Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης, ζητά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, για τις διακοπές ηλεκρικού ρεύματος;


ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ  3-6-2020




   Με αφορμή, την  διακοπή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, σε πολλά νοικοκυριά  και επιχειρήσεις και την άρνηση ,  να δεχτεί 
κάποια ρύθμιση του ποσού, σε  δόσεις η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , καταγγέλλει την εταιρεία KEN Α.Ε  και
ζητά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή κ.Λευτέρη Ζαγορίτη, καλώντας τον ,να παρέμβει διαμεσολαβητικά, με το κύρος που διαθέτει ως Ανεξάρτητη Αρχή.
  Στην επιστολή της ,η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 
μεταξύ των άλλων αναφέρει:

                   κ.Συνήγορε του Καταναλωτή,

  Σας μεταφέρουμε, την πικρία, την δυσαρέσκιά και το άγχος, μαζί με τα παράπονα των καταναλωτών ,για την Εταιρεία ΚΕΝ Α.Ε, 
διότι ενώ ζούμε σε περίοδο κορονωιού, με  έκτακτες ,αρρύθμιστες ,πρωτοφανείς βιοτικές συνθήκες, η εν λόγω Εταιρεία, με τρόπο αψυχολόγητο και χωρίς καμία ενημέρωση ,προβαίνει σε διακοπή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, σε πολλά νοικοκυριά και επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τον κορονωιό.

               κ.Συνήγορε,

    Επειδή, πολλά νοικοκυριά και επιχειρήσεις , λόγω της έκτακτης Υγειονομικής κρίσης (κορονωιός) πλήττονται από ανεπάρκεια οικονομικής ρευστότητας,
   Επειδή, το ποσό της απαίτησης της Εταιρείας ξεπερνά το σύνηθες απαιτούμενο ποσό, άλλων χρήσεων,  
  Επειδή η εν λόγω Εταιρεία , απαιτεί το οφειλόμενο ποσό άμεσα,χωρίς να δέχεται ρύθμιση, αντίθέτως απειλή με διακοπή της 
παροχής,
  Επειδή, ζούμε σε περίοδο κρίσης του κορονωιού, με μη ομαλές οικονομικές συνθήκες,

               Σας παρακαλούμε,

  Όπως παρέμβετε στην εν λόγω εταιρεία, και συστήσετε μία ανθρώπινη και λόγω της κρίσης διαχείριση των πελατών της ,καταναλωτών και θιγόμενων από την υγειονομική κρίση επιχειρήσεων,όπως
α)Να μή προβαίνει  σε διακοπή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. μέχρι 31-12-2020, ανεξαρτήτως οφειλόμενου ποσού.
β)Να προβαίνουν σε ρυθμίσεις χρέους (μηνιαίες δόσεις).

                            Με Εκτίμηση
        Η Πρόεδρος  της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                            Ιωάννα Μελάκη

      



 

                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια: