Η Αρχή Προστασίας κήρυξε τον πόλεμο στα spam
Ενισχύεται τεχνολογικά για να καταπολεμήσει τα κακόβουλα μηνύματα που κατακλύζουν καθημερινά τους χρήστες του Διαδικτύου
ΠΑΝΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗΣ | Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010
«Πόλεμο» στα spam, τα οποία αποτελούν την «πληγή» των χρηστών του Ιnternet, κήρυξε χθες η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με την ευκαιρία της Διεθνούς Ημέρας για τα Προσωπικά Δεδομένα. Η Αρχή θα ενισχυθεί τεχνολογικά, αλλά και νομοθετικά, όπως είπε χθες ο πρόεδρος της Αρχής κ. Χ. Γεραρής, προκειμένου να μπορεί να καταπολεμήσει αποτελεσματικά τις πηγές των ηλεκτρονικών κακόβουλων διαφημιστικών μηνυμάτων (spam) που κατακλύζουν καθημερινά τους χρήστες του Διαδικτύου. Αλλωστε, σύμφωνα με τους ειδικούς στην ασφάλεια του Διαδικτύου, η μαζική αποστολή spam δεν αποτελεί πια έργο κακόβουλων χάκερ αλλά σύγχρονη και επικερδέστατη δραστηριότητα του διεθνοποιημένου, οργανωμένου εγκλήματος.
Ενα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Αρχή για την καταπολέμηση των spam είναι ότι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους προέρχεται από την αλλοδαπή. Γι΄ αυτό το 2010 θα υπάρξει συνεργασία με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές αρχές, με άλλες ανεξάρτητες αρχές, όπως η ΑΔΑΕ, αλλά και με τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος. Αναγκαία όμως είναι, όπως τονίστηκε, και η λήψη νομοθετικών μέτρων. Η Αρχή άρχισε ήδη εκστρατεία ενημέρωσης των χρηστών του Διαδικτύου. «Αποφασίσαμε να κατεβούμε στο πεζοδρόμιο προκειμένου να είναι προσιτή η ενημέρωση στο κοινό» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γεραρής. Επίσης σημείωσε ότι ήδη καταρτίζεται κατάλογος οδηγιών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε τέσσερις τομείς: την πολιτική επικοινωνία κυρίως με το εκλογικό σώμα, την παροχή συγκατάθεσης με ηλεκτρονικά μέσα, την πρόσβαση πολιτών σε έγγραφα του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για χρήση ενώπιον διοικητικών και δικαστικών αρχών και τα κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης σε κτίρια και στεγασμένους χώρους.
Παράλληλα μελετάται η κατάρτιση οδηγιών ή συστάσεων και σε άλλους τομείς, όπως η ανεπιθύμητη ηλεκτρονική επικοινωνία, οι εργασιακές σχέσεις, η υγεία, τα μέτρα ασφαλείας, η χρήση του Διαδικτύου από ανηλίκους, η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, η εμπορία προσωπικών δεδομένων.
ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙΤΕ
3 Ακυρώστε την εγγραφή σας από την αποστολή newsletter που δεν σας ενδιαφέρουν πλέον.
3 Να είστε επιλεκτικοί με τις ιστοσελίδες, στις οποίες εγγράφεστε.
3 Να αποφεύγετε τη δημοσιοποίηση του e-mail σας.
3 Αν έχετε τη δυνατότητα, να αναφέρετε στους παρόχους τυχόν αποστολή spam.
3 Να σβήνετε όλα τα spam.
3 Να μην ανοίγετε «ύποπτους» συνδέσμους και spam.
3 Να κρατάτε επικαιροποιημένο το antivirus του υπολογιστή σας.
3 Να μην ανοίγετε ύποπτες επισυνάψεις και να μην απαντάτε σε μηνύματα spam.
3 Να μην απαντάτε σε μηνύματα που ζητούν προσωπικά ή οικονομικά δεδομένα.
3 Να μην αγοράζετε προϊόντα ή υπηρεσίες που διαφημίζονται σε μηνύματα spam.
3 Να μην προωθείτε σε άλλους προειδοποιήσεις για ιούς μέσω e-mail.
Πηγή το Βήμα On Line
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου