Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Οικονομικά εκτεθειμένους πελάτες αφήνει το "λουκέτο" εταιρείας αδυνατίσματος στα Χανιά

Οικονομικά εκτεθειμένους, σε διάφορες Τράπεζες του νησιού, αφήνει τους καταναλωτές, το "λουκέτο" της εταιρείας BODYLINE , Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος στα Χανιά ,για υπηρεσίες αισθητικής και αδυνατίσματος.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης :

¨Σύμφωνα με καταγγελίες των θυμάτων, καταναλωτών, στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η εταιρεία ΤΩΝ BODYLINE ,Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματοςστα Χανια, εντελώς απροειδοποίητα και αιφνιδιαστικά έκλεισε ,αφήνοντας άναυδους ,ξεκρέμαστους,τους καταναλωτές πελάτες της, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς ,είχαν προπληρώσει συνεδρίες μέσω Πιστωτικών καρτών Τραπεζών, έχοντας υπογράψει διάφορες συμβάσεις με την εταιρία, με την έννοια αφενός της μη επαλήθευσης των προσδοκιών τους περί συνέχισης των συμβάσεων που είχαν ήδη καταρτίσει με την επιχείρηση και αφετέρου των χρημάτων που είχαν ήδη προκαταβάλλει για υπηρεσίες , αλλά και σ'αυτούς που υπέγραψαν συμβάσεις με ενδιάμεσο πιστωτικό Φορέα κάποια Τράπεζα.

Επειδή η εταιρεία δεν προέβη σε καμία ανακοίνωση-ενημέρωση των πελατών της, ούτε ενδιαφέρθηκε για την αποζημίωση αυτών ,όπως είχε και έχει υποχρέωση, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,θέλοντας να προστατεύσει τα συμφέροντα των καταναλωτών,δια των νομικών της συμβούλων βρίσκεται σε επιφυλακή, για τα επόμενα της βήματα.

Επειδή η ενέργεια αυτή της εταιρείας των BODYLINE, θίγει τα δικαιώματα των καταναλωτών,η ΄Ενωση ανοίγει επαφή , με τους θιγμένους καταναλωτές"θύματα" των ενεργειών και πρακτικών της Εταιρείας BODYLINΕ Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος τις επόμενες μέρες.Επίσης θα ενημερώσει άμεσα την Γενική Γραμματεία καταναλωτών.Το θέμα είναι σοβαρότατο ,διότι η εταιρεία εισέπραξε χρήματα για λογαριασμό των καταναλωτών, για μελλοντικές συνεδρίες, και δεν πραγματοποιήθηκαν, αλλά και ούτε ενημερώθηκαν οι Τράπεζες για να τερματίσουν τις απαιτήσεις τους.

Τέλος η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης θέλοντας να καθησυχάσει τους πελάτες-καταναλωτές της Εταιρείας ΤΩΝ BODYLINE Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος στα Χανια, τους καλεί να επικοινωνήσουν με την ΄Ενωση και στα τηλ.282109266 και 2821092306 κ.Ντερμανάκη Νικόλαο, δικηγόρο, και επιστημονικό συνεργατη της ΄Ενωσης" .

Δεν υπάρχουν σχόλια: