Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

"Να σταματήσουν οι πλειστηριασμοί"

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Την ανάγκη επιτάχυνσης των διαδικασιών ψήφισης του νομοσχεδίου "περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών", με το οποίο θα μπει φρένο στους πλειστηριασμούς πρώτων κατοικιών, επισημαίνει με επιστολή της προς την υπουργό Οικονομίας, Λ. Κατσέλη, η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων (ΕΠΚΧΑΝ), Ιωάννα Μελάκη.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, η ΕΠΚΧΑΝ δέχτηκε καταγγελία "άνεργου οφειλέτη με πολυμελή οικογένεια", ο οποίος παρέλαβε έκθεση εκτέλεσης πλειστηριασμού της πρώτης κατοικίας του την 30 Ιουνίου, "ημερομηνία που ήταν εντός της παράτασης μη επιτρεπτού πλειστηριασμού".
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, η ΕΠΚΧΑΝ, ζητά από την υπουργό, να επισπευθούν οι διαδικασίες ψήφισης του νομοσχεδίου "περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών", ώστε να τεθεί σε ισχύ πριν την 30 Ιουνίου. Σε διαφορετική περίπτωση, και για να αποφευχθούν πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, η Ένωση Καταναλωτών προτείνει "να δοθεί παράταση τουλάχιστον για ένα έτος ακόμα στους πλειστηριασμούς, τόσο της πρώτης κατοικίας όσο και των επιχειρήσεων που προσπαθούν αγκομαχώντας να ανασάνουν".
Στην ανακοίνωση της ΕΠΧΑΝ, επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι "μπορεί να ζούμε σε μια ελεύθερη αγορά, αλλά δεν θα πρέπει να αφεθεί στα χέρια των Τραπεζών και στην ληστρική τους επιδρομή, η αύξηση του επιτοκίου όσο αφορά τις οφειλές, διότι επιτόκιο που αγγίζει το 20% θεωρείται από μας τοκογλυφία, ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε (οικονομικής κρίσης)".
Η Ένωση ζητά την επιβολή "πλαφόν", το "ξεπέρασμα του οποίου να δημοσιοποιείται, για να το γνωρίζει ο κάθε καταναλωτής και να αποφεύγει να επισκέπτεται και να δημιουργεί συναλλαγές, αλλά και να αγοράζει προϊόντα από το πιστωτικό κατάστημα που παρουσιάζει~ τέτοια συμπεριφορά".

Πηγή Χανιώτικα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: