Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ είναι στην δυσάρεστη θέση να καταγγείλει την Εμπορική Τράπεζα Χανίων ,οδός Χ"Μιχάλη Γιάνναρη, γιατί παρότι οι υπάλληλοι και ο Διευθυντής της γνωρίζουν ότι η πρακτική είσπραξης προμήθειας του 1,50 Ευρώ,για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου προσώπου έχει κριθεί καταχρηστική, εξακολουθεί παρανόμως να την εισπράττει.
Την διαπίστωση αυτή έγινε από μένα προσωπικά,δεν κατέβαλα το ποσό του 1,50 Ευρώ που μου απαιτήθηκε ετσιθελικά ,όταν πήγα να κάνω κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου ,αρνήθηκα και διαμαρτυρήθηκα, ζήτησα να μου δικαιολογήσουν που οφειλόταν η εν λόγω παρακράτηση, και εάν γνωρίζουν ότι δεν την δικαιούται, τότε ο υπάλληλος ο οποίος δεν θέλησε να μου αποκαλύψει τα στοιχεία του, μου απάντησε "τότε θα αρνηθούμε την συναλλαγή" και με παρέπεμψε στον Διευθυντή, ο οποίος δέχτηκε ότι γνωρίζει την καταχρηστικότητα της κράτησης, και μου υπέδειξε να κάνω έρευνα στις άλλες τράπεζες και να μην κάνω μόνο την διαπίστωση στην Εμπορική Τράπεζα.Η απάντησή μου ήταν ότι, το πρόβλημα διαπιστώθηκε παρουσία μου στην Τράπεζα που εκπροσωπεί, διαμαρτύρομαι να πληρώσω για κάτι που έχει κριθεί καταχρηστικό και θέλω εξηγήσεις.Εκείνος μου απάντησε ότι αυτός ακολουθεί εντολές της Κεντρικής Διοίκησης που διαχειρίζεται την πολιτική της Τράπεζας και εισπράττει την προμήθεια αυτή για έξοδα της Τραπέζης και τα παράπονα μου στην Κεντρική Διοίκηση.
Η παραπάνω καταγγελία θα διαβιβαστεί τόσο στην Κεντρική Διοίκηση της εν λόγο Τράπεζας, καλώντας την να μας δώσει εξηγήσεις αλλά και στην Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, για τα περαιτέρω.
- Προβολή αναφερόμενου κειμένου -

Δεν υπάρχουν σχόλια: