Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025
Ο Συνήγορος του πολίτη, ζητά την επιστροφή των μη νομίμως εισπραχθέντων χρημάτων, από τους Δήμους ,Ηρακλείου και Χανίων
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22-2-2025
Τρομοκρατία και ανησυχία, προκάλεσαν τα χιλιάδες ειδοποιτήρια των αρμόδιων οικονομικών υπηρεσιών των Δήμων Ηρακλείου και Χανίων και μάλιστα σε περίοδο γιορταστική (Χριστούγεννα) για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ που στην πλειοψηφία είχαν διαγραφεί.
Σε κάποιες περιπτώσεις οι εν λόγω Δήμοι (ΗΡΑΚΛΕΊΟΥ)προέβησαν και σε ΚΑΤΑΣΧΈΣΕΙΣ τραπεζικών λογαριασμών.
Σαυτήν την απίθανη αγωνία των δημοτών , η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική Ανακοίνωσή της αφού συνέστησε στους δημότες ψυχραιμία, τους κάλεσε να ενημερωθούν για τα δικαιώματα τους ,οπως το δικαίωμα αμφισβήτησης της χρεωσης λόγω παρακραφής της οφειλής(υπερβαση της 3ετούς βεβαίωσης) και διαγραφή για προσαυξήσεις χωρίς ειδοποίηση, αλλά και για ρύθμιση οφειλών χωρίς όμως να υπάρχουν χρέη.
Μεσα συτό το "Αλαλούμ" και έπειτα από καταγγελίες πολιτών και της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στον Συνήγορο του Πολίτη ,έρχεται η παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη {Δ.Τ) που μιλάει ξεκάθαρα για αυθαίρετη ερμηνεία της νομοθεσίας των Δημοτικών Υπηρεσιών και προτρέπει
α) αφενός τους πολίτες που εξαναγκάστηκαν να ρυθμίσουν ή και να πληρώσουν, χωρίς να χρωστούν ουσιαστικά, να αιτήσουν τα χρήματα τους πίσω και
β)αφετέρου στις Δημοτικές υπηρεσιες ,την υποχρέωσή τους, να επιστρέψουν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα τα χρήματα που έδωσαν οι φερόμενοι οφειλέτες, τα χρέη των οποίων είχαν παραγραφεί.
Τέλος , προτροπή του Συνηγόρου του Πολίτη όσο και τηε ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης προς τους φερόμενους οφειλέτες, είναι να ελέγχουν τα στοιχεία χρόνου βεβαίωσης των προστίμων, ειδικά αν ανακύπτει ζήτημα υπέρβασης της τριετίας και εφόσον το εντοπίζουν να ζητούν διαγραφή.
Για περισσότερη ενημέρωση ,διευκρίνηση και βοήθεια, επί του παραπανω θέματος ,οι συνεργάτες ,εθελοντές της ΄Ενωσης διατιθονται να βοηθήσουν κάθε πολίτη της Περιφέρειας Κρήτης, κάθε Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή από,τις 9 έως τις 12 στο τηλεφωνο 2821092306 ,2821092666 και στο email .epkxan@gmail.com
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου