Επειδή η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ως Φορέας υποστήριξης πλήθος καταναλωτικών θεμάτων, αλλά και άλλων που αφορούν θέματα κοινωνικού ,περιβαλλοντολογικού και άλλου περιεχομένου, αλλά και επειδή η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ λειτουργεί βάση στην εθελοντική προσπάθεια και προσφορά που καταβάλουν οι συμπολίτες μας, με μοναδικό σκοπό και στόχο την κοινωνική προσφορά,την ανάδειξη προβλημάτων και την συμβολή στην καλή λειτουργία της αγοράς, και βασικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών αποφεύγοντας τις παγίδες των "επιτηδείων"ενημερώνει τους καταναλωτές τον τρόπο διαδικασίας που θα πρέπει οι ίδιοι να γνωρίζουν όταν απευθύνονται στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
I.- ΠΩΣ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΜΑΣ
1) Εγγράφως
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, θεωρεί έγκυρη την ενυπόγραφη καταγγελία η οποία απευθύνεται σαυτήν.Κάθε καταγγελία μπορεί να εισέλθει ,με οποιονδήποτε πρόσφορο μέσο (φαξ, email, ταχυδρομείο ή αυτοπρόσωπη κατάθεση)και πρωτοκολλείται.
΄Λέμε ΄ΟΧΙ στην ανωνυμία, "στον ανώνυμο" δεν μπορεί να δοθεί απάντηση, όλοι έχουμε όνομα, και όλοι απέναντι στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ είμαστε ισότιμοι πολίτες, η ανώνυμη καταγγελία δεν μας δίνει , καθαρό τοπίο δράσης.Το σύνθημα μας είναι " αδικούμαι καταγγέλλω διεκδικώ".
Εμείς δεν θέλουμε το σκοτάδι,δεν καλλιεργούμε πρακτικές του παρελθόντος, του σκοταδισμού ,της εμπάθειας και της δολοπλοκίας τα θέλουμε όλα στην διαφάνεια.
Εντολή για ατομική υπεράσπιση και προστασία των δικαιωμάτων που θίγονται παίρνουμε από τον κάθε πολίτη που αυτόβουλα ,ενυπόγραφα και άφοβα ,μας καταθέτει το αίτημα -αναφορά του και μας εξουσιοδοτεί να στηρίξουμε και να προστατεύσουμε τα δικαιώματά του, είτε απέναντι των επιχειρήσεων ή των Κρατικών Υπηρεσιών,είτε να προσφύγουμε δικαστικώς διεκδικώντας το δίκιο του.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ζητά από τους πολίτες να αποβάλλουν τον φόβο, αν νοιώθουν αδικημένοι να μας καταθέτουν τυχόν προβληματισμό τους ή καταγγελία τους , δεν θεωρούμε καταγγελία το "άκουσα" "σας το καταγγέλλω, αλλά δεν θέλω να φανώ."
Ο ρόλος μας είναι ευαίσθητος και ο χρόνος μας πολύτιμος, κανείς από μας δεν έχει το δικαίωμα να σπείρει και να καταγγέλλει φανταστικά σενάρια,γεγονότα ,χωρίς να έχει στην διάθεσή του αποδεικτικό υλικό το οποίο οφείλει να συνοδεύει πάντα την καταγγελία του.
2)Τηλεφωνικώς
α)Όταν κάνουμε τηλεφωνική καταγγελία για ένα γεγονός, που αφορά το πλατύ κοινό , και αναφέρουμε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ το πρόβλημα , πρέπει να δίνουμε πλήρη τα δικά μας στοιχεία , αλλά και την επωνυμία της επιχείρησης ,διεύθυνση, τηλέφωνο από την οποία θίγεται το ευρύ κοινό, και κατόπιν να την στείλουμε και εγγράφως μέσω Φαξ ,ή άλλου μέσου.Η καταγγελία θα πρέπει να έχει υπογραφεί από πολλούς πολίτες , πράγμα που πιστοποιεί ότι είναι πρόβλημα πολλών πολιτών.
β)΄Όταν αφορά προσωπική οικογενειακή μας υπόθεση, ενημερωνόμαστε από τον συνεργάτη της τηλεφωνικής γραμμής για τον χρόνο επίσκεψής μας, ώστε να υπάρχει διαθέσιμος συνεργάτης για να διαχειριστεί την υπόθεσή μας, και εμείς να μην χάνουμε χρόνο στην αναμονή.
3)Προσωπική Επίσκεψη (Αυτοπροσώπως).
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ είναι ανοιχτή σε κάθε πολίτη που επιθυμεί να την επισκεφθεί προσωπικά είτε για να ζητήσει την επέμβαση της σε προσωπικό επίπεδο, είτε να ζητήσει την συνεργασία και την στήριξη της σε ομάδα πολιτών.
ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Ο κάθε πολίτης, όπου και να κατοικεί ,είτε σε τοπικό επίπεδο ,είτε σε εθνικό, αλλά και σε Ευρωπαϊκό, έχει το δικαίωμα και μπορεί να ζητήσει και να λάβει ενημέρωση επί των θεμάτων που διαχειρίζεται η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ. Η ενημέρωση γίνεται απλόχερα, δεν είναι απαραίτητα να καταθέσουμε προσωπικά στοιχεία,όταν πρόκειται για μια απλή ενημέρωση π.χ ενημέρωση (ενοικιαστή-ιδιοκτήτη ).Σε περίπτωση όμως που στο πρόβλημα του, υπεισέρχονται στοιχεία νομικής φύσεως ,διεκδίκησης
προσωπικών συμφερόντων,πολεοδομικής ή εξειδικευμένης πληροφόρησης, το αίτημα του κάθε πολίτη απαραιτήτως θα συνοδεύεται με πλήρη επικοινωνιακά στοιχεία , για να έχει τον χρόνο η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να το διαχειριστεί το πρόβλημα, με τα επιστημονικά στελέχη που έχει στην διάθεσή της και να απαντήσει τεκμηριωμένα και υπεύθυνα.
Για περισσότερη ενημέρωση στο τηλέφωνο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων στο 2821092666 και στην Δ/νση:Πλ.1866 αριθ.2 Χανιά
Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
Ιωάννα Μελάκη
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου