Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: Υπήρξαν και "παρατράγουδα" στις εκπτώσεις , από κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις

Σύμφωνα με την υπάρχουσα Νομοθεσία, η αυλαία των θερινών εκπτώσεων κλείνει την πόρτα της στις 31-8-2011,και όπως δηλώνει η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ...
την βρίσκει μερικώς ευχαριστημένη, καθώς κατά την διάρκεια των εκπτώσεων , παρατηρήθηκαν και σημειώθηκαν κάποια "παρατράγουδα" που αμαύρωσαν την θετική εικόνα των καταναλωτών από τις αγορές τους.
Δηλαδή,
-Θετικό για τους καταναλωτές ήταν ότι ,πολλές εμπορικές επιχειρήσεις κινήθηκαν σε μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξαν σε ποσοστό έκπτωσης και το 80%, αφενός για να εξυπηρετηθούν οι ίδιες προς τις λειτουργικές τους υποχρεώσεις, αλλά και βοηθήθηκαν και οι καταναλωτές να αγοράσουν είδη που επιθυμούσαν σε χαμηλότερες τιμές.
-Αρνητικό για τους καταναλωτές ήταν ότι κάποιες άλλες επιχειρήσεις, όχι μόνο εξυπηρέτησαν το θεσμό των εκπτώσεων ,΄προς όφελος των καταναλωτών,κάνοντας εκπτώσεις, όπως προανήγγειλαν, αλλά δημιούργησαν "σύγχυση " στο καταναλωτικό κοινό, αλλάζοντας την βιτρίνα τους την τελευταία στιγμή. -Αρνητικό για τους καταναλωτές ήταν ότι κάποιες άλλες επιχειρήσεις είχαν εκθέσει στην βιτρίνα των καταστημάτων τους προϊόντα "μοναδικά" δηλ. δεν υπήρχαν ,εντός του καταστήματος αυτά τα προϊόντα, με αποτέλεσμα να μπαίνουν στα καταστήματα οι καταναλωτές, και να βγαίνουν απογοητευμένοι και σε κάποιες περιπτώσεις να οδηγούνται σε λανθασμένες και μη προγραμματισμένες αγορές. -Αρνητικό για τους καταναλωτές ήταν ,η υπεξαίρεση χρημάτων τους ,με δικαιολογία του " λάθους",από συγκεκριμένη επιχείρηση που δραστηριοποιείται έξω από την πόλη των Χανίων , με τους καταναλωτές αδύναμους να στηρίξουν την δική τους αλήθεια, αφού και τα στοιχεία της εκδοθείσας απόδειξης δεν ανταποκρίνονται στην ταυτότητα της επιχείρησης, η οποία με αυτή την πρακτική συνεχίζει να κρύπτεται από τις Αρχές, αλλά και από την ΄Ενωση Καταναλωτών. Συμπερασματικά όμως , ως ΄Ενωση Καταναλωτών Κρήτης, παρά τα "παρατράγουδα" που δημιούργησαν κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις, η Αγορά της Κρήτης, το θεσμό των εκπτώσεων, τον σεβάστηκε και τον διαχειρίστηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα, και οι καταναλωτές της Κρήτης αλλά και οι επισκέπτες αυτής, προτίμησαν να στηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις, στο βαθμό που τους επέτρεπαν τα οικονομικά τους. Τέλος ενημερώνουμε τους καταναλωτές αλλά και τις εμπορικές επιχειρήσεις της Κρήτης ότι, αν και έκλεισε η αυλαία των εκπτώσεων, από 1/9/2011 επιτρέπονται οι προσφορές, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων και περιορισμών που ορίζει ο Νόμος. Συγκεκριμένα: Επιτρέπονται οι προσφορές συγκεκριμένων προϊόντων ή προϊόντων ορισμένης κατηγορίας, για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβεί τις δέκα (10) συνεχόμενες ημέρες, εφόσον αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα τιμή των προϊόντων, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου εκτίθενται τα προσφερόμενα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, Απαγορεύεται η προσφορά ειδών, των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα τις εκατό (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Νέα προσφορά του ίδιου προϊόντος δεν επιτρέπεται πριν παρέλθουν εξήντα (60) ημέρες από την προηγούμενη. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν ότι στις "προσφορές" δεν γίνονται αλλαγές των προϊόντων

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: