Ο συγκεκριμένος καταναλωτής είχε καταβάλει το ποσό των 150 Ευρώ και ζητούσε την αυτονόητη επιχειρηματική κίνηση αφού η εταιρεία αδυνατούσε να του παρέχει την υπηρεσία που ο καταναλωτής είχε αγοράσει, να μη του παρακρατά τα Χρήματα εδώ και 2 μήνες και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι του έγινε και η τηλεφωνική διακοπή εδώ και 7 ημέρες χωρίς να χρωστά πουθενά και χωρίς να έχει αιτήσει κάτι τέτοιο.
Σήμερα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,επικοινώνησε τηλεφωνικά με την εταιρεία, τους επεσήμανε σε αυστηρό τόνο τις παραλήψεις της και ότι δεν μπορεί να
καταπάτά τα δικαιώματα του καταναλωτή και μάλιστα ενός καταναλωτή που ανήκει σε ευαίσθητη πληθυσμιακή ομάδα, να του διακόπτει ξαφνικά την τηλεφωνική σύνδεση με ότι αυτό συνεπάγεται στην επίπτωση και στην δημιουργία προβλημάτων με την υγεία του, σε ένα καταναλωτή του οποίου παρακρατούνται χρήματα εδώ και δύο μήνες, και το θαύμα της επέμβαση μας έγινε μας πήραν τηλέφωνο ότι η τηλεφωνική σύνδεση του καταναλωτή απεκατεστάθη γύρω στις 12 ώρα μ.,πράγμα
που μας επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο χρήστης της κινητής τηλεφωνίας ,το ζητούμενο τώρα από μας είναι, θα δούμε και την επιστροφή των χρημάτων στον καταναλωτή που του οφείλουν
και οφείλουν να πράξουν;
Για οποιονδήποτε ενημέρωση, καταγγελία μπορεί κάθε καταναλωτής να επικοινωνεί μαζί μας στο τηλέφωνο 2821092666
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου