Τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν οι καταγγελίες ασφαλισμένων του Ι.Κ.Α (υποκατάστημα Χανίων) στον Φορέα μας, για απαξιωτικές συμπεριφορές, του διοικητικού προσωπικού αλλά εκεί που πραγματικά στεκόμαστε και τις καταγγέλλουμε είναι στη συμπεριφορά και την ανευθυνότητα των υπευθύνων εφοδιασμού φαρμάκων του Ι.Κ.Α, αλλά και την στέρηση κάλυψης φαρμακευτικής κάλυψης επειγόντων καταστάσεων ασθενών..Επειδή η υγεία του καθενός μας είναι αδιαπραγμάτευτη, και είναι πάνω από χρόνο και ωράριο , και κανείς μας δεν δικαιούται και δεν μπορεί να παίζει μαυτή , είμαστε υποχρεωμένοι να αναφερθούμε στην της 13-11-2009 καταγγελία που δέχτηκε ο φορέα μας για το Ι.Κ.Α Χανίων , της κατεπείγον 'έγγραφης και ενυπόγραφης καταγγελίας αγανακτισμένου συμπολίτη μας, ο οποίος βρίσκεται σε απόγνωση γιατί η σύζυγος του εδώ και 15 ημέρες στερείται της απαραίτητης φαρμακευτικής κάλυψης λόγο του σοβαρού προβλήματος της υγείας της που αντιμετωπίζει..
Ο Συμπολίτη μας απευθύνθηκε στο υποκατάστημα του Ι.Κ.Α Χανίων ,έπειτα από σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η σύζυγός του ασφαλισμένη στον εν λόγο Φορέα ,αφού οι γιατροί των Αθηνών της έδωσαν συνταγογράφηση που έπρεπε να εκτελεστεί από το τοπικό Ι.Κ.Α.΄και απευθυνόμενος στο Φαρμακείο του Ι.Κ.Α
του εδηλώθη ότι η συνταγή αυτή για τα αιτηθέντα φάρμακα εκτελείτε κάθε Τετάρτη, αλλά και ότι τα συγκεκριμένα φάρμακα έπρεπε να έρθουν από Αθήνα, καθότι δεν υπήρχαν στο ΄Ιδρυμα.Το αίτημα του ασφαλισμένου είχε προηγηθεί πριν 15 ημέρες από την ημέρα της καταγγελίας.Το τραγελαφικό της καταγγελίας είναι ότι, στις 13-11-2009 επικοινώνησε ο καταναλωτής με το εν λόγο ΄Ιδρυμα γεμάτος αγωνία για την άφιξη της Φαρμακευτικής αγωγής, και εκεί έκπληκτος ενημερωθεί ότι τα Φάρμακα έχουν έρθει, αλλά δεν μπορεί να τα παραλάβει γιατί το ωράριο τέλειωσε και επί της γράμμα σι όπως αναφέρθηκε από τον υπάλληλο"εμείς κλείνουμε" προφανώς το φαρμακείο.Παρά τις παρακλήσεις του πολίτη να δοθούν τα φάρμακα σε κάποιον γιατρό για να πάει να τα παραλάβει του αρνήθηκαν με την αιτιολογία ότι το απόγευμα δεν εργάζεται κανείς γιατρός που να διαθέτει ψυγείο στο Ιατρείο του και συνέχισε να του λέει "εμείς τώρα κλείνουμε".Επίσης του είπαν αφού είδη περίμενε 15 ημέρες ότι είχε την δυνατότητα να απευθυνθεί με το συνταγολόγιο του Νοσοκομείου Αθηνών(Μεταξά) και στο Νοσοκομείο Χανίων, και ο πολίτης διερωτάται,Αφού εγώ το συνταγολόγιο το έδωσα στον ασφαλιστικό μου φορέα (Ι.Κ.Α) δηλαδή εκτός από την ταλαιπωρία που έχω υποστεί, και δεν ξέρω τι συνέπειες για την υγεία της συζύγου μου θα έχει η καθυστέρηση της χορήγησης της
φαρμακευτικής αγωγής, η εν λόγω Υπηρεσία έχει και το θράσος να με εμπαίζει;
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ καταδικάζει την διαχείριση΄του προβλήματος του συμπολίτη μας,από το Ι.Κ.Α Χανίων και τονίζουμε ότι σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αισθάνεται πικρία , η καταγγελία είναι επώνυμη και θα διαβιβαστεί αρμοδίως,για να ερευνηθούν τα πρόσωπα που εμπλέκονται θα ζητήσει αποδοθούν διοικητικές ευθύνες, και αν προκύπτουν και ποινικές, στα πρόσωπα που διαχειρίστηκαν την εν λόγο υπόθεση.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στηρίζει τα δικαιώματα των πολιτών θα στηρίξει την καταγγελία ενώπιον των αρμοδίων αρχών, και στέκεται αλληλέγγυα Και εδώ σαν αρχαίος Διογένης ψάχνουμε τον άνθρωπο, χάθηκε ο ανθρωπισμός,΄που είναι οι οι ηθικοί κανόνες γίναμε ένα κουρδιστό ρολόι;
Στοιχεία της παραπάνω καταγγελίας είναι διαθέσιμα και κάθε Αρχή που δικαιούται να παρέμβει.
Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
Ιωάννα Μελάκη.
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου