Άλλη μία προσπάθεια Εξωδικαστικής διαδικασίας, (διμερούς διαμεσολάβησης ,είχε ευνοϊκό αποτέλεσμα για Χανιώτη δανειολήπτη, όπως γνωστοποίησε η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Συγκεκριμένα:
Βέβαια, ο εν λόγω οφειλέτης δεν ξεφυγε της εισπρακτικής εταιρείας , η οποία τον πίεζε ασφυκτικά , να πληρώσει το χρέος του άμεσα ,διότι ο εντολέας τους, θα προέβαινε σε αναγκαστικά μέτρα είσπραξης,(έκδοση Διαταγή Πληρωμής, Κατάσχεση , πλειστηριασμό κινητής και ακίνητης περιουσίας.
Σύμφωνα με τα κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια , ο εν λόγω δανειολήπτης αδυνατούσε να αποπληρώσει την οφειλή του, εξαιτίας του χαμηλού εισοδήματός του.
Με τη Εξωδικαστική διαμεσολάβηση της Ένωσης, διαγράφηκε η οφειλή κατά 85% του δανείου, δηλαδή από τις 20.000 ευρώ που όφειλε του “κουρεύτηκε” το ποσό των 17-000 ευρώ και θα πληρώσει μόνο 3000 ευρώ
Η διμερής διαμεσολάβηση , πέτυχε, μεταξύ Ένωσης και δικηγορικού γραφείου των Αθηνών , παίρνοντας άμεσα εξοφλητική βεβαίωση -απόδειξη.
Ενημερωτική Σημείωση:
Για κάθε δανειολήπτη:
H Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές , συμβουλευτική ,καθοδήγηση και υποστήριξη για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τους πιστωτικούς Φορείς (τράπεζες, funds ,serveres)
Aπό το 2010 μέχρι το 2018 ,παρείχε Συμβουλευτική και Καθοδήγηση,παγκρήτια, ένταξής στο ν.3869/2010 (ν.ΚΑΤΣΈΛΗ)με χιλιάδες νικηφόρες αποφάσεις, από τα Δικαστήρια της Κρήτης.
Με την ανακοίνωση καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας: στο τηλ. 28210 92306 στο κινητο 6989855465 στο email epkxan@gmail.com ήμερες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 εως 12
zarpanews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου