Δελτίο Τύπου 13-3-2020
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15η
Μαρτίου), και την πανδημία που έχει κηρύξει ο Παγόσμιος Οργανισμός Υγείας, όσο αφορά τον νέο ιό (κορωνοιό) ,η Ενωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης ,αφιερώνει αυτή την ημέρα στο αγαθό της υγείας, χαρακτηρίζοντας την ,ως "το υπέρτατο αγαθό".που οφείλουμε ο΄καθένας
από εμάς ξεχωριστά , αλλά και όλοι μαζί σαν κοινότητα, να
την προασπίσουμε, τηρώντας με ευλάβια τους κανόνες των επιστημόνων της
Υγείας , αλλά και των Αρχών.Σε σχετική ανακοίνωση της, η ΄Ενωση των καταναλωτών, τονίζει:
Η15 Μαρτίου, έχει καθιερωθεί, ως Παγκόσμια ημέρα του Καταναλωτή, αλλά φέτος, η 15 Mαρτίου, θα είναι μία μέρα ξεχωριστή , φορτωμένη με περισσότερο άγχος και ανησυχία για τον ΄Ελληνα καταναλωτή ,ο οποίος αφού έδωσε την δεκαετή μάχη της οικονομικής κρίσης, έρχεται αντιμέτωπος να υπερασπιστεί το υπερτατο αγαθό ,την ίδια του την ζωή, με όλους τους κανόνες που οφείλει να τηρήσει για να την σώσει.
Η μάχη που οφείλει να δώσει δεν είναι όπως τα προηγούμενα χρόνια ,με την υποστήριξη των δικαιωμάτων του απέναντι απο την αγορά και των τραπεζών με
Δικαίωμα σε συμβάσεις χωρίς καταχρηστικούς όρους.
Δικαίωμα σε πλήρη και σαφή ενημέρωση.
Δικαίωμα σε αναιτιολόγητη υπαναχώρηση εντός 14 ημερών, στις συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.
Δικαίωμα σε παροχή οδηγιών χρήσης και τεχνικής υποστήριξης.
Δικαίωμα σε ασφαλή προϊόντα.
Δικαίωμα σε αληθείς και αξιόπιστες διαφημίσεις.
Τα παραπάνω είναι ορισμένα μόνο από τα δικαιώματα των καταναλωτών που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινή τους ζωή. Η βελτίωση της ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους σε συνδυασμό με την επιβολή των κανόνων για την προστασία τους, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά την διενέργεια των συναλλαγών τους.
Η προάσπιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών αποτελεί στρατηγικό σκοπό της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η οποία για το έτος 2020είναι αφιερωμένη στην Προστασία της υγείας του Καταναλωτή, μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον,με ασφαλή προιόντα και υπηρεσίες.
Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται τηλεφωνικά για τα δικαιώματά τους από τη Γραμμή Καταναλωτή 1520 και όταν διαπιστώνουν παραβάσεις των δικαιωμάτων τους να αποστέλλουν τις καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση epkxan@gmail.com, ή μέσω της φόρμας καταγγελιών στο http://enosikatanaloton.blogspot.com/
Με αφορμή την Ημέρα Καταναλωτή, η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
« Η προάσπιση των δικαιωμάτων του Καταναλωτή, αποτελεί μια καθημερινή μάχη για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αλλά το θέμα υγεία είναι αυτοσκοπός σε όλους από μας , γιαυτο και σαυτή την Παγκόσμια κρίση της υγείας συστρατεόμαστε με τις Αρχές ως εθελοντές της σωστής ενημέρωσης, βοηθώντας στην αποφυγή πανικού . αποφυγής κερδοσκοπίας και καιροσκοπίας Πολύτιμοι συμπαραστάτες σε αυτό το έργο, το οποίο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, στην ψηφιακή εποχή ,είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτή και Αγοράς , η Ε.Ε.Τ.Τ, Η η ημέρα του καταναλωτή,υπενθυμίζει σε όλους μας το χρέος που έχουμε για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και του εθελοντισμού και της
αλληλεγγύης».
Δικαίωμα σε πλήρη και σαφή ενημέρωση.
Δικαίωμα σε αναιτιολόγητη υπαναχώρηση εντός 14 ημερών, στις συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.
Δικαίωμα σε παροχή οδηγιών χρήσης και τεχνικής υποστήριξης.
Δικαίωμα σε ασφαλή προϊόντα.
Δικαίωμα σε αληθείς και αξιόπιστες διαφημίσεις.
Τα παραπάνω είναι ορισμένα μόνο από τα δικαιώματα των καταναλωτών που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινή τους ζωή. Η βελτίωση της ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους σε συνδυασμό με την επιβολή των κανόνων για την προστασία τους, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά την διενέργεια των συναλλαγών τους.
Η προάσπιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών αποτελεί στρατηγικό σκοπό της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η οποία για το έτος 2020είναι αφιερωμένη στην Προστασία της υγείας του Καταναλωτή, μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον,με ασφαλή προιόντα και υπηρεσίες.
Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται τηλεφωνικά για τα δικαιώματά τους από τη Γραμμή Καταναλωτή 1520 και όταν διαπιστώνουν παραβάσεις των δικαιωμάτων τους να αποστέλλουν τις καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση epkxan@gmail.com, ή μέσω της φόρμας καταγγελιών στο http://enosikatanaloton.blogspot.com/
Με αφορμή την Ημέρα Καταναλωτή, η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
« Η προάσπιση των δικαιωμάτων του Καταναλωτή, αποτελεί μια καθημερινή μάχη για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αλλά το θέμα υγεία είναι αυτοσκοπός σε όλους από μας , γιαυτο και σαυτή την Παγκόσμια κρίση της υγείας συστρατεόμαστε με τις Αρχές ως εθελοντές της σωστής ενημέρωσης, βοηθώντας στην αποφυγή πανικού . αποφυγής κερδοσκοπίας και καιροσκοπίας Πολύτιμοι συμπαραστάτες σε αυτό το έργο, το οποίο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, στην ψηφιακή εποχή ,είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτή και Αγοράς , η Ε.Ε.Τ.Τ, Η η ημέρα του καταναλωτή,υπενθυμίζει σε όλους μας το χρέος που έχουμε για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και του εθελοντισμού και της
αλληλεγγύης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου