Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Τρίτη 18 Μαρτίου 2025
Αθέμιτες πρακτικές και καταχρηστικοί όροι
1. Μία εταιρεία μου έστειλε email για μια πολύ καλή προσφορά που κάνει αυτές τις μέρες σε ένα προϊόν. Πήγα σε 3 υποκαταστήματά της αλλά δεν υπήρχε πουθενά διαθέσιμο. Είναι νόμιμο; Η εταιρεία θα πρέπει να προμηθεύσει το προϊόν ή ισοδύναμό του σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ' όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται. Διαφορετικά θεωρείται διαφήμιση δόλωμα και απαγορεύεται από το Ν.2251/94 ως παραπλανητική εμπορική πρακτική. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου ένα προϊόν με την ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο». Ωστόσο, δε μου έχει παραδοθεί εδώ και 10 μέρες και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μου το παραδώσουν, περιμένουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους. Είναι νόμιμο; Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
3. Βρήκα σε ένα κατάστημα πινακίδα που γράφει «Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων δε γίνονται δεκτές». Είναι νόμιμο; Απαγορεύονται ως καταχρηστικοί οι όροι συναλλαγών που περιορίζουν την ευθύνη του πωλητή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος, καθώς και γενικότερα οι όροι συναλλαγών που διαταράσσουν την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή. Οι όροι αυτοί είναι άκυροι. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου