Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Πάταξη πρακτικών άγρας πελατών"

Δελτιο Τύπου 23-7-2019

  Έγγραφο , προς  τα Λιμεναρχεία της Κρήτης, έστειλε  η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,κοινοποιώντας το και στην Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης , ζητώντας την πάταξη πρακτικών άγρας πελατών, από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ,στα  λιμάνια της  Κρήτης.
Η επιστολή  της ΄Ενωσης Καταναλωτών Κρήτης έχει ως εξής:
"κύριοι,
    Πολίτες  του νησιού μας, αλλά και τουρίστες, μας καταγγέλλουν ότι ,ενώ κάνουν τον περίπατο τους ,γύρω από τα λιμάνια του νησιού μας, νοιώθουν έντονες οχλήσεις από άτομα  καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (πρακτικές άγρας πελατών) , πράγμα που τους φέρνει σε εκνευρισμό αλλά και σαν φαινόμενο δυσφημεί το νησί μας.
Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο  θεωρείται ιδιαιτέρως σοβαρό, καθώς έχει επανειλημμένως προκαλέσει έντονες τριβές, ανάμεσα στους επιχειρηματίες εστίασης του νησιού.
  Παρακαλούμε όπως πράξετε τα δέοντα,  ανάληψη των ενεργειών, που αφορούν σε χώρους αρμοδιότητας σας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία

                                            Με εκτίμηση
                          Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                             Ιωάννα Μελάκη "


             


Δεν υπάρχουν σχόλια: