Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024
Επιτέλους, υπάρχουν και ευγνώμονες!”: Ευχαριστήρια επιστολή δανειολήπτριας αναδεικνύει το σημαντικό έργο της Ένωσης Καταναλωτών Κρήτης
Ημερομηνία: 23/09/2024
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δημοσίευσε μια επιστολή ευγνωμοσύνης από ένα μέλος της, η οποία αναδεικνύει το σημαντικό έργο που επιτελεί ο οργανισμός.
Η δανειολήπτρια, η οποία κατάφερε να διαγράψει ένα μεγάλο μέρος των χρεών της χάρη στην καθοδήγηση της Ένωσης, εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στην πρόεδρο και όλους τους συνεργάτες της. Η επιστολή αυτή έρχεται σε μια εποχή όπου ο εθελοντισμός και η προσφορά συχνά παραβλέπονται. Η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης, όπως και άλλες ανάλογες ενώσεις σε όλη την Ελλάδα, λειτουργεί αποκλειστικά με τη βοήθεια εθελοντών που αφιερώνουν τον χρόνο τους για να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους. Η επιστολή της δανειολήπτριας αποτελεί μια αναγνώριση του πολύτιμου έργου που επιτελείται και δίνει δύναμη στους εθελοντές να συνεχίσουν την προσπάθειά τους. Πιο αναλυτικά στο κείμενο το οποίο συνοδεύεται από την επιστολή αναφέρονται τα εξής: Επιτέλους υπάρχουν και ευγνώμονες… Δημοσιεύουμε την επιστολή της δανειολήπτριας, κάτι που, αφενός, μας έδωσε δύναμη διότι ζούμε σε μια εποχή μη αναγνώρισης της προσφοράς και του εθελοντισμού και, αφετέρου, μας ξάφνιασε. Διότι οι άνθρωποι που έρχονται στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για να ζητήσουν βοήθεια, μας θεωρούν κράτος… Δεν έχουν καταλάβει ότι η λειτουργία των Ενώσεων Καταναλωτών ανά την Ελλάδα και η δική μας επαφίεται στην θέληση κάποιων ανθρώπων που θέλουν αφιλοκερδώς να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, χωρίς καμία απολύτως στήριξη από πουθενά. Η Συγχαρητήρια Επιστολή δανειολήπτριας, μέλους της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης: «Αγαπητή κ. Μελάκη, Ως μέλος της Ένωσης, που πήρα πολλά από την συμβουλευτική και καθοδήγησή σας, με αποτέλεσμα να διαγράψω ένα τεράστιο χρέος προς τις τράπεζες, σας εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για το έργο σας και εύχομαι κάθε πρόοδο και ευημερία στο σημαντικό έργο που κάνετε στους ανθρώπους που ζητούν τη βοήθειά σας. Είναι γεγονός ότι η κοινωνία αντιμετωπίζει πολλά χρόνια προβλήματα που απαιτούν σχεδιασμό, διεκδίκηση και μεθοδικότητα για την επίλυσή τους και εσείς σε όλα αυτά όχι μόνο δηλώνετε παρούσα, αλλά είστε και παρούσα. Είμαι βέβαιη ότι, παρά το επίπονο και δύσκολο έργο σας, θα συνεχίσετε να στέκεστε δίπλα στα προβλήματά μας, όπως κάνατε μέχρι σήμερα, προάγοντας τα συμφέροντα της κοινωνίας και κάθε αδύναμου πολίτη που σας έχει ανάγκη. Κ. Μελάκη, θα σας ευγνωμονώ για πάντα και παντού θα το βροντοφωνάζω ότι υπάρχει ελπίδα, την οποία την φέρετε εσείς και το γραφείο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης. Τέλος, σας εύχομαι πολύ υγεία και δύναμη, να μας αντέχετε. Με ευγνωμοσύνη, Μια δανειολήπτρια που της χαρίσατε ζωή.»
Ε.Π.Κ.Κρήτης :"Τρίτεκνη δανειολήπτρια ,"τα βρήκε" με τους πιστωτές της και πήρε και βεβαίωση εξόφλησης" Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 26-9-2024 Νέα Εξωδικαστική ρύθμιση χρέους, για τριτεκνη μητέρα, με Διμερή εξωδικαστική διαμεσολάβηση Επί της ουσίας της υπόθεσης και σύμφωνα με την Ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πρόκειται για Δανειολήπτρια, τρίτεκνη μητέρα ,μέλος της ,που είχε οφειλές σε διάφορους πιστωτές και θέλησε να ρυθμίσει τις οφειλές της έναντι των πιστωτών της , με διμερή Εξωδικαστική Διαμεσολάβηση. Σε παρελθόντα χρόνο,προσπάθησε να τις εντάξει στο ν.3869/2010 {ν.Κατσελη}, πράγμα που δεν το πέτυχε, καθώς κρίθηκε ότι δεν διέθετε τα χαρακτηριστικά εκείνα, που θα της έδινε την δυνατότητα, βάσει νόμου {ν.3869/2010} το Ειρηνοδικείο Χανίων, να της ρυθμίσει το χρέος της. Παρά την αρνητική απόφαση του Ειρηνοδικείου (κρίθηκε δόλος) ,η οφειλετρια δεν απελπίστηκε αλλά.συνέχισε τον αγώνα της ,για την ρύθμιση των χρεών της , σύμφωνα με την συμβουλευτική και καθοδήγηση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Μονόδρομος ,πλέον γιαυτην , ήταν η Εξωδικαστική Διμερή μεσολάβηση, με τους πιστωτές τους νέους, καθώς οι οφειλές της είχαν περιέλθει στα χέρια των funds -serveres. Τα χρέη της, από πιστωτικές κάρτες, είχαν μεταβιβαστεί σε δύο serveres, όπου έγινε η σχετική επικοινωνία και Διαμεσολάβηση όπου Α ) στην πρώτη πιστωτική εταιρεία ,στην indrum, σε χρέος από πιστωτική κάρτα των 8.725,30 ευρώ , συμφωνήθηκε: α)Διαγραφή των 5.727,20 ευρώ "κούρεμα" 65% β) Το υπόλοιπο ποσό ,των 2.998,10 ευρώ ,ορίστηκε να πληρωθεί σε δόσεις των ,150 ευρώ 3) Δεν καταλογίστηκε τόκος (0%,) (επιτόκιο) Β ) Στην δεύτερη εταιρεία, που μεταβιβάστηκε το χρέος, από την Τραπεζική Εταιρεία Eurobank, στην Veraltis Asset και εδώ υπήρξε Εξωδικαστική Διμερή διαμεσολάβηση, όπου για ληξιπρόθεσμη οφειλή 4.333,04 ευρώ ,συμφωνήθηκε α) Μείωση του ποσού κατά 1.333,04 ευρώ β) Να δοθεί προκαταβολή 200 ευρώ γ) Το υπόλοιπο ποσό, των 3,000 ευρώ, να καταβληθεί σε 40 δόσεις των 70 ευρώ, έκαστη. Τέλος, το θετικό και το ευχάριστο είναι ότι η οφειλετρια.και για τις δύο περιπτώσεις, κατάφερε και πήρε στα χέρια της Εξοφλητικη βεβαιωση, πράγμα που την κατοχυρώνει σε μελλοντική απαίτηση οποιουδήποτε. Έπειτα από την παραπάνω νικηφόρα εξωδικαστική διμερή διαμεσολάβηση, για λογαριασμό της οφειλέτριας μέλους της η Ένωση ενημερώνει και καλεί κάθε οφειλέτη δανείων, που επιθυμεί να ρυθμίσει τα δάνεια του ,να επικοινωνησει στο τηλ 2821092666 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες από τις 9 έως τις 12 Η Πρόεδρος της 'Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024
Δανειολήπτρια στην Κρήτη "κούρεψε" το χρέος της, κατά 85%
Με εξωδικαστική διμερή διαμεσολάβηση
Κούρεμα χρέους, κατά 85% πέτυχε δανειολήπτρια από την Κρήτη, με διμερή διαμεσολάβηση.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης: "Ευοδώθηκε η μεσολαβητική προσπάθεια για λογαριασμό δανειολήπτριας μέλους της Ένωσης με "κούρεμα" χρέους κατά 85%.
Αναλυτικά: Η δανειολήπτρια είχε πάρει δάνειο, από τράπεζα το οποίο εξυπηρετούσε κανονικά πριν την οικονομική κρίση όμως, διάφορα προβλήματα υγείας που προέκυψαν την υποχρέωσαν να σταματήσει να καταβάλει τις δόσεις του δανείου με χρωστούμενο υπόλοιπο 10.000 ευρώ.
Σε συνέχεια το δάνειο της πουλήθηκε ,σε funds το οποίο δόθηκε για διαχείριση σε εταιρεία διαχείρισης χρέους.
Οι υπάλληλοι της εταιρείας χρησιμοποίησαν κάθε πιεστικό μέσο για την είσπραξη της οφειλής, φέρνοντας σε απελπιστική ψυχολογική κατάσταση την οφειλέτρια, πράγμα που την έκανε να ζητήσει την στήριξη της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης για μια Εξωδικαστική Διμερή διαμεσολάβηση.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αναλαμβάνοντας το αίτημα της οφειλέτριας και βλέποντας την κακή ψυχολογική κατάσταση της, της έδωσε την συμβουλευτική και την καθοδήγηση της, μα προπάντων τη νόμιμη προστασία της, για το ζητούμενο που ήταν η ρύθμιση της οφειλής της με Εξωδικαστική διμερή Διαμεσολάβηση και η απαλλαγή από την πιεστική όχληση των Εταιρειών .
Μετά από μια δύσκολη επικοινωνία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , με την Εταιρεία μεσολάβησης ενημερώθηκε ότι η ο οφειλή πέρασε σε άλλη εταιρία, η οποία έχει αναθέσει την διαχείριση σε μεγάλη γνωστή δικηγορική εταιρεία των Αθηνών.
Ερχόμενη η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της δικηγορικής εταιρείας κατάφερε να
1) Να "κουρέψει "το χρέος που πλέον ήταν 40.000 ευρώ, κατά 85%
2)Να καταβληθεί εφάπαξ μόνο το ποσό των 5.800 ευρώ.
3) Το ποσό να καταβληθεί στην τράπεζα που πάρθηκε το δάνειο.
4)Με την καταβολή του συμφωνηθέντος ποσού ,να της χορηγηθεί εξοφλητική βεβαίωση
5) Άμεση διαγραφή, από το Μητρώο, της Τειρεσίας ΑΕ
Έπειτα από την παραπάνω νικηφόρα εξωδικαστική διμερή διαμεσολάβηση, για λογαριασμό της οφειλέτριας μέλους της η Ένωση ενημερώνει και καλεί κάθε οφειλέτη δανείων, που επιθυμεί να ρυθμίσει τα δάνεια του ,να επικοινωνήσει στο τηλ 2821092666 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες από τις 9 έως τις 12
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024
Ε .Π. Κ. Κρήτης: Προτάσεις προς την Κυβέρνηση, για άνοιγμα ενοικιαζόμενης στέγης Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 17-9-2024 Ανοιχτή επιστολή ,προς τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χώρας και στους Οικονομικούς Υπουργούς της Κυβέρνησης, απευθύνει με ανοικτή. επιστολή της,η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,καλώντας τους να βοηθήσουν νομοθετικά, ώστε να ανοίξουν οι μακροχρόνιες μισθώσεις κατοικιών . Στην επιστολή της η Ένωση Προστασίας καταναλωτών Κρήτης ,επισημαίνει τα εξής: Αξιότιμε κ.Πρωθυπουργε, κύριοι, της Κυβέρνησης , Αφού ακούσαμε τις πρόσφατες ανακοινώσεις σας προσεχτικά , στα εξαγγελθεντα μέτρα , νιώσαμε ότι πλέον αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα της έλλειψης μακροχρόνιας μίσθωσης κατοικίας, επίσης μας δώσατε να καταλάβουμε ότι την έγνοια σας είναι, να. ανοίξουν τα κλειστά μη μισθωμένα σπίτια . Επ αυτών και επειδή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα, το οποίο βιώνουμε καθημερινά ,ως Ένωση Προστασίας καταναλωτών Κρήτης, υποδοχέας, καθημερινών παραπόνων και καταγγελιών και από ιδιοκτήτες ακινήτων,αλλά και από ενοικιαστές, οφείλουμε να σας καταθέσουμε τις (απόψεις ) προτάσεις μας, Οι προτάσεις μας: 1)Μείωση της.φορολογίας των ιδιοκτητών ενοικιαζόμενης στέγης και άμεσα και έμμεσα . Άμεσα Με μείωση του συντελεστή φορολόγησης ,σε προσωποποιημένο επίπεδο ,ανάλογα με την εισοδηματική ρευστότητα του κάθε ιδιοκτήτη. Έμμεσα Να αφαιρούνται ,από τα ενοίκια ,τα έξοδα των ιδιοκτητών ακινήτων ,για την επισκευή, συντήρηση και ενεργειακή αναβάθμιση του μισθωμένου ακινήτου (π.χ εάν κάποιος έχει έσοδα ετήσια ,από μίσθωμα 400Χ12 =4.800 ευρώ και επένδυσε σε έξοδα του ακινήτου που ενοικιάζει 2.000 ευρώ πχ βάψιμο κ α(με (παραστατικό)να φορολογείται για το ποσό των 2.800 ευρώ και όχι για το ποσό των 4.800.ευρω. Ο δημοσιονομικός αντίκτυπος θα ήταν μηδέν. 2) Δημιουργία Μητρώου "κακοπροαίρετων) δανειοληπτών Σαυτό θα υπάρχουν δύο σκέλη α) Εκείνοι, που είναι κακοπληρωτες, εγκαταλείπουν το μισθωμένο ακίνητο, χωρίς την καταβολή του συμφωνηθέντος μισθώματος , αρκετών μηνών, π.χ πάνω από 3 μήνες β) Καταστροφείς των διαμερισμάτων από δική τους υπαιτιότητα Το μητρώο αυτό θα δέχεται τις καταγγελίες των ιδιοκτητών, με αποδεικτικά στοιχεία π.χ φωτογραφίες από την Παράδοση του μισθίου.στον ενοικιαστη , βεβαίωση μηχανικού η εμπειρογνώμονα . Για την μη πληρωμή των άλλων υποχρέωσεων, που βαρύνεται το μισθιο. ΕΥΔ ΑΠ , ηλεκτρονική ενέργεια κλπ θα πρέπει να αναφέρεται αυτή η υποχρέωση στο Ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης . 3) Επιθυμούμε να ανοίξουν τα κλειστά σπίτια και να βρουν οι πολίτες που έχουν ανάγκη ένα οίκημα να μισθώσουν. αλλά ως πολίτες αυτής της Δημοκρατίας, θέλουμε κύριοι της Κυβέρνησης, να καταφέρεται να αποφύγετε την " μαύρη" μίσθωση και για να το αποφύγετε αυτό το "καρκίνωμα) της Εθνικής Οικονομίας,οφείλετε να έρθετε κοντά στο πρόβλημα και να το φέρετε σε ισορροπία τόσο στην αγορά , όσο και στην κοινωνία. Τέλος, σας επισημαίνουμε ,ως Συλλογικότητα, που ζούμε στην Κρήτη, με εκρηκτικό το πρόβλημα εύρεσης μακροχρόνιας μίσθωσης κατοικίας, ότι ο πιο σημαντικό από όλα είναι ότι: Την ώρα που λέμε ότι μας λείπουν σπίτια, για να εξομαλυνθεί η αγορά ενοικίων, ξεχνάμε πως αν πχ 1/20 ιδιοκτήτες που ήδη νοικιάζουν μακροχρόνια τα σπίτια τους, τα αποσύρουν αύριο από την αγορά, η κατάσταση θα γίνει εκρηκτική = καλώς ή κακώς οι ιδιοκτήτες που δίνουν τα σπίτια τους προς ενοικίαση πλέον έχουν μεγάλη σημασία για την κοινωνική μας συνοχή και οφείλετε ως Κυβέρνηση , αλλά και εμείς ως καταναλωτές, να τους το αναγνωρίσουμε. Και σας καλούμε.κυριοι της Κυβέρνησης ,να δείτε τις προτάσεις μας, με δέουσα προσοχή καί νά πράξετε αρμοδιως.- Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Η Πρόεδρος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)