Βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση να μεταφέρουμε παράπονα αλλά και διαπιστώσεις καταναλωτών, για μεθόδευση εμπορικών στρατηγικών από κάποιες επιχειρήσεις και
ενώ βρισκόμαστε στην αρχή των εκπτώσεων .
Ι)Συγκεκριμένη ξενόφερτη αλυσίδα Σούπερ -Μάρκετ , που δραστηριοποιείται στην περιοχή των Μουρνιών, προσπάθησε με μεγάλη εκπτωτική πινακίδα που ανέγραφε έκπτωση 50%, που είχε τοποθετήσει στα παιδικά είδη , να παραπλανήσει ομάδα καταναλωτών ως προς την τιμή πώλησης του είδους και εισέπραττε την αρχική τιμή..
.Η παραπλάνηση αυτή, απεδείχθη στο ταμείο της επιχείρησης , όπου οι καταναλωτές διαπίστωσαν , ότι το είδος είχε χτυπηθεί, «στην αρχική τιμή»,χωρίς την έκπτωση.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,την πρακτική αυτή της συγκεκριμένης επιχείρησης,την καταγγέλλει,
διότι αποδυναμώνει τον εκπτωτικό θεσμό, αλλά και θίγει το υγιές εμπόριο, παίζει αθέμιτο ανταγωνιστικό ρόλο στην αγορά ,και για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών,
στον αρμόδιο εισαγγελέα, και σε κάθε άλλη αρμόδια αρχή για τα περαιτέρω,
2)Καταναλωτές που είχαν εντοπίσει είδη ,σε βιτρίνες καταστημάτων της τρέχουσας εποχής
και προγραμμάτιζαν να τα αγοράσουν ,δεν τα βρήκαν ούτε στις βιτρίνες, αλλά
ούτε και στο εσωτερικό των καταστημάτων όπου τα αναζήτησαν, και σε κάποιες
μάλιστα περιπτώσεις είχαν αντικατασταθεί με είδη περασμένων ετών.
3)Σπασμένα μεγέθη .
Η Ε.Κ.Π.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές, να είναι προσεχτικοί στις αγορές
τους, να ερευνούν την τυχόν έκπτωση που οι επιχειρήσεις με τις πινακίδες τους
επί των ειδών έχουν τοποθετήσει ,να ελέγχουν το ποσοστό έκπτωσης που έχει
αναγγελθεί εάν είναι αληθινό, ή εικονικό.
Εάν κάποιος καταναλωτής διαπιστώσει ότι έχει παραπλανηθεί ,και τα καταναλωτικά του δικαιώματα έχουν παραβιαστεί με οποιονδήποτε τρόπο,
από μια επιχείρηση, θεμιτό είναι να τα διεκδικήσει άμεσα και στην περίπτωση
των εκπτώσεων , εάν του έχει εισπραχθεί το αρχικό ποσό του είδους, να ζητήσει
να του επιστραφεί το επιπλέον εισπραχθέν ποσό ,με πιστωτικό σημείωμα, αλλά την πρακτική της
απαίτησης πλέον χρημάτων, οφείλει μαζί με τα παραστατικά {απόδειξη είσπραξης αρχικού ποσού, απόδειξη επιστροφής πιστωτικού ποσού, και μια φωτογραφία της
πινακίδας που ανακοινώνεται το ποσοστό της έκπτωσης) να τα καταγγείλει στην
Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αυτοπροσώπως , προσκομίζοντας όλα τα παραπάνω αναφερόμενα,
για να διαβιβαστούν, αρμοδίως και να τιμωρηθεί.
Καλούμε τις τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις, να αποφύγουν τις ξενόφερτες εμπορικές
πρακτικές, να σεβαστούν τον θεσμό των εκπτώσεων,που είναι μακροχρόνιος θεσμός
της αγοράς, για να κάνουν οι καταναλωτές ψώνια με νηφαλιότητα και με εκπτωτικές τιμές .
Για οποιανδήποτε ενημέρωση- παράπονο-καταγγελία κάθε καταναλωτής μπορεί
να απευθύνεται στο τηλέφωνο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 2821092666 αλλά και στον Εμπορικό
Σύλλογο Χανίων.
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
ΣΤΟ TELEX OUTLET ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΩ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΠΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΔΗΛΩΝΟΥΝ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΠΟΡΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΑ, ΜΕ "ΔΗΘΕΝ" ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ.
ΓΙΑΥΤΟ ΘΗΣΑΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ OUTLET ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ TELEX ABOVO ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΜΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ "MADE IN BAGLADES" ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙ ΚΟΥΤΕΣ ΑΠΕΞΩ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΑ.
Δημοσίευση σχολίου