Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Νόμιμη εγγύηση

1. Τι είναι η νόμιμη εγγύηση: Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η
ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον αγοραστή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ αγοραστή και πωλητή σε σχέση με την εμφάνιση ελαττώματος ή τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που περιγράφηκαν από τον πωλητή, ο αγοραστής μπορεί να απευθυνθεί σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, ή στα Πολιτικά Δικαστήρια. 2. Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα; Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια. Παρόλα αυτά, ειδικά για τα μεταχειρισμένα προϊόντα, ο πωλητής και ο καταναλωτής, μπορούν να συμφωνήσουν σε μικρότερη περίοδο, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. 3. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ποιος είναι υπεύθυνος για την αποκατάσταση; Υπεύθυνος για την αποκατάσταση είναι ο πωλητής, ο οποίος φέρει την ευθύνη αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. 4. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει ο αγοραστής να ενημερώσει τον πωλητή; Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την εμφάνιση του ελαττώματος, το οποίο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα δύο έτη από την παράδοση του προϊόντος. 5. Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος; Για τους έξι πρώτους μήνες, από την παράδοση του προϊόντος, είναι ευθύνη του πωλητή να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό. Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της νόμιμης εγγύησης, την απόδειξη της ελαττωματικότητας φέρει ο αγοραστής. 6. Υπάρχει τρίτο μέρος που μπορεί να παράσχει υπηρεσίες απόδειξης; Ο αγοραστήςμε δικά του έξοδα μπορεί να ζητήσει τη γνώμη ενός εμπειρογνώμονα. 7. Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή μετά την εμφάνιση του ελαττώματος; Υπάρχει προθεσμία για την επανόρθωση; Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει: ή την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος,αρκεί αυτή να είναι δυνατή και να μην απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες για τον πωλητή, ή την υπαναχώρηση από την σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα δεν είναι ασήμαντο, ή την μείωση του τιμήματος. Ο πωλητής οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. 8. Αν δεν υπάρξει επίλυση της διαφοράς πωλητή και αγοραστή, ποιο είναι το χρονικό περιθώριο για να απευθυνθεί ο αγοραστής στα Πολιτικά Δικαστήρια; Τα δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται 2 χρόνια από την παράδοση των προϊόντων. Υπεύθυνοι Φορείς για το περιεχόμενο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Χρήσιμοι σύνδεσμοι Φορείς εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών

Δεν υπάρχουν σχόλια: