Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

ΔT ",¨Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αρνείται να εφαρμόσει δικαστικές αποφάσεις"

Οι καταγγελίες των δικαιωμένων με δικαστικές αποφάσεις δανειοληπτών, κατά του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Ελλάδος Α.Ε, διαδέχεται η η μία την άλλη , που φθάνουν στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης .
Συγκεκριμένα:To Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Ε, αρνείται να υλοποιήσει το περιεχόμενο των αποφάσεων των δικαστηρίων, για την ρύθμιση των οφειλών των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται περαιτέρω ανασφάλεια στους καταναλωτές, αλλά και καλλιέργεια παράτασης της οικονομικής αδυναμίας αυτών.Οι καταγγελίες αφενός αναφέρουν ότι ότι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Ε, αρνείται την δεδικασμένη δόση να εφαρμόσει , αλλά και σε άλλες περιπτώσεις εξακολουθεί να εφαρμόζει την προηγούμενη παρακράτηση.
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,έπειτα από αυτά ,κάλεσε με έγγραφό της (το οποίο κοινοποίησε και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) ,το Τταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Ε), να συμμορφωθεί άμεσα με τις αποφάσεις των Ελληνικών δικαστηρίων, επισημαίνοντας τις συνέπειες αυτής της άρνησης, αλλά και ακόμα και την ηθική υποχρέωση , αλλά και το ότι η διασφάλιση της πλήρους και έγκαιρης εκτέλεσης των δικαστικών αποφάσεων , συνιστά το επιστέγασμα μιας δημοκρατικής κοινωνίας.
Προσθέτοντας ακόμα ότι παρόμοιες πρακτικές θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία του δικαστικού συστήματος, σε μέρες που ο πολίτης, στέκεται όρθιος, εμπιστευόμενος την Δικαιοσύνη.Και ότι οι πολίτες που έχουν εμπιστευθεί το δικαστικό σύστημα πρέπει να ικανοποιούνται, όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πράξη.
Διότι για τον "πληγωμένο" οικονομικά πολίτη, δεν αρκεί η μεταρρύθμιση της νομοθεσίας, η αύξηση των πόρων για τα δικαστήρια ή η ενθάρρυνση του κοινού να προσφεύγει στα δικαστήρια, αλλά εκείνος να ικανοποιηθεί.
Τέλος,: ενημερώνουμε τους καταναλωτές, ότι μπορούν να επικοινωνούν για τις καταγγελίες τους , με τα τηλέφωνα της ΄Ενωσης 2821092666, 2821092306.-
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: