Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Θυμός και αγανάκτηση για τις Τράπεζες, από δανειολήπτες με νικηφόρες αποφάσεις"

 
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 11/5/2016
 
Σε ένα δριμύ κατηγορώ, γεμάτο από αγανάχτηση και θυμό, των δανειοληπτών, των ενταγμένων στο ν.3869/2010, (υπερχρεωμένα νοικοκυριά) με νικηφόρες αποφάσεις , μεταφέρει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δια της Προέδρου της κ.Ιωάννας Μελάκη, σε επιστολή της , που απέστειλλε προς την Πρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών κ.Λούκα Κατσέλη και κοινοποιεί στον Γενικό Γαμματέα Αγοράς και Καταναλωτή ,κ.Αντώνη Παπαδεράκη
Μεταξύ των άλλων αναφέρει :
"κ.Πρόεδρε ,ζητάτε δημοσίως σε τοποθετήσεις σας, την εμπιστοσύνη των πολιτών προς το Τραπεζικό σύστημα, αφού εκείνο που δεν έχετε ακόμα καταφέρει είναι ο εσωτερικός συντονισμός των οργάνων της κάθε μιας Τράπεζας, ώστε να μη προκαλείτε τον θυμό και την αγανάκτηση , μα περισσότερο την αναξιοπιστία του Τραπεζικού συστήματος στα μάτια των δανειοληπτών.Είναι τραγικό να αποστέλλονται επιστολές ρύθμισης χρέους,σε δανειολήπτες οι οποίοι έχουν προσφύγει δικαστικώς ,να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και έχουν εκδοθεί υπέρ τους, δικαστικές αποφάσεις που τους δικαιώνουν, και τραγικότερο ακόμα να προσπαθούν οι Τράπεζες με διάφορα "τερτίπια" να απορυθμίσουν τους δανειολήπτες.
κ.Πρόεδρε ,
 Επειδή γνωρίζουμε τις καλές σας προθέσεις , την επιστημονική σας κατάρτιση , το "στοίχημα¨" προς τον εαυτό σας ,να φέρετε κοντά τράπεζες-καταναλωτές, ζητάμε να βοηθήσετε ώστε οι πολίτες να ξαναέρθουν στις Τράπεζες και για την ισορροπία του Τραπεζικού συστήματος ,αλλά και για την ανόρθωση της οικονομίας της Χώρας,γιαυτό αλλάξτε το διαχειριστικό προφίλ της επικοινωνίας των Τραπεζών με τους καταναλωτές (πελάτες), επεμβαίνοντας προσωπικά δια των Διοικήσεων των τραπεζών, περνώντας σαυτές, την κοινωνική ευαισθησία ,την ανθρώπινη επικοινωνία των καιρών, από τα ανώτερα τραπεζικά στελέχη, ως τον τελευταίο τραπεζικό κλητήρα, ώστε οι καταναλωτές της κρίσης ,να το νοιώσουν, να ξαναπροσεγγίσουν τα τραπεζικά καταστήματα, χωρίς φόβο,αλλά με εμπιστοσύνη.
Επειδή τα "κρούσματα " της καταχρηστικότητας των ενεργειών των Τραπεζών ,τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί, ιδιαίτερα με αποστολή επιστολών από τις τράπεζες, σε δανειολήπτες που δικαστικώς έχουν ρυθμίσει τις οφειλές τους , να τρέξουν στα υποκαταστήματα, να ξαναρυθμίσουν....
κ.Πρόεδρε , αφού ενημερωθήκατε επί του προβλήματος , ευελπιστούμε ότι   θα ενεργήσετε δεόντως.
Τέλος , σας υποσχόμαστε ότι,αφού δούμε εμπράκτως την διαχειριστική αλλαγή των Τραπεζών ,θα προσπαθήσουμε και εμείς από την μεριά μας ,ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να συμβάλλουμε ,ώστε τραπεζικό σύστημα -καταναλωτές, να βρουν την ισορροπία τους, στην Αγορά, για την ανόρθωση της οικονομίας της Πατρίδας μας ".
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: