ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10-10-2018
Σημαντική είναι η Πρωτοβουλία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να ορίσει την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, ως ημέρα ενημέρωσης του πολίτη (Ραντεβού με τον πολίτη)για κάθε θέμα που τον απασχολεί καταναλωτικού περιεχομένου και όχι μόνο.Η εν λόγω ενημέρωση θα προσφέρεται δωρεάν όχι μόνο για τα μέλη της , αλλά και για κάθε πολίτη.
Σε σχετική.Ανακοίνωση της Ένωσης αναφέρεται
Επειδή η Πολιτεία νομοθετεί ,αλλά ο πολίτης πολύ σπάνια ενημερώνεται επί της ισχύουσας νομοθεσίας και επειδή πολλές φορές ο πολίτης ψάχνεται από Υπηρεσία σε Υπηρεσία , με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνει τα δικαιώματα του, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ανοίγει το γραφείο της ,σε απαντήσει ερωτήσεις και προβληματισμό του πολίτη με θέματα που τον απασχολούν και οι οικονομικές του δυνατότητες δεν του επιτρέπει να αποτανθεί σε ένα δικηγορικό ή οικονομοτεχνικό γραφείο..Μπορεί ο κάθε πολίτης να επικοινωνεί με την Ένωση καθημερινά ΄ημέρες και ώρες γραφείου, κλείνοντας σχετικό ραντεβού, με την γραμματεία της ΄Ένωσης..Επίσης , ο κάθε πολίτης, μπορεί να υποβάλει τις ερωτήσεις του, με οποιοδήποτε τρόπο και επικοινωνιακό μέσο που διαθέτει.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Σημαντική είναι η Πρωτοβουλία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να ορίσει την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, ως ημέρα ενημέρωσης του πολίτη (Ραντεβού με τον πολίτη)για κάθε θέμα που τον απασχολεί καταναλωτικού περιεχομένου και όχι μόνο.Η εν λόγω ενημέρωση θα προσφέρεται δωρεάν όχι μόνο για τα μέλη της , αλλά και για κάθε πολίτη.
Σε σχετική.Ανακοίνωση της Ένωσης αναφέρεται
Επειδή η Πολιτεία νομοθετεί ,αλλά ο πολίτης πολύ σπάνια ενημερώνεται επί της ισχύουσας νομοθεσίας και επειδή πολλές φορές ο πολίτης ψάχνεται από Υπηρεσία σε Υπηρεσία , με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνει τα δικαιώματα του, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ανοίγει το γραφείο της ,σε απαντήσει ερωτήσεις και προβληματισμό του πολίτη με θέματα που τον απασχολούν και οι οικονομικές του δυνατότητες δεν του επιτρέπει να αποτανθεί σε ένα δικηγορικό ή οικονομοτεχνικό γραφείο..Μπορεί ο κάθε πολίτης να επικοινωνεί με την Ένωση καθημερινά ΄ημέρες και ώρες γραφείου, κλείνοντας σχετικό ραντεβού, με την γραμματεία της ΄Ένωσης..Επίσης , ο κάθε πολίτης, μπορεί να υποβάλει τις ερωτήσεις του, με οποιοδήποτε τρόπο και επικοινωνιακό μέσο που διαθέτει.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου