλέτη ηλικίας 49 ετών, έγγαμο, τρίτεκνο, δημόσιο υπάλληλο, ο οποίος  είχε  χρεωθεί  σε  τρις τράπεζες και στο Δημόσιο
  Εισόδημα που διαθέτει : To  μηνιαίο εισόδημα του, φθάνει  στα 900,00  ευρώ, περίπου
Περιουσιακά στοιχεία που έχει στην κυριότητα του
Διαθέτει  ΜΌΝΟ ένα  Ι.Χ ,αυτοκίνητο, δεν μένει σε ιδιόκτητη κατοικία , αλλά σε παραχωρημένη από τους γονείς του.
 Επί των παραπάνω, το Δικαστήριο των Χανίων, παρά τις αιτιάσεις και ενστάσεις των αντιδίκων τραπεζών  "περί καταχρηστικής άσκησης  του δικαιώματος κατάθεσης, περί αοριστίας ",
,με απόφαση του, όρισε:
-Δέχεται,  την αίτηση
-Ρυθμίζει ,τα χρέη  του οφειλέτη ορίζοντας  το, σε "μηδενικές " δόσεις και απαλλαγή από αυτό.
 Τέλος, ως πιστοποιημένη ΄Ένωση Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, και επιθυμούν ρύθμιση, είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας
Υπενθυμίζουμε τέλος ότι, η παράταση του άρθου 9 του ν.Κατσέλη ισχύει μέχρι 28-2-2019
Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com


                 Η Πρόεδρος  της ΄
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Σημαντικές αλλαγές σε ότι αφορά τη διακοπή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας αλλά και Internet, έχουν τεθεί από την 1η Ιανουαρίου, όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ.

Σκοπός του κανονισμού είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο αλλά και τις υποχρεώσεις των παρόχων προκειμένου να αποφεύγονται περιπτώσεις υπερχρεώσεων, καθώς και μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τον καταναλωτή των χρεώσεων σε περίπτωση που αυτός αποφασίσει τη διακοπή του συμβολαίου του πριν τον καθορισμένο χρόνο.
Σε ότι αφορά τους παρόχους, αυτοί θα έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τους συνδρομητές και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο τους, σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών. Κάθε τροποποίηση θα πρέπει να επισημαίνεται ενώ οι σχετικές πληροφορίες  θα πρέπει να παραμένουν αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου έως και δύο έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα για το οποίο ήταν σε ισχύ.
Σύμφωνα με το τρίτο και τελευταίο στάδιο ρυθμίσεων που προβλέπεται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ, επιβάλλονται οι ακόλουθες ρυθμίσεις.
  • Αυτόματη διακοπή παροχής υπηρεσιών για αποφυγή υπερχρεώσεων 
    Κατά τη σύναψη της σύμβασης και προς αποφυγή υπερχρεώσεων, οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα αυτόματης διακοπής της υπηρεσίας, κάθε φορά που ο λογαριασμός θα υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, με βάση τρεις τουλάχιστον επιλογές. 
  • Ανώτατο ύψος τέλους πρόωρης διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου 
    Καθορίζεται επακριβώς ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογίζεται το ανώτατο ύψος του τέλους για τη διακοπή σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της. 
  • Απρόσκοπτη πρόσβαση στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους 
    Οι πάροχοι θα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση των συνδρομητών σε πληροφορίες σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών, καθώς και τις εκάστοτε τροποποιήσεις. 
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε αυτό το έγγραφο της ΕΕΤΤ.

Νόμος Κατσέλη: Σε τι αφορά η πρόσφατη παράταση;




Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 31ης Δεκεμβρίου 2018 (ΦΕΚ Α’221/31.12.2018), δόθηκε παράταση δύο (2) μηνών, δηλαδή μέχρι και την 28η Φεβρουαρίου 2019, στην σχετική διάταξη του άρθρου 9 παρ. 2 Ν. 3869/2010 («Νόμος Κατσέλη»), που προβλέπει την δυνατότητα υποβολής από τον οφειλέτη πρόταση εκκαθάρισης και σχέδιο διευθέτησης οφειλών με αίτημα για εξαίρεση της κύριας κατοικίας του από την ρευστοποίηση στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο στο πλαίσιο σχετικής αίτησης υπαγωγής του στις διατάξεις του ως άνω Νόμου.
Η ανωτέρω παράταση ήταν αναγκαία, καθώς με την τροποποίηση του ν. 3869/2010 με τον ν. 4336/2015, η σχετική δυνατότητα υποβολής πρότασης εξαίρεσης της κύριας κατοικίας του από την ρευστοποίηση παρεχόταν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2018.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ισχύς ολόκληρου του ν. 3869/2010 (Νόμος Κατσέλη) λήγει κατά την ανωτέρω ημερομηνία, αλλά ότι μέχρι την ημερομηνία αυτή παρέχεται η δυνατότητα υποβολής πρότασης εξαίρεσης της κύριας κατοικίας από την ρευστοποίηση. Δηλαδή, εφόσον ο Ν. 3869/2010 δεν καταργηθεί στο σύνολό του, αιτήσεις υπαγωγής σε αυτόν θα μπορούν να λαμβάνουν χώρα κανονικά και μετά την ως άνω ημερομηνία, με την προστασία που αυτές συνεπάγονται, πλην της δυνατότητας υποβολής αιτήματος-πρότασης εξαίρεσης της κύριας κατοικίας από την ρευστοποίηση. 
Ασφαλώς, αιτήσεις υπαγωγής που έχουν ήδη κατατεθεί ή θα κατατεθούν μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία δεν επηρεάζονται και προχωρούν κανονικά, εξεταζόμενες στο σύνολό τους και ως προς το ζήτημα της προστασίας της κύριας κατοικίας από την εκποίηση.
Πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι είναι σκόπιμο πρόσωπα που πληρούν τις προϋποθέσεις υπαγωγής στον ν. 3869/2010 και διαθέτουν κύρια κατοικία, εκπληρώνοντας τις προϋποθέσεις διάσωσής της, να προβούν στην σχετική αίτηση ενώπιον του αρμόδιου Ειρηνοδικείου εντός της ως άνω, κατόπιν της παράτασης, προθεσμίας, ήτοι μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2019.


\

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Αρχίζουν σε λίγες μέρες οι χειμερινέ;ς εκπτώσεις 2019. Δείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέξετε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2-1-2019

Αρχίζουν σε λίγες μέρες οι εκπτώσεις 2019, καθώς, όπως γίνεται συνήθως, οι εκπτώσεις ξεκινούν τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου κάθε χρόνου, και διαρκούς περίπου μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου. Έτσι, φέτος, οι εκπτώσεις 2019 αναμένεται -εκτός απροόπτου- να διαρκέσουν από τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019, μέχρι την Πέμπτη 28Φεβρουαρίου 2019.Εκπτώσεις
Από η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,, διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για όλους τους καταναλωτές. Αξίζει να τονιστεί ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους και να αποφεύγουν πιθανές παγίδες από αθέμιτες και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.
Ειδικότερα,  η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, επισημαίνει τα εξής:
– Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σεζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από τις μεγάλες εκπτώσεις.
– Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.
– Για την περίοδο των εκπτώσεων, πρέπει να υπάρχει πινακίδα σε ορατά από τους καταναλωτές σημεία του καταστήματος και των βιτρινών, που θα αναγράφει το ποσοστό των εκπτώσεων, που παρέχονται, στις τιμές πώλησης κάθε είδους ή ομάδας ειδών ή όλων των ειδών του καταστήματος. Αν δεν υπάρχει τέτοια πινακίδα, πρέπει σε κάθε είδος να υπάρχει καρτελάκι, που να αναγράφει την τιμή πώλησης του προϊόντος, πριν την έκπτωση (διαγραμμένη) και την τιμή, μετά την έκπτωση.
– Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
– Θα αποβεί πολύ χρήσιμο για τους καταναλωτές, εάν, πριν τις εκπτώσεις, επισκεφθούν την αγορά, για να διερευνήσουν τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνουν τα είδη, που θέλουν να αγοράσουν. Έτσι, θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση, καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.
– Επιβάλλεται ο προγραμματισμός τις αγορές, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, προς αποφυγή της υπερκατανάλωσης.
– Απαραίτητη είναι η έρευνα αγοράς.
– Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος. Πολλές φορές, στις βιτρίνες αναγράφονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων και χρησιμοποιούνται σαν “κράχτες”, ενώ μέσα στο κατάστημα σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά, συνήθως πολύ μικρότερα.
– Αν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν για τις αγορές τους δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουν κάθε λεπτομέρεια για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
– Πρέπει να απαιτούν απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά τους.
– Πρέπει να ελέγχουν την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουν.