Ύστερα από την υπαναχώρηση καταναλωτή από σύμβαση με ινστιτούτα αισθητικής, τα τελευταία θα έπρεπε να επίστρέψουν χρήματα που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως και θα έπρεπε να έδιναν εντολή στην συνεργαζόμενη με αυτές Τράπεζα να μην συνεχίζει την χρέωση της πιστωτικής κάρτας του καταναλωτή.
Αυτά αναφέρονται σε Πόρισμα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος επιπλέον ζήτησε από τις νομαρχιακές και φορολογικές αρχές να ελεγχθούν τα ινστιτούτα για το κατά πόσον ήταν εφοδιασμένα με αντίστοιχες άδειες.
Ο Συνήγορος απηύθυνε σύσταση για επιστροφή του ποσού, για μη παρασχεθείσες υπηρεσίες και επίσης να δοθεί εντολή στην Τράπεζα να ακυρώσει τις συναλλαγές. Επειδή οι συστάσεις του προφανώς δεν ακολουθήθηκαν από τα εμπλεκόμενα μέρη, ο Συνήγορος έδωσε στην δημοσιότητα το Πόρισμά του μέσω της ιστοσελίδας του.
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου