Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025

Αποκόρωνας: Δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις για δανειολήπτες από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Από

Αγώνας της Κρήτης - 11/09/2025 Ιωάννα Μελάκη "
Δεν είναι μόνο υπόθεση δικαιωμάτων, είναι υπόθεση αξιοπρέπειας.»  Ανάχωμα στις πρακτικές εκφοβισμού και παραπλάνησης επιχειρεί να βάλει η Ένωση – Εξειδικευμένη συμβουλευτική για χρέη, πλειστηριασμούς και καταναλωτικά ζητήματα με αφετηρία τις Βρύσες Όταν το χρέος γίνεται εφιάλτης: «Δεν ξέρουμε πού χρωστάμε» Μια νέα πρωτοβουλία, άμεσης και ουσιαστικής στήριξης προς υπερχρεωμένα νοικοκυριά, ανακοίνωσε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εγκαινιάζοντας δωρεάν, εξατομικευμένες ενημερωτικές συναντήσεις με καταναλωτές – κυρίως δανειολήπτες – στην περιοχή του Αποκόρωνα Χανίων. Η απόφαση ήρθε ύστερα από αίτημα τοπικών συλλογικοτήτων και κατοίκων, οι οποίοι όπως χαρακτηριστικά μεταφέρουν, «έχουν χάσει την μπάλα» και δεν γνωρίζουν πλέον πού και πόσο χρωστούν, αφού από τις τράπεζες το δάνειό τους «μεταφέρθηκε» σε άγνωστες γι’ αυτούς εταιρείες – συχνά με επιθετικές και εκφοβιστικές πρακτικές. «Μας τηλεφωνούν καθημερινά και μας λένε ‘αν δεν πληρώσεις τώρα, θα βγάλουμε το σπίτι σου σε πλειστηριασμό’. Είναι τρομοκρατία», καταγγέλλουν οι πολίτες. Από τις Βρύσες αρχίζει μια κοινωνική παρέμβαση με αντίκτυπο Η δράση ξεκινά από τις Βρύσες Αποκορώνου, όπου από την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και για όσο διάστημα χρειαστεί, πολίτες της περιοχής θα μπορούν να απευθύνονται καθημερινά (εκτός Σαββάτου), 6 με 9 το απόγευμα, στο χώρο του Κέντρου Ξένων Γλωσσών “Χρήστος Σωτηρόπουλος”, το οποίο παραχωρήθηκε με γραφειακή υποστήριξη για τις ανάγκες των συναντήσεων. Τα Σάββατα, οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται το πρωί, 10:00 με 12:00. Η Ένωση δίνει έμφαση στην προσωπική επαφή και στην εμπιστοσύνη, με εξειδικευμένα στελέχη με εμπειρία στην τραπεζική διαμεσολάβηση, έτοιμα να καθοδηγήσουν πολίτες που βρίσκονται σε αδιέξοδο με οφειλές, εισπρακτικές πιέσεις ή νομική άγνοια. Στήριξη πέρα από τα δάνεια: Παραπλάνηση, απάτες και αισχροκέρδεια στο μικροσκόπιο Πέραν των υποθέσεων υπερχρέωσης, οι πολίτες μπορούν να απευθυνθούν στην Ένωση και για κάθε μορφής καταναλωτικό πρόβλημα, όπως: παραπλανητικές πρακτικές από εμπόρους και επιχειρήσεις, κακές συναλλαγές ή ελαττωματικά προϊόντα, υποθέσεις απάτης, περιπτώσεις αισχροκέρδειας. «Είμαστε δίπλα στους καταναλωτές της Κρήτης όχι μόνο για τα δάνεια, αλλά και για ό,τι πλήττει την αξιοπρέπειά τους στις καθημερινές τους συναλλαγές», δήλωσε η Πρόεδρος της Ένωσης, Ιωάννα Μελάκη. Μια νέα μορφή κοινωνικής στήριξης – Ανοικτή η πρόσκληση και σε άλλες περιοχές Η συγκεκριμένη δράση, με επίκεντρο τον Αποκόρωνα, δεν περιορίζεται τοπικά. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η Ένωση είναι ανοικτή σε ανάλογες προσκλήσεις από οποιαδήποτε περιοχή της Κρήτης, στην οποία υπάρχει ανάγκη υποστήριξης καταναλωτών και δανειοληπτών. Η πρωτοβουλία συνιστά μια μορφή κοινωνικής παρέμβασης από τα κάτω, που δεν αντικαθιστά την πολιτεία, αλλά καλύπτει κρίσιμα κενά ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και προστασίας. Όχι μόνο συμβουλές: Έμπρακτη ενδυνάμωση απέναντι στον φόβο Η αύξηση των καταγγελιών για επιθετικές εισπρακτικές πρακτικές, αδιαφάνεια στις μεταβιβάσεις δανείων και απουσία ξεκάθαρης ενημέρωσης για το καθεστώς οφειλών, δημιουργεί ένα κλίμα γενικευμένου φόβου και ανασφάλειας. «Πολλοί δεν ξέρουν καν σε ποιον ανήκει πια το δάνειό τους. Δέχονται τηλεφωνήματα από “εταιρείες” χωρίς πρόσωπο, χωρίς διεύθυνση. Κι όμως, το σπίτι τους μπορεί να κινδυνεύει. Δεν είναι δικαιοσύνη αυτή», σημειώνουν εκπρόσωποι της Ένωσης. Η ουσία της παρέμβασης δεν είναι απλώς ενημερωτική. Στοχεύει στην ανάκτηση της αυτοπεποίθησης και της γνώσης εκ μέρους των πολιτών, ώστε να μπορέσουν να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους και να διαπραγματευτούν με ισοτιμία. Ένα βήμα προς την ενεργό πολιτειότητα Η πρωτοβουλία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης έρχεται σε μια εποχή όπου η οικονομική πίεση και η αδιαφάνεια συχνά οδηγούν σε παραίτηση. Όμως, όπως δείχνει η ανταπόκριση στον Αποκόρωνα, υπάρχει διέξοδος όταν οργανωμένες συλλογικότητες προσφέρουν εργαλεία, στήριξη και γνώση. Η πρόεδρος Ιωάννα Μελάκη υπενθυμίζει: «Θα είμαστε παρόντες, όπου μας καλέσουν. Όσο χρειαστεί. Δεν είναι μόνο υπόθεση δικαιωμάτων, είναι υπόθεση αξιοπρέπειας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: