Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

΄Εντονο το φαινόμενο της "άγρας πελατών" στο Ενετικό Λιμάνι και στον Πλατανιά

Χωρίς λύση παραμένει το πρόβλημα της άγρας πελατών και της ενόχλησης κυρίως αλλοδαπών τουριστών,που κατεβαίνουν στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων, και βρίσκονται αντιμέτωποι με λογής-λογής «κράχτες», που διαφημίζουν τα Τουριστικά καταστήματα και τις Ταβέρνες ή τα Εστιατόρια της περιοχής. Το φαινόμενο αυτό, που προσβάλλει το
τουριστικό προϊόν του νομού μας, έχει μεταφερθεί και σε άλλα τουριστικά μέρη, όπως ο Δήμος Πλατανιά και αλλού.
Σε ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Νομού Χανίων επισημαίνει γι’ αυτό το θέμα
τα εξής:
« Καλούμε τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε παροχή Υπηρεσιών στην
περιοχή του Παλιού Λιμανιού,αλλά και στην περιοχή του Δήμου Πλατανιά, σε καφετέριες,
ταβέρνες, κέντρα αναψυχής,να σταματήσουν μέσω των γνωστών (κράχτες) να οχλούν
τους καταναλωτές, που επιλέγουν να περπατήσουν την περιοχή του λιμανιού για να απολαύουν την φυσική και ιστορική ομορφιά του.
Το φαινόμενο (άγρα πελατών) έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, και τα παράπονα και η
δυσαρέσκεια ντόπιων και ξένων περιπατητών στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ έρχονται σε καθημερινή βάση.
Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι κανείς δεν νομιμοποιείται να παροτρύνει και να
παρενοχλεί με οποιονδήποτε τρόπο κανένα καταναλωτή για να δεχθεί τις υπηρεσίες του εστίαση, αναψυχή, αλλά και διαμονή σε κάποιο τουριστικό κατάλυμα.
Ζητάμε την προστασία των καταναλωτών, από τα αρμόδια όργανα, στο χώρο δικαιοδοσίας τους».
«Γνωρίζουμε ότι η οικονομική κρίση, αγγίζει όλα τα επαγγέλματα, αλλά ο σεβασμός της
ελεύθερης βούλησης του καταναλωτή είναι δικαίωμα και εμείς σαν Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, οφείλουμε να το προστατέψουμε.
Θέλουμε να σταματήσει το φαινόμενο της « άγρας πελατών» το οποίο αμαυρώνει την
όμορφη εικόνα του λιμανιού μας, δυσφημεί ολόκληρο το Νομό μας, αλλά και «πληγώνει»τον τοπικό τουρισμό.
Η ποιότητα του τουριστικού προϊόντος χάνεται με την άσκηση τέτοιων πρακτικών.
Ζητάμε την ευταξία τόσο εντός της πόλης αλλά και της ενδοχώρας με μέριμνα των ίδιων
των επιχειρηματιών, αλλά και των υπηρεσιών (για την άγρα των πελατών)».
Η Πρόεδρος της Ένωσης Ιωάννα Μελάκη υπογράμμισε στο «ν.Κ.» πως «στις τουριστικές περιοχές του νομού, και ιδιαίτερα στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων, οι τουρίστες (ντόπιοι και αλλοδαποί) έχουν «συναντήσει» οχλήσεις από διάφορους «κράχτες», οι οποίοι τους δείχνουν ένα τιμοκατάλογο και τους καλούν να προτιμήσουν το μαγαζί τους. Οι άνθρωποι αυτοί, που υφίστανται αυτή την κατάσταση, είναι και ντόπιοι και
ξένοι, και νοιώθουν μία έντονη ενόχληση, γιατί προφανώς θέλουν εκείνοι να επιδιώξουν το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, στο οποίο θα πιουν τον καφέ τους ή θα φάνε.
Πολύ συχνά δε επιλέγουν να μην καθίσουν πουθενά και κάνουν απλώς τη βόλτα τους στο
Λιμάνι.
Εμείς καταδικάζουμε το φαινόμενο της άγρας πελατών και ζητούμε απ’ τους καταναλωτές
να μας το καταγγέλλουν.
Υπάρχει η νομοθεσία που είναι ενάντια στην άγρα των πελατών και είμαστε δίπλα τους στους καταναλωτές για οποιαδήποτε πληροφορία ή παράπονο έχουν».
Η ίδια τόνισε ότι «πολλά παράπονα για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, τόσο στο Λιμάνι των Χανίων, όσο και σε άλλες τουριστικές περιοχές του νομού, είχαμε τις προηγούμενες ημέρες από ντόπιους επισκέπτες της πόλης μας,που ήλθαν στα Χανιά για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και για να ψηφίσουν στις Ευρωεκλογές.
Όπως μας κατήγγειλαν αυτοί οι άνθρωποι ένιωσαν «πίεση» στον περίπατο που έκαναν στην παραλιακή ζώνη του Λιμανιού.
Επίσης θα θέλαμε να προσέχουν και τους τιμοκαταλόγους, διότι οι τιμές είναι ελεύθερες».
Μ.Π
Πηγή:Νέος Κήρυκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: