ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 30-09-2013
Χιλιάδες παραβάσεις, καταγγέλλει η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πράττουν οι Τράπεζες, οι οποίες χωρίς ενημέρωση του δανειολήπτη , χρησιμοποιούν, ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, των δανειοληπτών ,εκχωρώντας την είσπραξη των ποσών των δανείων για λογαριασμό τους, σε εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες προχωρούν εν συνεχεία σε τηλεφωνικές συμφωνίες, εν συνεχεία κατασκευάζουν μονομερώς (πρακτικά συμφωνίας) με τους δανειολήπτες. Οι οποίες απέχουν πλέον συμβάσεις - ρυθμίσεις και αποτυπώνοντας τις σε έγγραφα ,τις γνωστοποιούν πλέον στους ανυποψίαστους δανειολήπτες τονίζοντας τους "προς γνώση και για τις έννομες συνέπειες"
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης:
"Στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά καταφθάνουν δανειολήπτες αγχωμένοι ,φοβισμένοι , με έγγραφα Εισπρακτικών Εταιρειών στα χέρια, ζητώντας από τους νομικούς της Ένωσης, ερμηνεία επί αυτών.Είναι τα γνωστά "πρακτικά"που στέλνουν οι εισπρακτικές εταιρείες, που αναφέρουν την πραγματοποιηθείσα "τηλεφωνική σύμβαση" και την ανάληψη υποχρεώσεων από τους δανειολήπτες, με ρύθμιση τάχα ΔΙΕΥΚΌΛΥΝΣΗΣ
Για ενημέρωση των ανυποψίαστων δανειοληπτών, παράδειγμα του πρακτικού που συνήθως αποτυπώνουνν οι Εισπρακτικές Εταιρείες, η ΄Ενωση ,παραθέτει:
Πρακτικό συμφωνίας (αρ.8 Ν.3758/2009) που χρησιμοποιούν οι Εισπρακτικές
" Σε συνέχεια της μαγνητοφωνηθείσας τηλεφωνικής συνομιλίας, που είχατε με την Εταιρεία μας, το περιεχόμενο της οποίας αποτυπώνεται στο παρόν, το οποίο αποτελεί απόδειξη της πραγματοποιηθείσας συμφωνίας αποπληρωμής ληξιπρόθεσμης οφειλής σας , έχει καταγραφεί και θα τηρείται στην εταιρεία μας για ένα έτος από την πραγματοποίηση της συμφωνήσατε σε ευνοϊκότερο τρόπο αποπληρωμής της οφειλής σας ως αυτή απορρέει εκ του τοκοχρεολυτικού δανείου.
α)¨Σύνολικό οφειλόμενο ποσό την ...
β)Ποσό που αντιστοιχεί σε μη λογιστικοποιημένους τόκους
γ)Αριθμό δόσεων
δ)Ποσό μηνιαίας δόσης
Σημείωση: To ποσό της μηνιαίας δόσης , ενδέχεται να διαφοροποιηθεί
ε)Επιτόκιο:¨Κυμαινόμενο επιτόκιο
΄Επειτα από τα παραπάνω ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών , μέλη της ή μη, ότι θα πρέπει να είναι "Λίαν προσεχτικοί" στις τηλεφωνικές επικοινωνίες, με τους υπαλλήλους των Εισπρακτικών Εταιρειών, όταν τηλεφωνικά τους ζητούν να ρυθμίσουν τα χρέη τους, επισημαίνοντας ακόμα ότι, η επικοινωνία καταγράφεται , από τις Εισπρακτικές ,δημιουργούνται πρακτικά, τα οποία (απομαγνητοποιούνται) αποτυπώνονται σε πρακτικά συμφωνίας και τέλος διεκδικούνται.
Τέλος ο κάθε δανειολήπτης μπορεί να λάβει έγκυρη ενημέρωση και συμβουλευτική,από τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ανά την Ελλάδα, βεβαίως και από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλ. 2821092306 , 282109266 Χανιά, 28242020140 Ιεράπετρα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Χιλιάδες παραβάσεις, καταγγέλλει η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πράττουν οι Τράπεζες, οι οποίες χωρίς ενημέρωση του δανειολήπτη , χρησιμοποιούν, ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, των δανειοληπτών ,εκχωρώντας την είσπραξη των ποσών των δανείων για λογαριασμό τους, σε εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες προχωρούν εν συνεχεία σε τηλεφωνικές συμφωνίες, εν συνεχεία κατασκευάζουν μονομερώς (πρακτικά συμφωνίας) με τους δανειολήπτες. Οι οποίες απέχουν πλέον συμβάσεις - ρυθμίσεις και αποτυπώνοντας τις σε έγγραφα ,τις γνωστοποιούν πλέον στους ανυποψίαστους δανειολήπτες τονίζοντας τους "προς γνώση και για τις έννομες συνέπειες"
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης:
"Στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά καταφθάνουν δανειολήπτες αγχωμένοι ,φοβισμένοι , με έγγραφα Εισπρακτικών Εταιρειών στα χέρια, ζητώντας από τους νομικούς της Ένωσης, ερμηνεία επί αυτών.Είναι τα γνωστά "πρακτικά"που στέλνουν οι εισπρακτικές εταιρείες, που αναφέρουν την πραγματοποιηθείσα "τηλεφωνική σύμβαση" και την ανάληψη υποχρεώσεων από τους δανειολήπτες, με ρύθμιση τάχα ΔΙΕΥΚΌΛΥΝΣΗΣ
Για ενημέρωση των ανυποψίαστων δανειοληπτών, παράδειγμα του πρακτικού που συνήθως αποτυπώνουνν οι Εισπρακτικές Εταιρείες, η ΄Ενωση ,παραθέτει:
Πρακτικό συμφωνίας (αρ.8 Ν.3758/2009) που χρησιμοποιούν οι Εισπρακτικές
" Σε συνέχεια της μαγνητοφωνηθείσας τηλεφωνικής συνομιλίας, που είχατε με την Εταιρεία μας, το περιεχόμενο της οποίας αποτυπώνεται στο παρόν, το οποίο αποτελεί απόδειξη της πραγματοποιηθείσας συμφωνίας αποπληρωμής ληξιπρόθεσμης οφειλής σας , έχει καταγραφεί και θα τηρείται στην εταιρεία μας για ένα έτος από την πραγματοποίηση της συμφωνήσατε σε ευνοϊκότερο τρόπο αποπληρωμής της οφειλής σας ως αυτή απορρέει εκ του τοκοχρεολυτικού δανείου.
α)¨Σύνολικό οφειλόμενο ποσό την ...
β)Ποσό που αντιστοιχεί σε μη λογιστικοποιημένους τόκους
γ)Αριθμό δόσεων
δ)Ποσό μηνιαίας δόσης
Σημείωση: To ποσό της μηνιαίας δόσης , ενδέχεται να διαφοροποιηθεί
ε)Επιτόκιο:¨Κυμαινόμενο επιτόκιο
΄Επειτα από τα παραπάνω ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών , μέλη της ή μη, ότι θα πρέπει να είναι "Λίαν προσεχτικοί" στις τηλεφωνικές επικοινωνίες, με τους υπαλλήλους των Εισπρακτικών Εταιρειών, όταν τηλεφωνικά τους ζητούν να ρυθμίσουν τα χρέη τους, επισημαίνοντας ακόμα ότι, η επικοινωνία καταγράφεται , από τις Εισπρακτικές ,δημιουργούνται πρακτικά, τα οποία (απομαγνητοποιούνται) αποτυπώνονται σε πρακτικά συμφωνίας και τέλος διεκδικούνται.
Τέλος ο κάθε δανειολήπτης μπορεί να λάβει έγκυρη ενημέρωση και συμβουλευτική,από τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ανά την Ελλάδα, βεβαίως και από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλ. 2821092306 , 282109266 Χανιά, 28242020140 Ιεράπετρα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου