Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Καταγγελία σε τράπεζα για αφαίρεση χρημάτων από τον λογαριασμό φοιτήτριας

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011



από το Γραφείο Τύπου
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, μεταφέρει την αγανάκτηση και τον θυμό, πατέρα φοιτήτριας στην Αθήνα... ναυτικού, εργαζομένου σε Τοπική Ναυτιλιακή Εταιρεία, για Τράπεζα, στην οποία είναι επί χρόνια πελάτης της, καταγγέλλοντας την ότι, ενώ διατηρούσε λογαριασμό μισθοδοσίας ο ίδιος στην Τράπεζα, ότι ενώ μετέφερε από αυτόν τον λογαριασμό 1000 Ευρώ σε λογαριασμό της κόρης του, φοιτήτριας, στον οποίο είναι συν δικαιούχος , η Τράπεζα "αυθαίρετα και ετσιθελικά" αφαίρεσε τα χρήματα από το λογαριασμό της φοιτήτριας, που προοριζόταν για την πληρωμή του ενοικίου της στην Αθήνα.

Στην καταγγελία του ο καταναλωτής αναφέρει επί λέξη: "την κίνηση αυτή της Τράπεζας, την θεωρώ ανήθικη, απάνθρωπη, χωρίς κοινωνική ευαισθησία, προκλητική, για τον αδύναμο πολίτη, για τα σπουδάζοντα νιάτα .."Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , ως Κοινωνικός Φορέας, που μάχεται σε αυτή την κρίση, για τους πολίτες του τόπου μας, αφού παρέλαβε την καταγγελία από τον πατέρα, αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διευθυντή του υποκαταστήματος στα Χανιά της εν λόγω Τράπεζας, μετέφερε το περιεχόμενο της καταγγελίας και ζήτησε να γίνει επαναφορά των χρημάτων στο λογαριασμό της φοιτήτριας που αδίκως είχαν "φύγει" με ενέργειες τις Τράπεζας ,από τον λογαριασμό της , για λογαριασμό οφειλής του πατέρα της.
Τέλος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καταδικάζει την αδικαιολόγητη "συμπεριφορά" της Τράπεζας ,την χαρακτηρίζει επιθετική, άκαιρη, αψυχολόγητη, χωρίς κοινωνική ευαισθησία, και καλεί τους καταναλωτές σε εφοδιασμό ψυχραιμίας και δύναμης για αντιμετώπιση παρομοίων "πρακτικών" και τις Τράπεζες να μη προβαίνουν σε όμοιες πρακτικές, δεν τις τιμούν, αλλά και καταρρακώνουν, το κοινωνικό πρόσωπο που διακηρύττουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: