Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021
Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Προσοχή στα Ινστιτούτα Αισθητικής , μάθε τε τα δικαιώματα σας"
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 26-8-2021
Με αφορμή καταγγελίες, "για ψάρεμα" των καταναλωτών με "δέλεαρ" προσφορα πακέτου καλλωπισμού και αισθητικής, από υπαλλήλους και συνεργάτες αυτών των εταιρειών, χρησιμοποιώντας ακόμα για την πειστικότητα τους και χώρους φαρμακείων, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική ανακοίνωση της , αφενός συμβουλεύει τους καταναλωτές (χρήστες των υπηρεσιών αυτώνμ) αφετέρου,καλεί αυτές τις εταιρείες να συμμορφωθούν άμεσα ,επί της υπάρχουσας νομοθεσίας.
A.Για τους καταναλωτές
Αγαπητα μέλη της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η μη
Πριν υπογράψετε σε ένα Ινστιτούτο Αδυνατίσματος ή Γυμναστήριο πρέπει να γνωρίζετε ότι οφείλει:
Να σας παραδώσει αντίγραφα όλων των συμβάσεων υπογεγραμμένα και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη, με τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης
Να σας παραδώσει ξεχωριστό έντυπο υπαναχώρησης μαζί με τις συμβάσεις
Να μην λάβει προκαταβολή υψηλότερη του 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος, πριν αρχίσει να εκτελείται η σύμβαση
Να σας παραδίδει παραστατικά για κάθε συνεδρία που παρακολουθείτε και να αναγράφεται η αξία αυτής
Εφόσον υπογράψατε σύμβαση με ένα Ινστιτούτο Αισθητικής ή Γυμναστήριο, τότε:
Μπορείτε να υπαναχωρήσετε εντός 30 ημερολογιακών ημερών, χωρίς κάποιο λόγο, και να σας επιστραφεί όλο το ποσό, στην περίπτωση που δεν έχετε πραγματοποιήσει κάποια συνεδρία
Εάν έχετε πραγματοποιήσει συνεδρίες, αλλά δεν επιθυμείτε τη συνέχισή τους, δικαιούστε να σας επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί στις ανεκτέλεστες συνεδρίες με μόνο μία επιβάρυνση 2,5% επί αυτού του ποσού
Τα παραπάνω προβλέπονται από την Υπουργική Απόφαση Ζ1 1262/2007.
Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα παραπάνω από την εκάστοτε εταιρεία πρέπει να διεκδικήσετε τα δικαιώματα σας. Το νομικό μας τμήμα μπορεί να σας βοηθήσει. Για καταγγελίες
στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και σε μας 2821092306 η στοepkxan@gmail.com
Β.Για τις επιχειρήσεις
Ως Εθνικός Πιστοποιημένος Φορέας , για την προστασία των καταναλωτών, Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , (Αρ.Μητρώου 35 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή)
Ζητάμε ,την ακριβή και πιστή τήρηση των όρων της σύμβασης και της υπάρχουσας Νομοθεσίας, η κάθε αντίθετη πρακτική (παραπλάνηση , δόλος κ.α) από μέρους σας ,διώκεται και τιμωρείται είτε Διοικητικά, αλλά και Δικαστικά.
Προς αποφυγή τούτων , καλό θα είναι να αποφεύγονται ανάλογες πρακτικές
Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021
Αγοράζω από το Διαδύκτιο , μπορώ να υπαναχωρήσω;
Συμβουλές της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, απαντώντας σε 14 κοινές ερωτήσεις
1. Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα προϊόν που διαφήμιζε μια εταιρεία στην τηλεόραση. Αυτή η συναλλαγή μου είναι σύμβαση από απόσταση;
Ναι, γιατί συνάφθηκε στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση, με αποκλειστική χρήση μέσων επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή.
2. Έκανα αγορά μέσω διαδικτύου και θέλω να γυρίσω το προϊόν πίσω. Ο πωλητής αρνείται γιατί δεν είναι ελαττωματικό.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο;
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.
Επίσης, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, εάν αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές.
4. Πως ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης;
Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Αν δεν ενημερωθεί ο καταναλωτής για το δικαίωμα υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αυξάνεται κατά 12 μήνες ή, αν υπάρξει ενημέρωση στο ενδιάμεσο, για 14 ημέρες από την ημερομηνία ενημέρωσης.
Ο πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από τη δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή. Σε περίπτωση αθέτησης αυτής της υποχρέωσης ή μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
5. Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. Επίσης, εξαιρείται η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης και η προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Περαιτέρω, από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρείται η προμήθεια τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται από τον προμηθευτή σε συχνή και τακτική βάση στο σπίτι, την κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή, καθώς και οι εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός κι αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους.
6. Κατά την διαδικασία υποβολής της παραγγελίας μου μέσω διαδικτύου δεν ήταν σαφές ότι η υποβολή της παραγγελίας συνεπάγεται υποχρέωσή μου να πληρώσω. Σε αυτήν την περίπτωση έχω δικαίωμα να ακυρώσω τη συναλλαγή μου;
Ναι, διότι ο προμηθευτής οφείλει να μεριμνήσει ώστε ο καταναλωτής, υποβάλλοντας την παραγγελία του, να αναγνωρίσει ρητώς ότι η παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής. Εάν δε συμμορφωθεί με αυτό, ο καταναλωτής δε δεσμεύεται από τη σύμβαση ή την παραγγελία.
7. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής των αγαθών εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων;
Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.
8. Πραγματοποίησα μια αγορά μέσω διαδικτύου και υπαναχώρησα από τη σύμβαση εντός 14 ημερών. Μέχρι πότε πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα;
Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από τη μέρα που ανακοινώσατε στον προμηθευτή την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.
9. Αγόρασα κουρτίνες από το διαδίκτυο. Δεν είχαν έτοιμες στα μέτρα που ήθελα και τους έδωσα εγώ τις διαστάσεις. Χτες τις παρέλαβα και δε μου άρεσε το σχέδιο. Μπορώ να υπαναχωρήσω;
Όχι. Τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
10. Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω με βάση τις διατάξεις του Ν.2251/94;
Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
11. Αγόρασα ένα προϊόν από ιδιώτη μέσω ηλεκτρονικής αγγελίας. Μπορώ να υποβάλω καταγγελία;
Όχι, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή δεν επιλαμβάνεται καταγγελιών αν ο προμηθευτής δεν ενεργεί για σκοπούς οι οποίοι σχετίζονται με τις εμπορικές, βιοτεχνικές ή επαγγελματικές δραστηριότητές του.
12. Αγόρασα ένα προϊόν από τη Γερμανία και ήταν ελαττωματικό. Τι μπορώ να κάνω;
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα σε σχέση με προϊόν που προμηθευτήκατε από κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας.
13. Αγόρασα ένα προϊόν από χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και όταν το παρέλαβα διαπίστωσα ότι δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα. Τι μπορώ να κάνω;
Οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για την προστασία των καταναλωτών καλύπτουν προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράστηκαν στην ΕΕ. Εφόσον, ο προμηθευτής εδρεύει σε χώρα, η οποία συμμετέχει στη δράση econsumer του Διεθνούς Δικτύου Επιβολής της Νομοθεσίας για την Προστασία των Καταναλωτών (ICPEN) μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στη διεθνή πλατφόρμα υποβολής παραπόνων.
14. Αγόρασα παπούτσια μέσω Facebook. Μου στείλανε λάθος νούμερο. Επίσης, νομίζω ότι πρόκειται για απομιμητικό προϊόν. Δεν απαντούν στα τηλέφωνα και δεν έχω στοιχεία διεύθυνσης ή επικοινωνίας του προμηθευτή, μόνο κινητό τηλέφωνο και email.
Μπορείτε να απευθυνθείτε στο ΣΔΟΕ για το θέμα της γνησιότητας των προϊόντων και στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ: 11188, email : ydheve@cybercrimeunit.gov.gr) για τη διερεύνηση της υπόθεσης, εφόσον τα στοιχεία ταυτότητας, διεύθυνσης ή επικοινωνίας του προμηθευτή δεν είναι διαθέσιμα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τρίτη 17 Αυγούστου 2021
Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Πολύτεκνη οικογένεια , ' γλύτωσε " το σπίτι της, ρύθμισε το χρέος της, με απόφαση του Ειρηνοδικείου Σητείας " Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 17-8-2021
Με απόφαση του Ειρηνοδικείου της Σητείας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, επήλθε Νέα δικαίωση ,υπερχρεωμένου νοικοκυριού, πολύτεκνης οικογένειας, που πέτυχε 'όχι μόνο την ρύθμιση του χρέους της, αλλά και "κούρεμα" σαυτό, κατά 55%., μα προπάντων να σώσει το σπίτι της.
Αναλυτικά και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πρόκειται για πολύτεκνη οικογενεια (7 παιδιά) 3 ενήλικα και 4 ανήλικα, με χρέος 196.743 ευρώ ,σε μία τράπεζα και του οποίου το δικαστήριο της Σητείας,, της έσωσε την μοναδική κατοικία της και "κούρεψε" το χρέος. κατά 55 % δηλ. από τις 196.743 ευρώ , θα πληρώσει ΜΟΝΟ 89.280 ευρώ και αυτό σε 360 δόσεις, (30 χρόνια) των 247,76 ευρώ, εκάστη.από 123,88 ευρώ έκαστος
Η πολύτεκνη οικογένεια, ζήτησε τη συνδρομή της Ένωσης ,για την ένταξή του στο Ν.3869/2010 και κατέθεσε αίτηση με την συμβουλευτική της ΄Ενωσης , το 2017 στο Ειρηνοδικείο της Σητείας,
Όπως επισημαίνε,ι η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Ιωάννα Μελάκη, επί της ανακοίνωσης,
"Με την απόφαση που εξέδωσε, το Ειρηνοδικείο της Σητείας, παρά τους ισχυρισμούς και τις ενστάσεις της μοναδικής πιστώτριας Τράπεζας. αποφάσισε:
• Να ρυθμίσει τα χρέη των οφειλετών, με μηνιαίες καταβολές ,για μία τριετία των 30 ευρώ και 36 ευρώ αντίστοιχα , σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν.3869/2010
•Να "κουρέψει" το χρέος κατά 55%,
καταλήγοντας η κ. Μελάκη ,υπογραμμίζει ότι « η πολύτεκνη οικογένεια καταφεύγοντας στον Νόμο Κατσέλη, ρύθμισε το χρέος της, σύμφωνα με την ρευστότητα του νοικοκυριού τους, μα πάνω από όλα βρήκε την ησυχία της".
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης καλεί κάθε χρεωμένο καταναλωτή, (καταναλωτικά δάνεια πιστωτικές κάρτες ) να ερθει σε επικοινωνία μαυτήν για "δωρεάν" ενημέρωση , συμβουλευτική, ένταξη στην υπάρχουσα νομοθεσία ,ή σε μεσολάβηση με τις τράπεζες, funds, καθώς και για την διάσωση της κατοικίας του, κάθε υπερχρεωμένος ,μπορεί να έρχεται σε επαφή με την Ένωση, καθημερινά, αφού κλείσει ραντεβού, στα τηλ.2821092306, 2821092666 ή στο email epkxan@gmail.com
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δευτέρα 16 Αυγούστου 2021
ΖΗΤΕΊΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Νέο!!!
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρητης, είναι μια από τις Εθνικες ενώσεις καταναλωτών, Υπαγεται στην Εποπτεία της Γενικης Γραμματειας Κατσναλωτη με αρ Μητρωου 35/2008 ,με μεγάλη εμπειρία στον χρηματοοικονομικό τομέα αναλαμβάνει τη ρύθμιση των οφειλών σας «κόκκινων» δανείων σε Τράπεζες, Funds και Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), μέσω εξωδικαστικής μεσολάβησης και συγκεκριμένα:
1. Είτε με πρόταση μας στην/στις Τράπεζα/ες, στο/στα Funds ή στις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ),
2. Είτε σύμφωνα με το νέο πτωχευτικό νόμο (4738/2020) "Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας”, μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Εξωδικαστικής Ρύθμισης Οφειλών, που τηρείται στην Ε.Γ.Δ.Ι.Χ. (Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους) - εφόσον γίνει έλεγχος και πληρείτε τις προϋποθέσεις .
Προκειμένου να συνδράμει η Ενωση μέσω του γραφείου νομικής προστασίας στη ρύθμιση των οφειλών σας, θα κάνετε τα εξής βήματα:
Διευκρίνιση: Σε περίπτωση που εκκρεμεί υπόθεσή σας στον ν. Κατσέλη/Ν.3869/2010 (εάν δηλ. δεν έχει εκδοθεί οριστική απόφαση ή εκκρεμεί έφεση) για να γίνει οποιαδήποτε εξωδικαστική διαμεσολάβηση, θα πρέπει να παραιτηθείτε με αίτηση παραίτησης στο δικαστήριο, όπως ο νέος πτωχευτικός νόμος προβλέπει.
ΒΗΜΑ 1ο: Γίνεστε μέλος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτων Κρητης συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής μέλους και καταβάλλοντας την ετήσια συνδρομή
ΒΗΜΑ 2ο:
Μας αποστέλλετε μέσω email epkxan@gmail.comτα παρακάτω έγγραφα:
Ταυτότητα
Εκκαθαριστικό εφορίας του τελευταίου έτους
Τελευταίο Ε1 (Φορολογικη Δήλωση)
Τελευταίο Ε9
Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ και των δύο συζύγων
(τυχόν) Καταγγελίες των δανειακών σας συμβάσεων
Επιστολές Τραπεζών για την πώληση του/των δανείων σας σε Funds και Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ)
Αναλυτική κατάσταση των οφειλών σας σε Τράπεζες, Δημόσιο κ.τ.λ.
Εξουσιοδότηση προς την Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρητης μέσω gov.gr (εδώ) ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής σας από ΚΕΠ (κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας για το κείμενο που θα πρέπει να περιέχει η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση)
Τυχόν επιπρόσθετα δικαιολογητικά (προβλήματα υγείας, ανεργίας κ.τ.λ.)
ΒΗΜΑ 3ο:
Τα αποστέλλετε σκαναρισμένα στο email: epkxan@gmail.com ή με courier/συστημένη επιστολή (αντίγραφα) στη διευθυνσή μας.
ΒΗΜΑ 4ο:
Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή σας και ο φάκελος είναι πλήρης, σας κλείνουμε ραντεβού με τον σύμβουλό μας τηλεφωνικά.
Ο σύμβουλός μας θα εξετάσει το φάκελό σας και θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε τις οφειλές σας ανάλογα με την περίπτωσή σας, είτε μέσω πρότασης στην/στις Τράπεζες, στο/α Fundsή στις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), είτε μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Εξωδικαστικής Ρύθμισης Οφειλών, σε περίπτωση που πληρείτε τις προϋποθέσεις ένταξης.
Μπορείτε να στείλετε τις τυχόν απορίες σας ή τα αιτήματά σας στο email epkxan@gmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)