Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021
Γράφει η Ιωάννα Μελάκη, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτών και Αγοράς
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
·
Δεν υπογράφουμε ρυθμίσεις δανείων ,με τις εταιρείες διαχείρισης δανείων, δεν πέφτουμε στην "παγίδα' τους
Δανειολήπτες -oφειλετες των τραπεζών, μη "μασάτε' ξεχαστε το χθες και δες τε το σήμερα, ξεχαστε.τις τράπεζες και κάνετε μια έρευνα που βρίσκονται οι χθεσινές τραπεζικές σας οφειλές.σημερα, ιδιαίτερα εσείς που έχετε περιουσιακά στοιχεία να σώσετε.
Διότι υπάρχει Απάτη!!! Απάτη που ξεκινάει από την ώρα του.δανεισμου σας, η της.σποκτησης πιστωτικής κάρτας.
Τότε οι επαφές.σας με τους χρηματοπιστωτικούς συμβούλους των τραπεζών, ήταν σχέσεις οικίες, μέχρι να πάρουν την υπογραφή σας, βάζοντας σας να υπογράψετε συμβάσεις με όρους εολους διατριτους, δυσνοητους, όρους.που σας κρατούν και μέχρι σήμερα παγιδευμένους.
Επειδή όμως , η τέχνη είναι τέχνη και οι ""πονηροί" της εξαπάτησης, δεν σταματούν να παράγουν και να εξελίσσονται.επι τω έργω, πούλησαν τις πιστώσεις των πολιτών σε εταιρείες ειδικού σκοπού, βεβαίως
με νόμιμες διαδικασίες, όμως στην βιασύνη τους να ξεφορτωθούν τα χρέη τους κσι να καθαρίσουν τα χαρτοφυλακια τους ,πουλησαν και εξοφλημενα μερικώς αλλά και ολοσχερώς χρέη.
Δεν υπολόγισαν ούτε κακοπληρωτες ούτε καλοπληρωτες, ούτε τους ενταγμένους σε νόμο Κατσέλη, αλλά και ούτε εκείνους που βρίσκονται σε ρυθμίσεις πλαισίων.
Τώρα αρχίζουν τα όργανα!!! Το απόλυτο Μπαχαλο!!!
Γι'αυτό Μήν προτρέχετε να κάνετε ό,τι σας λένε οι Servicers των δανείων σας, πριν μας ρωτήσετε!
Τις τελευταίες εβδομάδες είχαμε αρκετές περιπτώσεις εξαπάτησης δανειοληπτών ,όπου οι εταιρείες διαχείρισης δανείων, κάλεσαν δανειολήπτες στο τηλέφωνο και τους ενημέρωσαν ότι το δάνειό τους έχει φτάσει για παράδειγμα από €30.000στα €100.000 (!) και ότι το FUND στο οποίο έχουν πωληθεί -και αυτοί το εκπροσωπούν για να τους βοηθήσει- θα τους κάνει ένα γενναίο "κούρεμα' της τάξεως 80 τοις εκατό%
Με αυτή την δελεαριστικη επικοινωνία,
ο δανειολήπτης αναθαρρεί και αρχίζει να ρωτά διάφορα. Σκέφτεται ότι εδώ κάτι καλό υπάρχει, οπότε και ακούει τον υπάλληλο να του λέει: «Όλα καλά, αλλά για να προχωρήσει η πρόταση του Fund, θα πρέπει να καταθέσετε άμεσα 500 ευρώ». Πηγαίνει στην τράπεζα, κάνει τη κατάθεση και μετά περιμένει…
να του έρθει η συμφωνία... Αλλά δεν προχωρά τίποτα. ΤΕΛΟΣ!
Τι συνέβη;;; Απλά με την κατάθεση που κάνατε, βοηθήσατε αποτελεσματικότατα να λογιστικοποιηθούν οι εξωλογιστικοί τόκοι.
Να το εξηγήσουμε για να γίνει κατανοητό. Τα δάνεια χωρίς εξασφαλίσεις δηλαδή που δεν υπάρχει προσημειωση η υποθήκη πού παρουσιάζουν καθυστέρηση άνω των 90 ημερών καταναλωτικά η κάρτες και αντίστοιχα 180 ημερών ,για τα στεγαστικά δάνεια με εξασφαλίσεις παύουν να δημιουργούν έσοδα γι' αυτές και γι' αυτό το λόγο σας ζητούν διακαώς να ρυθμίσετε για να μπορούν να λογίζονται τόκοι άρα και έσοδα γι' αυτές. Για τα δάνεια αυτά, οι τόκοι τηρούνται «μη λογιστικοποιημένα», δηλαδή σε απλά βιβλία εκτός λογιστικής, εκτός εσόδων και άρα και εκτός πλάνου είσπραξής τους. Για τα δάνεια αυτά όταν ο δανειολήπτης θέλει να ρυθμίσει έχει το δικαίωμα να ζητήσει στο 100% την διαγραφή των μη λογιστικοποιημένων τόκων, των τόκων υπερημερίας Ν.4261/2014 άρθρο 150 και όχι πάγωμα όπως προτείνουν τα σχέδια ρυθμίσεων που σας προτείνουν οι τράπεζες, καθώς και διαγραφή οφειλών που λογίστηκαν από χρέωση ασφαλίστρων και λοιπών εξόδων
Αν λοιπόν σας κάνουν παρόμοιες προτάσεις, η αντιπρότασή σας οφείλει να είναι απλή και λακωνική:
«Στείλτε μου στο email την προσυμβατική συμφωνία, για να την συζητήσω με τον Φορέα που με εκπροσωπεί!!! Στείλτε την στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης που είμαι μέλος και θεσμικά και δικαιωματικά με εκπροσωπεί!!! epkxan@gmail.com
Προσοχή στις Παραγεγραμμένες Απαιτήσεις !!!
Για περισσότερη ενημέρωση, ελάτε σε επαφή μαζί μας Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τηλ 2821092306 η 2821092666 και. email epkxan@gmail.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου