Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Εξώδικο από δανειολήπτη, σε Εισπρακτική Εταιρεία"

Δελτιο Τυπου 22-6-2023 Καταγγελίες παράπονα και απόγνωση. από αγανακτισμένους δανειοληπτες ΔΈΧΕΤΑΙ καθημερινά, η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που ενώ έχουν εντάξει και ρυθμίσει τα χρέη τους βάσει του ν.Κατσέλη ,, είτε δεχονται τηλεφωνήματα από τις μεσολαβούσεςι εταιρείες, είτε δέχονται Εξώδικα , πιεστικά , φοβικά, απειλητικά. από τους συνεργάτες αυτών ,(δικηγορικά γραφεία). Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ,Χανιώτη δανειολήπτη που ένώ εντάχθηκε στο ν.Κατσέλη, με θετική απόφαση από το Ειρηνοδικείο Χανίων, που ρυθμίζει το χρέος του και σωζει το σπίτι του,,με 20ετή καταβολή μηνιαίας δόσης, Ο καταναλωτής , υπήρξε συνεπής στην καταβολή της ορισθείσας μηνιαίας δόσης. Παρά ταύτα , δέχτηκε Εξώδικο από Δικηγορική Εταιρεία των Αθηνών η οποία του καταλογίζει απλήρωτες δόσεις και του καταγγέλλει την Δικαστική απόφαση, δηλαδή στο Εξώδικο αναφέρεται αβάσιμα για απλήρωτες δόσεις με ένα φανταστικό ποτό να καταβάλλει λάμεσα , απειλώντας τον ότι θα προβεί σε καταδιωκτικά μέτρα αν δεν καταβληθεί το υπερβάλλον ποσό, και ότι θέτει άμεσα σε κίνδυνο να χάσει το σπίτι του. Ο Οφειλέτης, δεν πτοήθηκε, καθώς εκτελούσε με ευλάβεια την απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων , καταβάλλοντας την ορισθείσα δόση Για το θέμα , ενημερωθηκε άμεσα το νομικό τμήμα της ΄Ενωσης το οποίο τον καθοδήγησε να απαντήσει εντός 10 ημερών Σας παραθέτουμε το Εξώδικο του δανειολήπτη Το ΕΞΏΔΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΊΑ οΦΕΙΛΈΤΗ ΠΡΟΣ: " Ενίσταμαι και καταγγελω εξώδικα , την μη νόμιμη τακτική και πρακτική σας να στραφείτε εναντίον μου με Εξώδικη πρόσκληση και καταγγελία αναφερόμενοι στην μη εκτελεση εκ μέρους μου ,στις επιταγες του άρθρου 9 παρ.2 του ν.3869/2010 , ως ίσχυε και βάσει του οποίου εκδόθηκε η υπαρ. 574/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, όπου μου ορίστηκε ρητά η καταβολή στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος,Α.Ε το ποσό των 205,92 ευρώ το μήνα, για χρονικό διάστημα 20 ετών.(240) μήνες Η καταβολή των μηνιαίων αυτών δόσεων θα ξεκινήσει το πρώτο τριήμερο του πρώτου μήνα, τρία χρόνια μετά τη δημοσίευση της απόφασης και θα γίνει χωρις ανατοκισμο, με το μέσο επιτόκιο στεγαστικού δανείου με κυμαινόμενο επιτόκιο, που ιίσχυε σύμφωνα με το στατιστικό δελτίο της Τράπεζας της Ελλάδα; Σας γνωρίζω , ότι με αιφνιδιασετε,με ότι αυτό συνεπάγεται ι στον ψυχισμό μου και στην διατάραξη της οικογενειακής μου ισορροπίας,Καιώς είμαι παντρεμένος με ανήλικο τέκνο. καθώς είμαι συνεπέστατος στη καταβολή της μηνιαίας ορισθείσας δόσης της οφειλής μου ,όπως αυτή καθορίστηκε με την υπ. 574/2016 από την ειρηνοδίκη Χανίων Ελενα Μεριμιανάκη. Κύριοι, Σας επισυνάπτω αποδείξεις των τελευταίων μηνιαίων καταβολών ς των 210,00 ευρώ, την Εθνική Τράπεζα. Επειδή, προβήκατε σε ενέργειες άστοχες και μη νόμιμες, καθώς με διασύρταε τα προσωπικά μου δεδομένα ,ν. 4624/2019 ,σε δικηγορικά γραφεία, σε δικαστικούς επιμελητές χωρίς την ενημέρωσή μου και συναίνεση μου, Επειδή , τυγχάνει να είμαι 100% συνεπέστατος , ωε προς τον πιστωτή μου(-Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος(,σας ζητώ να περιοριστείτε στα ανατεθέντα σε σας καθήκοντα και να μην τα υπερβαίνετε , θίγοντας προσωπικότητες και δικαιώματα. κύριοι, Καλειστε στην άμεση συμμόρφωση σας, παυοντας να ενεργείτε ακαιρα ,φοβικά ετσιθελικά και μη νόμιμα, διότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σας θα προβώ όπως έχω το δικαίωμα, σε κάθε νόμιμη ενέργεια ενώπιον των Αρχών της Χώρας μου για να προστατέψω τα δικαιώματα μου, Με την ρητή επιφύλαξη ,κάθε νόμιμου δικαιώματος μου Τέλος , η ΄Ενωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας τυγχάνω μέλος, παρακαλείται ,όπως διαβιβάσει την παρούσα στους αποδέ Ο Εξωδίκως διαμαρτυρόμενος " ΄Επειτα, από τα παραπάνω , η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών, καλεί κάθε οφειλέτη μέλος της ΄Ενωσης , είτε είναι στο ν.Κατσέλη είτε όχι να ενημερώνεται συνεχώς από την Ενωση Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: