Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025
Ενημέρωση των δημοτών Χανίων , για την πληρωμή κλήσεων του Δήμου .
Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 16-1-2025
Με αφορμή την επίσκεψη πολλών πολιτών, κατοίκων του Δήμου Χανίων,στα γραφεία μας , διαμαρτυρόμενοι για την αποστολή ειδοποιητηριων, για πρόστιμα ,από το Δημοτικό Ταμείο του Δήμου Χανίων,για απλήρωτες οφειλές κυρίως για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ ,από πριν τις γιορτές ,Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρητης, εισπράττοντας την απόγνωση και τον θυμό των πολιτών ενημερώνει.
Από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το θέμα, η Ένωση φρόντισε να ενημερωθεί για να μπορέσει να δώσει τις οδηγίες της προς τους καταναλωτές.
1) Ο κάθε πολίτης που έχει λάβει τέτοιο ειδοποιητηριο, οφείλει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του Δήμου, για να ενημερωθεί από πού προκύπτει αυτή η απαίτηση,(πρόστιμο ) και ποια χρονολογία έχει βεβαιωθεί.
Ενημερώνουμε δε ότι ,οι γενικές οφειλές, η παραγραφή τους ισχύει μετά την πάροδο 5 ετιας ,από την βεβαίωση αυτών.
Όμως, η παραγραφή κλήσεων Κ.Ο.Κ ,γίνεται μετά από 20 +3 έτη.
Μετά τον σάλο που επικράτησε,και επικρατεί ,στο κοινωνικό γίγνεσθαι της πόλης των Χανίων,το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Χανίων προέβει σε Δημόσια τοποθέτηση και διευκρινίσεις ,καλώντας τους οφειλέτες να προβούν στην εν λόγω πληρωμή μέχρι τις 31-1-2025 άλλως θα προβεί στην λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.
Επίσης δίνει την δυνατότητα διαγραφής των προσαυξήσεων και πληρωμής μόνο του κεφαλαιου,σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ρυθμίσεις των 60 δόσεων .
Εμείς, ως Ένωση Προστασίας καταναλωτών Κρήτης, είμαστε αντίθετοι από αυτήν την τακτική της Υπηρεσίας του Δήμου και την χαρακτηρίζουμε απαράδεκτη, αδόκιμη , ουσίας σοκαριστική προς κάθε Δημότη,καθώς δεν υπήρξε καμμία προγενέστερη ενημέρωση ,προς τους δημότες,με το δίκιο να είναι με το μέρος τους, καθώς εάν ο δημότης ελάμβανε έγκαιρα την ειδοποίηση, θα την πλήρωνε και δεν θα επιβαρυνοταν με προσαυξήσεις χρόνων ,που στις περισσότερες φορές ξεπερνούν και το ποσό της παράβασης.
Εδώ καλούμε και ενημερώνουμε κάθε πολίτη, που δεν έχει λάβει ενημέρωση για τις οφειλές, εντός της νόμιμης προθεσμίας να κάνει ένσταση ,πληρώνοντας εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στο πρόστιμο και όχι τις προσαυξήσεις..
Τέλος, καλούμε την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Χανίων , να φερθεί με κατανόηση στους οφειλέτες Δημότες , να ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομίας προς διευκόλυνση των οφειλετών ,
α)Σχετική παράταση της προθεσμίας ,που λήγει στις 31-1-2025
β) Την διαγραφή των προσαυξήσεων και
γ) Ώσπου να ξεκαθαρίσει το οικονομικό τοπίο, του κάθε δημότη ,να μην προβεί σε κανένα αναγκαστικό μέτρο , εναντίον του.
Συμπληρωματικά αναφέρομε ότι η Ένωση, στέκεται σε κάθε πολίτη ,για ενημέρωση καθοδήγηση και συμβουλευτική.
Μπορείτε να ενημερωνεστε στα τηλ 2821092306 ημέρες λειτουργίας της Ένωσης Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελακη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου