Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Προσκληση στους ζημιωθέντες από το Τουριστικό Γραφείο cozi travel

Βροχή πέφτουν οι καταγγελίες στην 'Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων και στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή, από καταναλωτές,που παραπλανήθηκαναπό το Τουριστικό Γραφείο cozi travel με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης.Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι εξαπατιθέντες ήταν Χανιώτες ηλικιωμένοι, μέλη δύο ΚΑΠΗ της πόλης των Χανίων.Η εκδρομή είχε προορισμό την Χώρα της Ισπανίας και ήταν σε επιδοτούμενο πρόγραμμα, πράγμα που θεωρήθηκε "ευκαιρία" για τους συμπολίτες μας να το επιλέξουν.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες οι καταγγέλλοντες εστιάζουν την παραπλάνηση τους ότι, εις γνώση του το Τουριστικό Γραφείο είχε εκδώσει συν της άλλοις αφίσες και άφηνενα εννοηθεί ότι η εκδρομή έχει προγραμματιστεί από τα ΚΑΠΗ ενώ δεν υπήρξε κάποια οργανωμένη προσέγγιση προς τις δομές του Δήμου.

Επίσης η εκδρομή σύμφωνα με το επιδοτούμενο πρόγραμμα έληγε στις 30-04-2010 και το Τουριστικό Πρακτορείο την προγραμμάτισε για τις 05-05-2010.Οι συμπολίτες μας θεωρώντας την εκδρομή "ευκαιρία" πιστεύοντας ότι γίνεται από τα ΚΑΠΗ δήλωσαν συμμετοχή πληρώνοντας το ποσό των 585 Ευρώ.
Ξαφνικά οι δηλώνοντες συμμετοχή ενημερώθηκαν από διαρρέουσες πληροφορίες και όχι από τον εκπρόσωπο του τουριστικού πρακτορείου ότι η εκδρομή δεν θα πραγματοποιηθεί.
Κάποιοι προσπάθησαν να ζητήσουν εξηγήσεις από τον υπεύθυνο του Τουριστικού Γραφείου, και συγκεκριμένα ζήτησαν την επιστροφή των χρημάτων τους, αλλά ο υπεύθυνος ούτε χρήματα επέστρεψε αλλά και ούτε στις ορισμένες συναντήσεις (ραντεβού) ποτέ δεν εμφανίστη
Επειδή υπάρχει θεσμοθετημένο εν ισχύ Νομικό πλαίσιο που προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών από τέτοιες πρακτικές, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και θα τα προστατεύσει αλλά και θα τα διεκδικήσει δια της Νομικής οδού, και θα ζητήσει μέσω αγωγής την αποζημίωση των παραπλανηθέντων και εξαπατηθέντων καταναλωτών, αλλά και θα οδηγήσει τον διοργανωτή ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα και μάλιστα άμεσα.
Το Γραφείο Προστασίας και Ενημέρωσης Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, θεωρεί την καταγγελία άκρως σημαντική ,καθώς εκτός από το ηθικό και οικονομικό μέρος της υπόθεσης, υπάρχουν και παραβάσεις του Ποινικού Δικαίου (παραπλάνηση, υπεξαίρεση χρημάτων,) αλλά και η ενέργεια αυτή παίρνει και ευρύτερες κοινωνικές διαστάσεις καθότι .θίγεται η αξιοπιστία του εξαγόμενου τουριστικού προιόντος, με τέτοιες πρακτικές.Η υπόθεση έχει ανατεθεί στο Νομικό μας Τμήμα, γιαυτό καλούμε όλους τους καταναλωτέςπου επλήγησαν από την μη υλοποιηθείσα εκδρομή με τα παραπάνω στοιχεία να επικοινωνήσουν άμεσα με τον κ.Νίκο Ντερμανάκη Νομικό Σύμβουλο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

στο τηλ.2821092666 για τα περαιτέρω.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: