Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης: " Προσέχουμε , για να έχουμε σωστές Χριστουγεννιάτικες αγορές

< Δελτίο Τύπου 22-12-2020 Επειδή φέτος, βιώνουμε πρωτοφανή εορταστικό πεδίο , με αναγκαία και ελεγχόμενη κυκλοφορία, λογω covit 19 ,και ως καταναλωτές θα κατέβουμε στην αγορά με τα απαραίτητα ασφαλή μέτρα (μάσκα, αποστάσεις ,κ.α )η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, και αυτά τα Χριστούγεννα στέκεται δίπλα στις αγορές των καταναλωτών ,εφιστώντας την προσοχή τους ,αλλά και για να τους συμβουλέψει: Οι Συμβουλές μας: 1) Για την αγορά κρέατος (αρνιά, κατσίκια κλπ ): Συγκρίνουμε την τιμή με την ποιότητα του κρέατος και να αναζητούμε τις σφραγίδες υγειονομικών ελέγχων, που δείχνουν ότι οι αρμόδιες κτηνιατρικές υπηρεσίες έχουν κάνει τον απαιτούμενο έλεγχο. Για όλα τα σφάγια αμνοεριφίων εγχώριας παραγωγής, η σφραγίδα καταλληλότητας είναι χρώματος «τιρκουάζ» («λαμπρό κυανούν», χρωστική Ε 133) και έχει σχήμα ωοειδές ή στρογγυλό, όπου αναγράφεται ο αριθμός έγκρισης του σφαγείου. Σε σφραγίδα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου θα πρέπει να αναγράφεται η χώρα προέλευσης, «ELLAS» ή «ΕL». Για τα σφάγια αμνοεριφίων που προέρχονται από κοινοτικές χώρες, η σφραγίδα καταλληλότητας είναι χρώματος «τυρκουάζ» («λαμπρό κυανούν», χρωστική Ε133 ) ή «ερυθρό» («ερυθρό Allura», χρωστική Ε 129) και έχει σχήμα ωοειδές ή στρογγυλό, όπου αναγράφεται ο αριθμός έγκρισης του σφαγείου. Σε σφραγίδα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου θα πρέπει να αναγράφονται τα αρχικά του ονόματος της κοινοτικής χώρας προέλευσης Τα σφάγια αμνοεριφίων εισαγωγής από τρίτες χώρες, ελληνικής ή όχι σφαγής, φέρουν υποχρεωτικά όλες τις σφραγίδες σε χρώμα «καστανό» (χρωστική Ε155), δηλαδή τη σφραγίδα καταλληλότητας (ωοειδή ή στρογγυλή) και σφραγίδα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου, στο εσωτερικό της οποίας αναγράφεται το όνομα της τρίτης χώρας. 2) Για την προμήθεια πουλερικών (γαλοπούλες-κοτόπουλα) και προϊόντων πτηνοτροφίας: Οι γαλοπούλες διατίθενται προς πώληση είτε ως νωπές (συσκευασμένες ή μη) είτε ως καταψυγμένες. Οι νωπές εγχώριες μη συσκευασμένες γαλοπούλες πρέπει να είναι εκσπλαχνισμένες (απεντερωμένες), χωρίς πούπουλα και να φέρουν σήμανση καταλληλότητας (είτε με τη μορφή σφραγίδας, είτε, συνηθέστερα, σε καρτελάκι μιας χρήσης, κατάλληλα τοποθετημένο επάνω στο κρέας). Οι συσκευασμένες νωπές ή κατεψυγμένες γαλοπούλες πρέπει να φέρουν τη σήμανση καταλληλότητας της χώρας προέλευσης και την ημερομηνία ανάλωσης (τοποθετημένη επάνω ή κάτω από τη συσκευασία ή το περιτύλιγμα, κατά τρόπο ευανάγνωστο). 3) Για την προμήθεια γαλακτοκομικών Τα συσκευασμένα τυριά θα πρέπει να φέρουν σήμανση αναγνώρισης (οβάλ σφραγίδα) με τα αρχικά της χώρας παραγωγής και τον αριθμό έγκρισης του παρασκευαστή. Επίσης, η ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας θα πρέπει να αναγράφεται επάνω στη συσκευασία. Τα τυριά πρέπει να συντηρούνται στο ψυγείο. 4) Για την προμήθεια ειδών ζαχαροπλαστικής Τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής για την ασφάλεια των καταναλωτών, θα πρέπει να διατηρούνται στο ψυγείο, με τις σωστές θερμοκρασίες συντήρησης, λόγω του ευάλωτου χαρακτήρα τους. Καλό είναι και αυτές τις γιορτές,να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε σπιτικά γλυκά, δίπλα στα παιδιά μας, και λιγότερο θα μας στοιχίσουν και το σπίτι θα ευωδιασει από μυρωδιές, αλλά και το πνεύμα της δημιουργίας θα περάσουμε στα παιδιά μας. ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ Να αγοράζουμε τρόφιμα από ασφαλή καταστήματα και σε τούτες τις γιορτές, ας κάνουμε τις αγορές μας ,από καταστήματα τοπικών συμφερόντων… Οι αγορές τροφίμων από πλανόδιους περιστασιακούς πωλητές θα πρέπει να αποφεύγονται συστηματικά, διότι αποτελούν πηγή διάθεσης μη ελεγχόμενων τροφίμων, τα οποία μπορεί να μας παραπλανήσουν και να προκαλέσουν μικρά ή μεγάλα προβλήματα στην υγεία μας. Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,εύχεται σε όλους τους καταναλωτές, υγεία και καλές ξεχωριστές γιορτές ,για τον καθένα Για κάθε καταγγελία υπάρχει η ειδική γραμμή επικοινωνίας 11717, η οποία είναι στη διάθεση όλων των καταναλωτών και στην οποία μπορούν να αναφέρουν / καταγγέλλουν οιαδήποτε μη συμμόρφωση ή παράβαση της νομοθεσίας που μπορεί να υποπέσει στην αντίληψή τους.ακόμα μπορούν να επικοινωνούν στα τηλ της ΄Ενωσης . 2821092306,282109266 αλλά και στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Δανειολήπτρια , "κούρεψε" το χρέος της, της πρώην Αγροτικής, κατά 50% ,με Εξωδικαστική διαμεσολάβηση ,με το fund "

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 14-12-2020 Δανειοληπτρια της πρώην Αγροτικής τράπεζας, ρύθμισε το "κόκκινο" χρέος της, από τις δύο πιστωτικές της κάρτες,με την νέα πιστώτρια, εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις funds , με την υποστήριξη , συμβουλευτική και Εξωδικαστική, διαμεσολάβηση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, διαγράφοντας, αυτό κατά 50 % και ρύθμιση του υπολοίπου με δόσεις, με Επιτόκιο 0% Αναλυτικά Η εν λόγω οφειλετρια σε δύο πιστωτικές κάρτες, είχε αφήσει ανεξοφλητο ποσό. 19.139,22.ευρώ. Στο πλαίσιο της εξωδικαστικής διαμεσολάβησης ,διεγράφη το 50% του ποσού και διεσώθη η κύρια κατοικία της. Επί του πρακτέου ,αφού εξετάστηκαν από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εξατομικευμένα τα προβλήματα, οι προοπτικές καθώς και οι εναλλακτικές λύσεις που δύνανται να εφαρμοστούν και έπειτα από σειρά διαπραγματεύσεων της ομάδας εμπειρογνωμόνων της Ένωσης με το fund , επετεύχθη η οριστική ρύθμιση και των.δυο δανείων, με μηνιαία καταβολή ύψους 50,00 ευρώ (26 για την μια πίστωση και 24 για την άλλη με διαγραφή του χρέους κατά 50%. Τέλος, Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας: • Τel: 2821092666, 2821092306 • e-mail: epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελακη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης: " Χρήσιμες συμβουλές , για αγορά παιχνιδιών ,στην εποχή του covit 19 "

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 11-12-2020 Ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και του νέου έτους και ζώντας εντος Covit 19 και Χριστουγεννιάτικες αγορές κατεθιμον, προτεραιότητα έχουν οι αγορές παιχνιδιών, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης. σε σχετική ανακοίνωσή της, δίνει τις χρήσιμες συμβουλές της ,για ασφαλείς χριστουγεννιάτικες αγορές παιχνιδιών . σε γονείς και σε μικρούς καταναλωτές, Οι συμβουλές της: Πλησιάζοντας τα Χριστούγεννα, όλοι μας , παρά τον covit 19, τα προσδοκούμε λαμπερά, φωτεινά, χαρούμενα, παραδοσιακά, παρά την φτώχεια των νοικοκυριών, από την γενικότερη οικονομική ύφεση, (που συνεχίζει να πλήττει την Χώρα μας), και την λιγότερη αγοραστική δύναμη μας,ως καταναλωτές, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κάνει την προσπάθεια της υπέρβασης και σ' αυτές τις γιορτές, να δώσει μια θετική νότα στην αγορά της Κρήτης ,καλώντας τους καταναλωτές αφού πάρουν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα, (covit 19), να κάνουν τις αγορές τους, βοηθώντας τόσο τους ίδιους ,διαφοροποιώντας την ψυχολογία τους, αλλά και τα παιδιά,που η φετινή ατμόσφαιρα είναι διαφορετική, με λιγοτερο εορταστικό κλίμα, με απαγορευμένη και ελεγχόμενη κυκλοφορία, με αποφυγή εορταστικών συναθροίσεων και εκδηλώσεων Και επειδή δεύτερη έγνοια μας, από το να εφοδιαστουμε τρόφιμα είναι η αγορά παιχνιδιών, είτε για τα ίδια μας τα παιδιά ή για άλλα ,σημαντικότατο είναι η αγορά ασφαλών παιχνιδιών, για να έχουμε χαρούμενες γιορτές. Λίγη σχολαστικότητα στην επιλογή ενός παιχνιδιού επιβάλλεται, όχι από κανόνες, αλλά για να χαρίσουμε την χαρά που επιθυμούμε στα παιδιά, και όχι να προσθέσουμε ατυχήματα από αμέλεια μας. Χιλιάδες παιδιά, μέρες γιορτινές, μέρες χαράς, αναγκάζονται να μην παίζουν, αλλά να βρίσκονται στα νοσοκομεία, από μη ασφαλή παιχνίδια και από αμέλεια δική μας. Είναι αλήθεια ότι, οι καιροσκόποι και οι κερδοσκόποι δεν σέβονται κανένα και τίποτα, ούτε τα παιδιά μας, θεό τους έχουν τον πλούτο και μέριμνα τους, είναι πως να τον αυξήσουν.Είναι σαφέστατο ότι ,η σωστή επιλογή και η χρήση των παιχνιδιών, από κάθε παιδί, σύμφωνα με την δική μας καθοδήγηση και επίβλεψη μειώνει ,τον κίνδυνο ατυχημάτων. Τι προσέχουμε πριν επιλέξουμε να αγοράσουμε ένα παιχνίδι 6 σημαντικές συμβουλές : Μεγάλη Προσοχή!!! 1)Να είναι σύμφωνο με την ηλικία του παιδιού, επιβάλλεται σε κάθε συσκευασία παιχνιδιού ,να αναγράφεται η ηλικία βάσει της οποίας κάθε παιδί, μπορεί να κάνει χρήση. 2)Να είναι ασφαλές, να φέρει την σήμανση CE, βάσει της οποίας ο κατασκευαστής μας γνωρίζει ότι, παρέχει την ασφάλεια στο εν λόγο παιχνίδι. 3)Να υπάρχουν οδηγίες χρήσης, σε κάθε συσκευασία του παιχνιδιού στην Ελληνική γλώσσα, ώστε κάθε παιδί βοηθώντας το από κάποιον μεγαλύτερο , να μπορεί να το συναρμολογήσει και να το χρησιμοποιήσει παίζοντας το , βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη της ευστροφίας ,την ανάδειξη της ενεργητικότητας του ,αλλά και της δεξιοτεχνίας του. 4)Δεν παρασυρόμαστε, δεν αγοράζουμε ένα παιχνίδι, επειδή το είδαμε σε κάποιο διαφημιστικό σποτ, και ακριβότερο σίγουρα θα είναι, αλλά και χαρά μπορούμε να προσφέρουμε με ένα άλλο παιχνίδι φθηνότερο , σημασία έχει η αγάπη που χρειάζονται τα παιδιά μας. 5)Αγοράζουμε πάντα τα παιχνίδια για τα παιδιά μας, από επώνυμα καταστήματα, προτιμούμε τις τοπικές επιχειρήσεις, αποφεύγουμε να αγοράσουμε παιχνίδια από πλανόδιους μικροπωλητές ,όσο φθηνά και αν μας προσφέρονται, είναι παιχνίδια ανασφαλή, μπορεί να είναι κατασκευασμένα από χημικές ουσίες και άλλα υλικά μη ασφαλή για τα παιδιά μας, αλλά και μπορεί να έχουν μικρά τεμαχίδια τα οποία να αποβούν μοιραία στην υγεία τους, ιδιαίτερα στα μικρά παιδιά, που παίζοντας τα βάζουν στο στόμα κινδυνεύοντας να υποστούν απόφραξη και ασφυξία. 6)Δεν αγοράζουμε παιχνίδια που εκ της φύσεως τους (πιστόλια με πλαστικά σφαιρίδια, dvd με περίεργες φιγούρες) διαταράσσουν την ήρεμη ψυχοσύνθεση των παιδιών και τους δημιουργούν φοβικές και επιθετικές τάσεις, μέλημά μας είναι από το παιχνίδι το παιδί να δημιουργεί, να αναπτύσσεται και να ωριμάζει, ώστε να ετοιμάζεται για την μετάβαση του στην επόμενη ηλικιακή φάση. Τέλος, επειδή όλοι νοιαζόμαστε για τα παιδιά μας και αγοράζοντας τους παιχνίδια, θέλουμε να τους προσφέρουμε την χαρά και ιδιαίτερα αυτές τις ημέρες, που και το έθιμο μας θέλει να τους προσφέρουμε επιπλέον παιχνίδια, ας διαθέσουμε περισσότερο χρόνο στην επιλογή των παιχνιδιών, ας το κάνουμε το αξίζουν. *Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και τα μέσα επικοινωνίας με αυτήν είναι ,τηλέφωνο 282192666 του Γραφείου του Καταναλωτή,email epkxan@gmail.com, μπορεί να προσφέρει ενημέρωση, στην σωστή επιλογή παιχνιδιών, αλλά και προστασία, σε περιπτώσεις καταστρατήγησης των κανόνων της αγοράς, από "επιτήδειους" από μη νόμιμες εμπορικές πρακτικές.Επίσης, το 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Τι ισχύει αν «δεν σας βρουν» οι κούριερ - Αναλυτικές συμβουλές προς τους καταναλωτές

Τι ισχύει για το κόστος, τον χρόνο παράδοσης και την παρακολούθηση της αποστολής Συμβουλές στους καταναλωτές για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες και τα κούριερ εν όψει της περιόδου των Χριστουγέννων, δίνει η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες λόγω της πανδημίας. Κόστος αποστολής: Ελέγξτε εάν το κόστος αποστολής είναι ενιαίο ή διαφοροποιείται ανά περιοχή και επίσης, εάν επηρεάζεται από παράγοντες όπως το ογκομετρικό βάρος της αποστολής (για αντικείμενα που ξεπερνούν το καθορισμένο από την εταιρία όριο βάρους ή/και είναι ογκώδη, όπως π.χ. ηλεκτρικές συσκευές), την παράδοση στον χώρο του παραλήπτη ή σε δυσπρόσιτες περιοχές, την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών (π.χ. express). Χρόνος παράδοσης: Ενημερωθείτε από τον ταχυδρομικό πάροχο για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης ή/και τη δυνατότητα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών ως προς τον χρόνο παράδοσης (π.χ. αυθημερόν παράδοση, επίδοση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή σε μη εργάσιμη ημέρα), οι οποίες ενδέχεται να συνεπάγονται επιπλέον χρέωση. Τρόπος παραλαβής: Πληροφορηθείτε για τις διαθέσιμες επιλογές παραλαβής του ταχυδρομικού αντικειμένου (π.χ. στον χώρο σας, από καταστήματα της εταιρίας, από θυρίδα, από σημεία εξυπηρέτησης με διευρυμένο ωράριο κ.λπ.) καθώς και για τη δυνατότητα αλλαγής διεύθυνσης επίδοσης του αντικειμένου (υπηρεσίες ανακατεύθυνσης της αποστολής σε άλλη διεύθυνση). Παρακολούθηση αποστολής: Ενημερωθείτε για την πορεία παράδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου, π.χ. από την ιστοσελίδα της επιχείρησης, μέσω sms, email, τηλεφώνου κ.λπ. Τι ισχύει αν δεν σας βρουν Επανάληψη της προσπάθειας επίδοσης: Οι ταχυδρομικοί πάροχοι υποχρεούνται σε δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου, σε περίπτωση απουσίας σας κατά την αρχική προσπάθεια, με σχετική έγγραφη ειδοποίησή σας. Παραλαβή με επιφύλαξη: Έχετε τη δυνατότητα είτε να παραλάβετε με επιφύλαξη είτε να δηλώσετε επιφύλαξη εντός μίας ημέρας από την παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου, δηλώνοντάς το εγγράφως, εάν το αντικείμενο που σας παραδίδεται έχει υποστεί φθορά ή είναι κατεστραμμένο. Δυνατότητα μη υπογραφής: Με σκοπό την προληπτική προστασία της δημόσιας υγείας, επιτρέπεται, κατ' εξαίρεση και μόνο προσωρινά, η επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών χωρίς υπογραφή του παραλήπτη. Σε περίπτωση που γίνεται χρήση της δυνατότητας αυτής, ο διανομέας βεβαιώνει την επίδοση και καταγράφει, τουλάχιστον, ημερομηνία, τόπο, ώρα επίδοσης και τα στοιχεία του παραλήπτη, ή/και την καταχώρηση μοναδικού προσωπικού κωδικού αναγνώρισης που θα έχει αποσταλεί στους παραλήπτες. Δικαίωμα αποζημίωσης: Έχετε δικαίωμα να αιτηθείτε αποζημίωση εντός 6 μηνών για την πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, σε περίπτωση ολικής ή μερικής απώλειας/κλοπής/καταστροφής του περιεχομένου επιστολής ή δέματος, καθώς και την εκπρόθεσμη επίδοση του ταχυδρομικού αντικειμένου, σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται στην ατομική σύμβαση που υπογράψατε κατά την αποστολή. Επιστροφή προϊόντων: Ενημερωθείτε για τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων και τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής που σας δίνει το ηλεκτρονικό κατάστημα (π.χ. μέσω συνεργαζόμενης ταχυδρομικής επιχείρησης ή με εταιρία της επιλογής σας) καθώς και το σχετικό κόστος. Έρευνα αγοράς: Προβείτε σε έρευνα αγοράς και αναζητήστε αναλυτικές πληροφορίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες και τα σχετικά τιμολόγια, μέσω των διαδικτυακών τόπων και των τηλεφωνικών γραμμών εξυπηρέτησης που διαθέτουν οι ταχυδρομικοί πάροχοι. Προς διευκόλυνση της αναζήτησης και επιλογής υπηρεσίας ταχυμεταφορών, είναι διαθέσιμο το διαδικτυακό εργαλείο Pricescope της ΕΕΤΤ, που σας παρέχει τη δυνατότητα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών των μεγαλύτερων ταχυδρομικών παρόχων στην Ελλάδα. Τροποποίηση υπηρεσιών: Ρωτήστε εάν υπάρχουν τροποποιήσεις στις παρεχόμενες ταχυδρομικές υπηρεσίες, λόγω των μέτρων περιορισμού της πανδημίας (π.χ. αναστολή υπηρεσιών, τροποποίηση όρων παροχής, διαφοροποίηση χρόνων παράδοσης κ.λπ.) μέσω των ιστοσελίδων ή/και των κέντρων εξυπηρέτησης των ταχυδρομικών εταιριών και των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Για περισσότερες χρηστικές πληροφορίες σχετικά με τις ταχυδρομικές υπηρεσίες συμβουλευθείτε τον Οδηγό Καταναλωτή για Ταχυδρομικές Υπηρεσίες της ΕΕΤΤ. ή στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αφορά δανειολήπτες του ν.Κατσέλη που δεν έχει δικαστεί η αίτησή του

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε από Joanne Melaki · 2 Δεκεμβρίου στις 12:18 μ.μ. · Οι αιτήσεις επαναπροσδιορισμού κατατίθενται επί ποινή απαραδέκτου εντός των ακόλουθων προθεσμιών: α) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν μέχρι και τις 31.12.2014, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.01.2021. β) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2015 έως και 30.6.2015, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.01.2021. γ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2015 έως και 31.12.2015, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.02.2021 δ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2016 έως και 30.6.2016, από την 1η.12.2020 έως και την 28η.02.2021. ε) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2016 έως και 31.12.2016, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.3.2021. στ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2017 έως και 30.6.2017, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.3.2021. ζ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2017 έως και 31.12.2017, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.04.2021. η) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2018 έως και 30.6.2018, από την 1η.12.2020 έως και την 30η.04.2021. θ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2018 έως και 31.12.2018, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.05.2021. ι) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2019 και μετά, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.05.2021. Η κατάθεση της ανωτέρω αίτησης συνεπάγεται την άρση του τραπεζικού και φορολογικού απορρήτου των αιτούντων. Αφού διαβιβαστεί η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο και κοινοποιηθεί σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πιστωτές, εγγυητές), εκδίδεται σχετικά ηλεκτρονική βεβαίωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Μέσα σε εξήντα (60) ημέρες από την κατάθεση της αίτησης επαναπροσδιορισμού οι διάδικοι οφείλουν να καταθέσουν τις προτάσεις και να προσκομίσουν όλα τα αποδεικτικά μέσα και τα διαδικαστικά έγγραφα που επικαλούνται με αυτές. Μέσα στην ίδια προθεσμία κατατίθενται τα αποδεικτικά επίδοσης της αίτησης επαναπροσδιορισμού και της αίτησης ρύθμισης οφειλών, καθώς και τα πιστοποιητικά για τη διενέργεια των κοινοποιήσεων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Σε όσα δικαστήρια έχουν ενταχθεί στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων για την Πολιτική και Ποινική Διαδικασία (ΟΣΔΔΥ-ΠΠ) η κατάθεση μπορεί να ενεργείται ηλεκτρονικά και ο φάκελος της δικογραφίας να τηρείται σε ηλεκτρονική μορφή. Ο αιτών προσκομίζει τα ακόλουθα έγγραφα με τις προτάσεις του: (α) Βεβαίωση υποβολής αίτησης επαναπροσδιορισμού, η οποία χορηγείται αυτοματοποιημένα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα. (β) Αντίγραφα εκκαθαριστικών σημειωμάτων η πράξεις διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος, της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., που καλύπτουν διάστημα τριών (3) ετών πριν από τη λήψη του πρώτου χρονικά δανείου, του οποίου ζητείται η ρύθμιση με την αίτηση ρύθμισης οφειλών, καθώς και όλο το διάστημα μέχρι την κατάθεση των προτάσεων. (γ) τις εκδοθείσες δηλώσεις/πράξεις προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) των τελευταίων πέντε (5) ετών. Η τελευταία εκδοθείσα δήλωση/πράξη προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) πρέπει να συνοδεύεται κατά περίπτωση είτε από υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει υποβληθεί δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9) μετά από αυτήν είτε από την υποβληθείσα, μετά την έκδοση της δήλωσης/πράξης προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9). Τα έγγραφα των περ. α’ έως και δ’ προσκομίζονται από τον αιτούντα και για τον/την σύζυγό του, καθώς επίσης και για τα ανήλικα τέκνα του με περιουσία.

Με αφορμή την.Παγκοσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες,΄

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ · Δελτίο τύπου 3-12-2020 Με αφορμή την.Παγκοσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες,΄ Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συμμετέχει ενεργά , όχι μόνο στις 3 του Δεκέμβρη ,που έχει ορισθεί ως ” Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες”αλλά καθημερινά, σε κάθε πρόβλημα ,σε κάθε βήμα των ανθρώπων αυτών, είτε με ενημέρωση, είτε με καθοδήγηση, μα προ πάντων με διεκδίκηση καταπατημένων δικαιωμάτων τους, νοιώθοντας ότι ο καθένας από αυτούς είναι ένα δικός της κοινωνικό κομμάτι, δεν το διαχωρίζει ,διεκδικεί κάθε δικαίωμα τους, στέκεται δίπλα τους, και τα άτομα το ξέρουν το διαισθάνονται και καθημερινά τρέχουν, με οποιονδήποτε μέσον να αιτήσουν την βοήθεια της ΄Ενωσης. Μπορούμε να πούμε ότι ,όλοι έχουμε υποχρέωση είτε ως φορείς, είτε ως πολιτεία ,να συνδράμουμε στο καλύτερο γι αυτά τα άτομα, για ένα καλύτερο αύριο, για ένα ισότιμο αύριο, ο σκοπός είναι κοινός και η πορεία μονόδρομος, που ζητά στήριξη, και διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους ,τόσο σε εθνικό επίπεδο, αλλά και ευρωπαϊκό. Λόγω 10ετους οικονομικης κρίσης Πανδημίας Covit 19, τα άτομα αυτά “θα πιεστούν” και σε κάποιες φορές τα ξεχαστούν, κάποιοι θα θελήσουν να τους αφαιρέσουν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, θα τους στερήσουν βασική φαρμακευτική αγωγή ,ειδική εκπαίδευση ακόμα και τροφή και εδώ οφείλουμε να το επισημάνουμε και να προσπαθήσουμε να τα περιφρουρήσουμε . Γιατί εμείς δεν δεχόμαστε διακρίσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα, και προστατεύουμε κάθε αδικημένο πολίτη-καταναλωτή, γιατί και τα Α .μ.Ε.Α είναι καταναλωτές και μάλιστα ευαίσθητοι καταναλωτές,με ειδικά προϊόντα κατανάλωσης και ειδικές υπηρεσίες χρήσεις.Και εδώ χρειάζεται η ευαισθητοποίηση αλλά και η επιστράτευση των ηθικών κανόνων, της μη εκμετάλλευσης ,για να πάψουμε να μιλάμε ωμά”εκμετάλλευση ανθρώπου προς άνθρωπο," Η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,σε τέτοιες καταστάσεις δεν προσφέρει καμία επιείκεια ούτε πείθεται για πράξη αμέλειας. Ζούμε σε εποχή που τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται, και ιδιαίτερα σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες. Τα Α.μ.Ε.Α νοιώθουν αυτή την καταπίεση .που πολλές φορές γίνεται βαριοπούλα, να κτυπά ανελέητα χωρίς ηθικούς φραγμούς .όχι απλώς τα δικαιώματα τους, αλλά την ψυχή τους. Νοιώθουν το απαξιωτικό βλέμμα της αντιμετώπισης και μόνο στην θέα τους από κάποιους, σαν να καταλαμβάνουν. ένα δικό τους κομμάτι γης ,ή καταναλώνουν το οξυγόνο που αναπνέουν. Τα άτομα με Ειδικές Ανάγκες, είναι ισότητα μέλη της κοινωνίας μας, μιας κοινωνίας υποκριτικής, μιας κοινωνίας των γιορτών και της φιέστας, μια κοινωνίας χωρίς ωριμότητα, μιας κοινωνίας που αν μπορούσε θα όρθωνε τοίχος περιθωριοποίησης για αυτούς τους ανθρώπους ,θα το έκανε ή αν κατείχε το μαγικό ραβδάκι θα τους εξαφάνιζε, χωρίς να έχει μπει στην διαδικασία να μάθει ότι και αυτοί οι άνθρωποι είναι χρήσιμοι ο καθένας μπορεί με τον μοναδικό ταλέντο που διαθέτει να προσφέρει.΄Έχουμε τρανταχτά παραδείγματα ανθρώπων. με αναπηρία σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίοι προσέφεραν χρήσιμο επιστημονικό έργο. Μιλάμε για την Ελλάδα του πολιτισμού, μα μπορεί να υπάρχει πολιτισμός ,με άτομα (που καθένα από αυτά έχει την δική του ιστορία )να είναι στο περιθώριο;Μιλάμε για την παιδεία των παιδιών με ειδικές ανάγκες, άραγε και εδώ δεν είμαστε υποκριτές; Ποιοι από μας νοιαστήκαμε για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων τους, ποιοι από μας κατεβήκαμε σε διαμαρτυρία για να απαιτήσουμε από την πολιτεία αυτονόητα διακαιώματα; Δεν τα ισοπεδώνουμε όλα, σαφώς έχουν γίνει θετικά βήματα, από κάποιους ευαισθητοποιημένους πολίτες , για τα Α.μ.Ε.Α, αλλά εμείς θέλουμε περισσότερα,θέλουμε να φύγει η ταμπέλα της διαχωριστικής γραμμής. θέλουμε την ευαισθητοποίηση όλων μας,δεν χρειάζονται στήριξη μόνο τα ίδια τα Α.μ.Ε.Α ,αλλά και τα μέλη που μέσα στην οικογένεια τους ,καλούνται να εξυπηρετήσουν αυτά τα άτομα βιώνουν πολλές φορές απίθανες καταστάσεις που τους φέρνει στα όρια της ανθρώπινης αντοχής. Οι κοινωνικές υπηρεσίες της κρατικής μηχανής, σε πολλές περιπτώσεις εμφανίζουν ανεπάρκεια στην προσφορά κοινωνικής υπηρεσίας, γιαυτό καλό είναι ο καθένας από μας να είναι σε ετοιμότητα διάθεσης ,εκπαίδευσης και προσφοράς σε συνανθρώπους μας ,που έχουν ανάγκη την κάθε λογής υπηρεσία μας, η εθελοντική προσφορά είναι άυλο αγαθό δεν αγοράζεται “προσφέρεται” και έχει μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται αυτόβουλα με πυξίδα την ψυχή μας. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει τα Α.μ .Ε.Α Παγκρήτια, σημαντικές είναι οι νικηφόρες αποφάσεις στα “Υπερχρεωμένα νοικοκυριά” σε άτομα με αναπηρία, αλλά και οι παρεμβάσεις της σε ασφαλιστικές εταιρείες, για την καταβολή των ασφαλίστρων σε πολίτες Α.μ.Ε.Α. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , στην πρόσφατη Ετήσια Γενική Συνέλευσή της, πήρε σημαντική απόφαση, η οποία περίτρανα δείχνει την ευαισθησία της ως Κοινωνική Οργάνωση, ότ,ι για τα Α.μ.Ε.Α θα υπάρχει στην επαφή τους με την ΄Ενωση, “ξεχωριστή διαχείριση” δηλ. δεν θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας αλλά καθημερινά θα είναι η προτεραιότητα, ανεξαρτήτως “ραντεβού” Τέλος ,παρότι ο σκοπός και ο στόχος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι να περάσει στον αναγνώστη αισιόδοξο μήνυμα, δεν μπορεί να κρύψει τον φόβο, ότι για τα Α.μ.Ε.Α, θα είναι οι επόμενες μέρες ποιο δύσκολες, και εδώ χρειαζόμαστε όλοι πλέον να αποδείξουμε ότι είμαστε άνθρωποι!! Η Πρόεδρος της Ένωσης

Αφορά κυρίως αγρότες, που είχαν πάρει δάνειο από την Αγροτική Τράπεζα

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε από Joanne Melaki · 13 ώρ. · Νέο!!!
Αφορά κυρίως αγρότες, που είχαν πάρει δάνειο από την Αγροτική Τράπεζα Αγαπητοί φίλοι, μπορεί η Τράπεζα να έκλεισε όμως δεν σας ξέχασε τέθηκε υπό ειδική εκκαθαριση και εκπροσωπείται νόμιμα από την P Q H η οποία ανέθεσε σε δικηγορικές εταιρειες , να κάνουν αγωγές, επί των απαιτήσεων της Με τον ν.4640/2019 άρθρο 7 παρ.2 νομοθετήθηκε η Υποχρεωτική Διαμεσολάβηση πριν από την Αγωγή με επίσημο πιστοποιημένο διαμεσολαβητή από την λίστα.του να Υπουργείου Δικαιοσύνης Δηλαδή ,καλούνται τα δύο αντιδικα μέρη σε υποχρεωτική συνεδρια ενώπιον του μεσολαβητή, να εξετάσουν την δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς Εάν στην Αρχική συνεδρία δεν επιθυμεί το αντίδικο μέλος,να συνεχίσει την.διαδικασια της διαμεσολάβησης μπορεί να αποχωρήσει, χωρίς οποιαδήποτε αιτιολογία, κύρωση η ποινή. Σύμφωνα με τον νόμο, η μη προσέλευση στην Υποχρεωτική Αρχική Συνεδρία, δύναται το δικαστήριο να επιβάλλει χρηματική ποινή από 100 έως 500 ευρώ, εφόσον η υπόθεση προχωρήσει δικαστικά. Η αμοιβή του διαμεσολαβητή βαρύνει τα μέρη και ανέρχεται στα 50 ευρώ τα οποία μοιράζονται τα μέρη κατά ισομοιρία

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Επαναπροσδιορισμός Υποθέσεων ν. 3869/2010 (Νόμου Κατσέλη-Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά) 19 Νοεμβρίου, 2020

Στο Νόμο 4745/2020 που δημοσιεύτηκε στις 6-11-2020 (ΦΕΚ Α’ 214/06-11-2020), περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για την επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 («Νόμος Κατσέλη»), προκειμένου αυτές να επαναπροσδιοριστούν σε συντομότερη δικάσιμο, με επιμέλεια του αιτούντος δανειολήπτη. Με τον ανωτέρω Νόμο και υπό τον μανδύα της συμμόρφωσης προς το άρθρο 6 παρ. 1 της ΕΣΔΑ για την εύλογη διάρκεια της δίκης, ορίζεται ότι όλες οι εκκρεμείς στον πρώτο βαθμό, δηλαδή στο Ειρηνοδικείο, υποθέσεις, οι οποίες έχουν προσδιοριστεί προς εκδίκαση σε χρόνο μετά την 15.6.2021, θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και μάλιστα επί ποινή απαραδέκτου, με επιμέλεια του αιτούντος-οφειλέτη, αρχικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, στις κάτωθι αποκλειστικές προθεσμίες και εν συνεχεία με εκδίκαση της υπόθεσης κατά τα πρότυπα της νέας Τακτικής Διαδικασίας του Ν. 4335/2015. Οι αιτήσεις επαναπροσδιορισμού κατατίθενται επί ποινή απαραδέκτου εντός των ακόλουθων προθεσμιών: α) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν μέχρι και τις 31.12.2014, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.01.2021. β) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2015 έως και 30.6.2015, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.01.2021. γ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2015 έως και 31.12.2015, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.02.2021 δ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2016 έως και 30.6.2016, από την 1η.12.2020 έως και την 28η.02.2021. ε) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2016 έως και 31.12.2016, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.3.2021. στ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2017 έως και 30.6.2017, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.3.2021. ζ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2017 έως και 31.12.2017, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.04.2021. η) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2018 έως και 30.6.2018, από την 1η.12.2020 έως και την 30η.04.2021. θ) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.7.2018 έως και 31.12.2018, από την 1η.12.2020 έως και την 15η.05.2021. ι) Προκειμένου για αιτήσεις ρύθμισης οφειλών, που κατατέθηκαν από 1ης.1.2019 και μετά, από την 1η.12.2020 έως και την 31η.05.2021. Η κατάθεση της ανωτέρω αίτησης συνεπάγεται την άρση του τραπεζικού και φορολογικού απορρήτου των αιτούντων. Αφού διαβιβαστεί η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο και κοινοποιηθεί σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πιστωτές, εγγυητές), εκδίδεται σχετικά ηλεκτρονική βεβαίωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Μέσα σε εξήντα (60) ημέρες από την κατάθεση της αίτησης επαναπροσδιορισμού οι διάδικοι οφείλουν να καταθέσουν τις προτάσεις και να προσκομίσουν όλα τα αποδεικτικά μέσα και τα διαδικαστικά έγγραφα που επικαλούνται με αυτές. Μέσα στην ίδια προθεσμία κατατίθενται τα αποδεικτικά επίδοσης της αίτησης επαναπροσδιορισμού και της αίτησης ρύθμισης οφειλών, καθώς και τα πιστοποιητικά για τη διενέργεια των κοινοποιήσεων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Σε όσα δικαστήρια έχουν ενταχθεί στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων για την Πολιτική και Ποινική Διαδικασία (ΟΣΔΔΥ-ΠΠ) η κατάθεση μπορεί να ενεργείται ηλεκτρονικά και ο φάκελος της δικογραφίας να τηρείται σε ηλεκτρονική μορφή. Ο αιτών προσκομίζει τα ακόλουθα έγγραφα με τις προτάσεις του: (α) Βεβαίωση υποβολής αίτησης επαναπροσδιορισμού, η οποία χορηγείται αυτοματοποιημένα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα. (β) Αντίγραφα εκκαθαριστικών σημειωμάτων η πράξεις διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος, της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., που καλύπτουν διάστημα τριών (3) ετών πριν από τη λήψη του πρώτου χρονικά δανείου, του οποίου ζητείται η ρύθμιση με την αίτηση ρύθμισης οφειλών, καθώς και όλο το διάστημα μέχρι την κατάθεση των προτάσεων. (γ) τις εκδοθείσες δηλώσεις/πράξεις προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) των τελευταίων πέντε (5) ετών. Η τελευταία εκδοθείσα δήλωση/πράξη προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) πρέπει να συνοδεύεται κατά περίπτωση είτε από υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει υποβληθεί δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9) μετά από αυτήν είτε από την υποβληθείσα, μετά την έκδοση της δήλωσης/πράξης προσδιορισμού Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9). Τα έγγραφα των περ. α’ έως και δ’ προσκομίζονται από τον αιτούντα και για τον/την σύζυγό του, καθώς επίσης και για τα ανήλικα τέκνα του με περιουσία. Μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την κατάθεση των προτάσεων προβλέπεται σχετική προθεσμία για την κατάθεση της προσθήκης – αντίκρουσης των διαδίκων. Εντός δε δεκαπέντε (15) ημερών από το “κλείσιμο” του φακέλου, η Γραμματεία του αρμοδίου Ειρηνοδικείου προσδιορίζει συγκεκριμένη δικάσιμο για την εν λόγω υπόθεση, στην οποία δεν παρίστανται με φυσική παρουσία, ει μη μόνο δια των ανωτέρω προτάσεων τους, οι διάδικοι και δε λαμβάνει χώρα εξέταση μαρτύρων. Εντός έξι (6) μηνών από την ανωτέρω ορισθείσα δικάσιμο εκδίδεται η απόφαση επί της αιτήσεως. Ένδικα μέσα και βοηθήματα που ασκούνται κατά των αποφάσεων, οι οποίες εκδίδονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος, δικάζονται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 739 επ. ΚΠολΔ. Έφεση ασκείται μέσα στην προθεσμία της παρ. 1 του άρθρου 518 ΚΠολΔ, άλλως μέσα σε προθεσμία έξι (6) μηνών από τη δημοσίευση της απόφασης

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Καταγγέλλουμε τις τράπεζες, για απαράδεκτες πρακτικές, σε δανειολήπτες, που δεν έχουν οφειλές"

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Με αφορμή τις καταγγελίες και τα ερωτήματα των δανειοληπτών ,μελών της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για επιστολές που λαμβάνουν από τις τράπεζες και τους συνεργάτες αυτών funds , που καταγγέλλουν με θυμό ότι, ενώ έχουν πάρει βεβαίωση εξόφλησης από τις τράπεζες , για τις οφειλές τους,οι τράπεζες μεταβιβάζουν τα προσωπικά τους στοιχεία, στις εταιρείες διαχείρισης οφειλών Επ αυτών , η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αρκετά θυμωμένη , εξέδωσε Δελτίο Τύπου , απευθυνόμενη αφενός σε τράπεζες και εταιρείες διαχείρισης οφειλών, αλλά και στους δανειολήπτες μέλη της η μη Στην ανακοίνωση της, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρει: Είναι απαράδεκτο και συνάμα τραγικό , κύριοι των τραπεζών, να χορηγείτε βεβαίωση εξόφλησης οφειλών, σε δανειοληπτες από το ετος 2015 και να βεβαιώνετε ότι "η δανειακή σύμβαση εξοφλήθηκε πλήρως και ολοσχερώς και η τράπεζα ουδεμία απαίτηση διατηρεί πλέον από την πιστωτική αυτή σχέση" και συνάμα να μεταφέρετε προσωπικά στοιχεία των δανειοληπτών,σε εταιρεία διαχείρισης και εν συνεχεία, η εταιρεία διαχείρισης στις 20-11-2020 , να απαιτεί με επιστολή της ,καταβολή ανύπαρκτου χρέους . Επειδή , οι πρακτικές αυτές δημιουργούν φόβο και τρόμο , αλλά και ανασφάλεια σε δανειολήπτες, που έχουν εξοφλήσει τα χρέη τους,σε δύσκολες οικονομικά περιόδους και σε εποχή "καραντίνας¨"οι καταναλωτές που δεν οφείλουν να , δέχονται τέτοιες πιέσεις και μη νόμιμες επικοινωνίες ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θα πράξει όλα τα νόμιμα βήματα καταγγέλλοντας το γεγονός , τόσο στην Ελληνική Ένωση Tραπεζών,όσο και στο Υπουργείο Ανάπτυξης, αλλά και στις ίδιες τις τράπεζες ,που συμπεριφέρονται έτσι για να συμμορφωθούν.Σε αντίθετη περίπτωση , οι παραβιάσεις αυτές, επισύρουν αδικήματα ποινικού δικαίου και θα σταλούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, διότι σε αυτές τις περιπτώσεις αντί να επιβραβεύονται αυτοί οι δανειολήπτες (συνεπείς), καποιοι αρέσκονται να τους ταλαιπωρούν και να τους διασύρουν . Τέλος , η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, χαρακτηρίζει αυτές τις πρακτικές αψυχολόγητες, μη νόμιμες και καλεί τις τράπεζες , να σταματήσουν , να παράγουν φόβο, τρόμο και ανησυχία στους καταναλωτές, διότι το δίκιο είναι με το μέρος των καταναλωτών και θα το κερδίσουν με τα νόμιμα μέσα που μας δίνει η Πολιτεία , επίσης καλεί καθε δανειολήπτη που έχει υποστεί παρόμοια παραβίαση , των νόμιμων δικαιωμάτων του , να έρθει σε επαφή με την ΄Ενωση και να μας υποβάλει σχετική καταγγελία στα τηλεφωνα 2821092306 -2821092666 και στο email.epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306