Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Πώς μπορεί να λάβει ένας επιβάτης αποζημίωση για καθυστερήσεις ή φθορά αποσκευών; Σε ποιόν μπορεί να απευθυνθεί για να λάβει αξιόπιστες πληροφορίες όταν μεγαλώνουν οι καθυστερήσεις; Πώς μπορεί να επιστρέψει στον τόπο διαμονής του εάν η αεροπορική εταιρεία έχει κηρύξει πτώχευση; Ταυτόχρονα απαιτούνται νομικές διευκρινίσεις για την ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των επιβατών, ανεξαρτήτως τρόπου μεταφοράς.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΤΗ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΠΑΚΗ 1:17 μ.μ. (Πριν από 7 ώρες) προς ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Στρασβούργο, 24 Οκτωβρίου 2012 Γ. Κουμουτσάκος, Κ. Πουπάκης: Ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών σε όλα τα Μέσα Μεταφοράς Ως απάντηση σε αυτά τα ζητήματα, η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία την Έκθεση της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών σε όλα τα μέσα μεταφοράς. Σε σχετική παρέμβασή του, ο ευρωβουλευτής ΝΔ κ. Γιώργος Κουμουτσάκος υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρξει μία κοινή βάση δικαιωμάτων των επιβατών για όλους τους τρόπους μεταφοράς. "Η έκθεση που ψηφίσαμε, είναι ένα σοβαρό και ουσιαστικό βήμα προς την άρση του κατακερματισμού των ρυθμίσεων για τα δικαιώματα των επιβατών, που υπάρχουν σήμερα σε 6 διαφορετικές οδηγίες. Με αυτόν τον τρόπο, θα επιτευχθεί περισσότερη διαφάνεια και καλύτερη ενημέρωση των Ευρωπαίων πολιτών" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: