Δελτιο Τύπου 23-7-2019
Έγγραφο , προς τα Λιμεναρχεία της Κρήτης, έστειλε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,κοινοποιώντας το και στην Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης , ζητώντας την πάταξη πρακτικών άγρας πελατών, από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ,στα λιμάνια της Κρήτης.Η επιστολή της ΄Ενωσης Καταναλωτών Κρήτης έχει ως εξής:
"κύριοι,Πολίτες του νησιού μας, αλλά και τουρίστες, μας καταγγέλλουν ότι ,ενώ κάνουν τον περίπατο τους ,γύρω από τα λιμάνια του νησιού μας, νοιώθουν έντονες οχλήσεις από άτομα καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (πρακτικές άγρας πελατών) , πράγμα που τους φέρνει σε εκνευρισμό αλλά και σαν φαινόμενο δυσφημεί το νησί μας.
Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο θεωρείται ιδιαιτέρως σοβαρό, καθώς έχει επανειλημμένως προκαλέσει έντονες τριβές, ανάμεσα στους επιχειρηματίες εστίασης του νησιού.
Παρακαλούμε όπως πράξετε τα δέοντα, ανάληψη των ενεργειών, που αφορούν σε χώρους αρμοδιότητας σας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.