Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Στηρίζουμε τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας στην Κίσσαμο"

Με αφορμή εκατοντάδων τηλεφωνημάτων καταναλωτών χρηστών κινητής τηλεφωνίας, που δέχτηκε η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, από κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της κωμόπολης της Κισσάμου, μεταφέροντας το άγχος τους ,την οργή τους, αλλά και την αγανάκτησή τους καταγγέλλοντας την ξαφνική διακοπή παροχής, από τις
Εταιρείες παρόχους, WIND.VODAFON. COSMOTE, ξαφνικά χωρίς καμία ειδοποίηση
σε κανένα, εμείς τους λέμε ότι έχουν διαπραχθεί αδικήματα σοβαρά εκ μέρους των
παρόχων εταιρειών.
Καλούμε λοιπόν κάθε καταναλωτή να έρθει από τα γραφεία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να
μας υποβάλλει γραπτώς την καταγγελία του, προκειμένου η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να προβεί
σε ομαδική αγωγή.
Τεχνάσματα και δικαιολογίες των παρατυπιών ούτε θα δεχτούμε ούτε θα ανεχτούμε
εις βάρος της υγείας, της ζωής αλλά και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών από κανένα.
Η προβαλλόμενη αιτιολογία, για την μη νόμιμη εγκατάσταση τους, και των αυθαιρεσιών τους, δεν θα βρουν μονοπάτι σωτηρίας την ανάγκη των καταναλωτών.
΄Όταν στήνανε τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας, σε σχολεία, σε παιδικούς σταθμούς , όταν υπέγραφαν συμβόλαια παροχής με τους καταναλωτές ,δεν γνώριζαν
ότι παρανομούσαν;
Εδώ πρόκειται για αποδειγμένη απάτη και παραπλάνηση των καταναλωτών και της κοινωνίας ολόκληρης κατ εξακολούθηση, και οι αίτιοι και υπαίτιοι θα πρέπει να
οδηγηθούν στις αρμόδιες αρχές και ιδιαίτερα στον εισαγγελέα για να επιληφθούν
των διαπραχθέντων αδικημάτων , με αντίστοιχη ηθική και οικονομική δικαίωση των
καταναλωτών.
Η Ε.Π..Κ.ΧΑΝ, παράλληλα καλεί τους θεσμοθετημένους φορείς της πολιτείας να
πάρουν θέση άμεσα, για την αδικία που υφίστανται εκατοντάδες καταναλωτές, χρήστες της κινητής τηλεφωνίας της περιοχής στην Κίσαμο.
Η περιφρούρηση της υγείας , της ζωής , της ασφάλειας των πωλητών, η προστασία
του φυσικού περιβάλλοντος είναι πρωταρχικό μας μέλημα.
Η αδιαντροπιά των επιχειρηματιών, δεν βαφτίζεται σε ανάγκη των καταναλωτών,
και τα δικά μας διακαιώματα δεν τα διαπραγματευόμαστε σε κανένα τραπέζι, αγοράζουμε ένα προϊόν, ή υπηρεσία απαιτούμε και διεκδικούμε από τον πωλητή
να μας τα παρέχει. Η μη παροχή θεωρείται από την νομοθεσία υπεξαίρεση των χρημάτων μας χωρίς αιτιολογία, και εμείς τα δικαιώματά μας θα τα διεκδικήσουμε.
Ο φορέας μας σε καμία περίπτωση δεν δίνει συγχωροχάρτια στην ανομία, ζητούμε
και απαιτούμε την εφαρμογή της νομοθεσίας, δεν κάνουμε εκπτώσεις σε παραβατικές
συμπεριφορές. Ζητάμε καθαρές λύσεις , που όφειλαν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας,
να είχαν πράξει από την αρχή, και όχι να τις ζητούν και να τις χρεώνουν σε μας τους
καταναλωτές παραβιάζοντας κάθε κανόνα ηθικής και δεοντολογίας τιμωρώντας μας
με την ετσιθελική διακοπή της παροχής, χωρίς να είμαστε υπαίτιοι πουθενά.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δια της νομικής της υπηρεσίας θα στηρίξει τους καταναλωτές,
Της κωμόπολης της ΚΙΣΆΜΟΥ,στο δίκαιο του αιτήματός τους να έχουν κινητή τηλεφωνία , σε νόμιμες εγκαταστάσεις, και στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους από τους σημερινούς παρόχους.
Πληροφορίες και ενημέρωση στο τηλέφωνο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 282109266


Η Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

1 σχόλιο:

marina είπε...

Καλή σας μέρα!Ενδιαφέρον παρουσιάζει η σελίδα σας,Μπράβο σας.