ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χρόνια τώρα, καθιερώθηκε και στην Χώρα μας, ένα ξενόφερτο έθιμο "Ο
θεσμός της Black Friday'", κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν
διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές, σε προϊόντα της επιλογής τους,για
περιορισμένο αριθμό ημερών και με τους καταναλωτές να ανυπομονούν να τρέξουν να κάνουν τις αγορές τους "πιάνοντας " την ευκαιρία ,για να αγοράσουν ειθυμιτά προιόντα σε συμφέρουσες γιαυτούς τιμές.
Και επειδή οι καταναλωτές προιδεαζόμενοι ΄από τις διαφημίσεις των ημερών, θα βρεθούν σε πολλά καταστήματα στην ουρά, για να προλάβουν τις αγορές τους, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί
και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές, οι οποίες
σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές, μη συμφαίρουσες και μπορεί τα προιόντα να είναι "στοκ" περασμένης τεχνολογίας, ή και ελαττωματικά Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική ανακοίνωσή της , συμβουλεύει τους καταναλωτές ,πως να αποφύγουν να γίνουν "θύματα " με τις αγορές τους, στην Black Friday Οι συμβουλές της: -Τα
προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι
το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές ,συχνά αναγράφεται ότι δεν
γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα
αλλαγής.-Ζητάμε πάντα την απόδειξη ,για τα προϊόντα που έχουμε αγοράσει. Σε
περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουμε να το
επιστρέψουμε ή να το αλλάξουμε, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.-Να αγοράζουμε προιόντα ,που έχουμε προηγουμένως έρευνα για την τιμή πώλησης και να υπάρχει διαφορά στην τιμή προσφοράς.Δεν κάνουμε αλόγιστες αγορές, επειδή μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου , με τα διαφημιστικά "τρικ" μας καλλεργησαν υποσυνείδητα την καταναλωτική φρενίτιδα, για τους δικούς τους κερδοσκοπικούς λόγους, να αισθανόμαστε ότι "πρέπει " να εκμεταλλευτούμε τις προσφορές της συγκεκριμένης ημέρας , να αφήνουμε στην άκρη τις υποχρεώσεις μας και ως να μας έχει πιάσει αλόγιστη φρενίτιδα. να τρέχουμε στα μαγαζιά
Τέλος ,η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , καλεί τους καταναλωτές ότι ,για
οποιοδήποτε πρόβλημα, παράπονο ή καταγγελία, που αφορά τις συναλλαγές
σας, μπορείτε να απευθύνεστε στα τηλ.1520 Γενική Γραμμαατεία Καταναλωτή και στα δικά της 2821092666 και 2821092306
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου