Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Καταγγελλία για την COSMOTE

Καταγγέλλουμε την τηλεφωνική εταιρεία COSMOTE για αντικαταναλωτική συμπεριφορά και μη δέουσα σωστή διαχείριση εις βάρος καταναλωτή Α.μ.Ε.Α με ποσοστό αναπηρίας 80%.Σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία η οποία κατατέθηκε στον Φορέα μας,ο καταναλωτής είχε αγοράσει από την cosmote σύνδεση on the go ( ασύρματη σύνδεση ), αλλά στην περιοχή που διαμένει δεν είχε στήριξη 'οπως άλλωστε πιστοποίησε και ο αρμόδιος τεχνικός της εν λόγω εταιρείας, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να επιστρέψει την συσκευή και κατά συνέπεια όλο το πακέτο on the go, ζήτησε πίσω τα χρήματα που είχε καταβάλλει αλλά εκείνοι του αρνήθηκαν και του είπαν ότι θα του διέκοπταν και την σύνδεση κινητής τηλεφωνίας που είχε, για να δεχτούν να του επιστρέψουν τα χρήματα του .
Ο συγκεκριμένος καταναλωτής είχε καταβάλει το ποσό των 150 Ευρώ και ζητούσε την αυτονόητη επιχειρηματική κίνηση αφού η εταιρεία αδυνατούσε να του παρέχει την υπηρεσία που ο καταναλωτής είχε αγοράσει, να μη του παρακρατά τα Χρήματα εδώ και 2 μήνες και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι του έγινε και η τηλεφωνική διακοπή εδώ και 7 ημέρες χωρίς να χρωστά πουθενά και χωρίς να έχει αιτήσει κάτι τέτοιο.
Σήμερα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,επικοινώνησε τηλεφωνικά με την εταιρεία, τους επεσήμανε σε αυστηρό τόνο τις παραλήψεις της και ότι δεν μπορεί να
καταπάτά τα δικαιώματα του καταναλωτή και μάλιστα ενός καταναλωτή που ανήκει σε ευαίσθητη πληθυσμιακή ομάδα, να του διακόπτει ξαφνικά την τηλεφωνική σύνδεση με ότι αυτό συνεπάγεται στην επίπτωση και στην δημιουργία προβλημάτων με την υγεία του, σε ένα καταναλωτή του οποίου παρακρατούνται χρήματα εδώ και δύο μήνες, και το θαύμα της επέμβαση μας έγινε μας πήραν τηλέφωνο ότι η τηλεφωνική σύνδεση του καταναλωτή απεκατεστάθη γύρω στις 12 ώρα μ.,πράγμα
που μας επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο χρήστης της κινητής τηλεφωνίας ,το ζητούμενο τώρα από μας είναι, θα δούμε και την επιστροφή των χρημάτων στον καταναλωτή που του οφείλουν
και οφείλουν να πράξουν;

Για οποιονδήποτε ενημέρωση, καταγγελία μπορεί κάθε καταναλωτής να επικοινωνεί μαζί μας στο τηλέφωνο 2821092666

Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: