Τελικά η ψήφος μας είναι εμπορεύσιμο αγαθό;΄
Είναι η ερώτηση που παίζει καθημερινά όλων των πολιτών στο μυαλό μας, όταν καθισμένοι στον καναπέ του σπιτιού μας ή αλλού, προσπαθώντας να ακούσουμε πολιτικό λόγο, από τα υποψήφια κόμματα και τους υποψήφιους βουλευτές.
Επειδή η διαφήμιση είναι παροχή υπηρεσίας, που πληρώνεται σε κάθε κανάλι, ιδιωτικό ή κρατικό από όλους εμάς, ιδιαίτερα σε εποχή οικονομικής κρίσης, νοιώθουμε ακόμα άλλη μια φορά απογοήτευση, για τα οικονομικά μας για τα οικονομικά του Κράτους, που καταναλώνονται και αν οι δαπάνες αυτές θεωρούνται
απαραίτητες 'οταν άλλα θέματα που άπτονται της οικονομίας,και απασχολούν την καθημερινότητα της κοινωνίας περιμένουν λύση στην ουρά.
Μια τέτοια ταχτική ,αποδεχτή από τα συμφωνούντα κόμματα, που για την προεκλογική τους καμπάνια δαπανούν χρήματα υπολογίσιμα από τον κρατικό προϋπολογισμό, πρέπει να μας κάνουν υποψιασμένους ψηφοφόρους, για την τελετουργία της εκλογικής διαδικασίας και της αυριανής διαχείρισης της χώρας από τους υποψήφιους της πολιτικής.
Βλέπουμε ότι την διαφήμιση.που γίνεται από τα Μ.Μ.Ε, τοπικά και εθνικά, για να περάσουν την καμπάνια τους ,οι υποψήφιοι της πολιτικής,(κόμματα, βουλευτές), εμπορικές συμφωνίες συνάπτουν , επομένως βλέπουμε να ξεδιπλώνονται με την νέα μορφή επικοινωνίας του υποψηφίου πολιτευτή με τον ψηφοφόρο, νέοι κανόνες, νέες προσεγγίσεις νέα σχέση του πολίτη με τον υποψήφιο βουλευτή.Με πρωταγωνιστή το νέο εργαλείο της επικοινωνίας "της διαφήμισης"
Τελικά η ψήφος μας είναι εμπορεύσιμο υλικό, και ο έχων την καλύτεερη τηλεοπτική στημένη πραμάτεια κερδίζει;
Τα άλλα ξεχνιούνται; Τα φυλλάδια που μας πληροφορούν για τα προγράμματα είναι περιττό χαρτί στα χέρια μας έτοιμο για ανακύκλωση;
Κάποτε σε όλη αυτή την διαδικασία υπήρχε λιγότερο κόστος, το υποψήφιο κόμμα 'η βουλευτής δεν χρειαζόταν διαφημιστική καμπάνια,πλησίαζε τους ψηφοφόρους άκουγε τα προβλήματά τους, και άνοιγε το μυαλό του, για να τα μεταφέρει στην βουλή ή να προσπαθήσει ο ίδιος να τα λύσει.
Σήμερα έχουμε καινοτόμα εξέλιξη, ακόμα και στην σχέση πολίτη και πολιτικού.Σήμερα εμείς οι πολίτες καλούμαστε με το νέο προφίλ της πολιτικής, να κάνουμε έρευνα ,έρευνα ουσίας, για πια πολιτική θα διαλέξουμε, ποιόν πολιτικό θα εμπιστευτούμε, γιατί η δική μας επιλογή θα μας διαμορφώσει το αύριο του βιοτικού μας και του κοινωνικού μας επιπέδου και εδώ τα δεδομένα θα πρέπει να είναι αυστηρά αξιολογήσιμα.Θα πρέπει να οραματιστούμε το δικό μας αύριο εάν καλύπτει και εάν εκπροσωπεί το μοντέλο της επιλογής μας τα δικά μας "Θέλω"
Σήμερα οι πολίτες της Ελλάδας δεν θα πρέπει να θεωρούν τα κόμματα" ως ποδοσφαιρικές ομάδες", αφού οι ιδεολογικές διαφορές έχουν αμβλυνθεί κάτω από τα νέα δεδομένα μίας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας και τα περιθώρια που επιβάλλει το συγκεκριμένο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επομένως αφού οι ιδεολογικές διαφορές έχουν αφαιρέσει το πάθος των παρελθόντων ετών ,από το σκηνικό του προεκλογικού αγώνα, σε επίπεδο κομμάτων, ας μη το μεταφέρουμε σε επίπεδο πολιτευτών, θα είναι μοιραίο λάθος για κάθε πολιτική παράταξη για κάθε υποψήφιο βουλευτή.
Η σημερινή καινοτομία, που πραγματικά έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, το επικοινωνιακό κομμάτι, είναι το φτιάξιμο και η προβολή του " Χαρισματικού Ηγέτη" της πολιτείας ο οποίος θα μετέρχεται των κανονικών ανθρώπινων αδυναμιών, θα είναι ικανότατος, να πείσει τον κάθε ψηφοφόρο ότι είναι ο κατάλληλος διαχειριστής της κρατικής εξουσίας.
Άραγε ξέρουμε τι ψηφίζουμε;΄Ψηφίχζουμε ως συνειδητοποιημένοι πολίτες τον καλύτερο;΄ή έχουμε αφεθεί στους διαφημιστές και στους επικοινωνιολόγουςνα μας υποβάλλουν αυτόν που έχουν επιλέξει αυτοί για μας;
Δεν είμαστε απέναντι σε κανένα μέσω ενημέρωσης, που το καθένα ορθά πράττει την δουλειά του.Στηρίζουμε και υποστηρίζουμε κάθε κόμμα και κάθε πολιτικό που έχει ένα ισχυρό πολιτικό λόγο να μας εκθέσει, απαξιούμε τις στρατηγικές που ως ενεργούς πολίτες μας έχουν "δεδομένους"
Εδώ καλείται η δική μας παιδεία , ως πολίτες ψηφοφόροι με τα δικά μας πολιτικά κριτήρια, να επιλέξουμε για το δικό μας αύριο για το αύριο του τόπου μας.
Οφείλουμε να ξεπεράσουμε πρακτικές του παρελθόντος, μίζερες αντιλήψεις, δεν χρωστάμε σε κανένα και τίποτα, πρέπει να ακολουθήσουμε την νέα τάξη πραγμάτων, να γίνουμε σωστοί κριτές να αξιολογήσουμε με πολιτικά κριτήρια τον κάθε υποψήφιο, στέλνοντας στην βουλή τον πιο άξιο ,τον μαχόμενο για τα προβλήματα τα εθνικά,,τα τοπικά θέματα, τον υποστηρικτή των δικών μας δικαιωμάτων ,των δικών μας προσδοκιών, και σαν καταλωτική οργάνωση τα προβλήματα των καταναλωτών ,ας ξεχάσουμε τα αγκυλώματα του χθες, για να μην υποχρεώσουμε τα παιδιά μας να υποστούν τις συνέπειες της δικής μας επιλογής.
Σε λίγες μέρες θα βρεθούμε στο βήμα της κάλπης και εκεί ο καθένας από μας, θα σταθεί μόνος του, έχει δικαίωμα να επιλέξει μόνος του ,ας επιλέξει τον καλύτερο..
Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
Ιωάννα Μελάκη
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου