Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ασφάλιση ζωής: Προστασία των καταναλωτών στα συμβόλαια ζητά η Ενωση Καταναλωτών Χανίων


Την υιοθέτηση δικλείδων ασφαλείας και εγγυήσεων νομοθετικού πλαισίου για πάταξη των κερδοσκόπων στον ασφαλιστικό κλάδο υγείας, ζητά η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών νομού Χανίων με αφορμή πλήθος παραπόνων που δέχεται καθημερινά για την αύξηση της τιμής των προϊόντων στον κλάδο υγείας των διαφόρων ασφαλιστικών εταιρειών.
Σε ανακοίνωσή της η ένωση, σημειώνει ότι εκείνο που παρατηρείται έντονα, είναι ότι τα
περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια ιατρικής περίθαλψης, προβλέπουν ότι ο ασφαλισμένος έχει το δικαίωμα να συνεχίσει το συμβόλαιό του, εφόσον καταβάλλει τα ασφάλιστρα μέχρι μια ορισμένη ηλικία, όπως τα 65 έτη. Αλλά η αγωνία των καταναλωτών, όσο και των ενώσεων καταναλωτών που τους εκπροσωπούν είναι ότι το ύψος των ασφαλίστρων σε κανένα συμβόλαιο δεν είναι εγγυημένο, αλλά ο ασφαλιστής μπορεί να το μεταβάλλει κάθε χρόνο κατά το δικό του δοκούν.

«Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορεί να θιγούν ή να περιοριστούν δικαιώματα του καταναλωτή, από όρους απρόβλεπτους που μπορούν να εμφανιστούν σε μία ασφαλιστική σύμβαση δηλ. το ασφαλιστήριο συμβόλαιο να μην ανανεωθεί αν ο ασφαλισμένος έχει μεγάλο ιστορικό ζημιών, ή να έχει φθάσει σε μεγάλη κεφαλαιοτική αξία, από τις κάθε χρόνο επιβαρύνσεις, πράγμα που δεν βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε σύγκριση με τις παροχές ενός νέου συμβολαίου κάποιου καταναλωτή. Πράγμα που σημαίνει, αντί ο καταναλωτής με μακροχρόνιο συμβόλαιο να έχει μία έκπτωση, επί της τιμής των ασφαλίστρων που καλείται να πληρώσει, να επιβαρύνεται κατά πολύ μεγαλύτερο ποσό, από τον καταναλωτή που ενώ έχει τις ίδιες υπηρεσίες από την ασφαλιστική εταιρεία, να πληρώνει κατά πολύ λιγότερο αν και έχει νέο συμβόλαιο», όπως αναφέρει η ένωση.

Η ένωση περιγράφοντας την εικόνα της αγοράς αναφέρει, «σήμερα στην ασφαλιστική αγορά ο καταναλωτής δεν είναι έρμαιο του ασφαλιστή, ο οποίος χρησιμοποιεί την τιμολόγηση περιορισμένης διάρκειας με στόχο να προσελκύσει μεγάλο αριθμό νέων ασφαλισμένων, έτσι ώστε να μεγαλώσει το μερίδιό του στην αγορά. Προσφέρει, λοιπόν, ασφαλιστήρια συμβόλαια εγγυημένης ανανέωσης με
χαμηλά ασφάλιστρα. Κάποια στιγμή στο μέλλον παύει να δέχεται νέες αιτήσεις για το προϊόν αυτό και αυξάνει τα ασφάλιστρα στη συγκεκριμένη ομάδα ασφαλισμένων. Την ίδια εποχή ξεκινά να πουλά νέο προϊόν με χαμηλά ασφάλιστρα για να είναι ανταγωνιστικός στην ασφαλιστική αγορά. Χωρίς νέους, υγιείς ασφαλισμένους, τα ασφάλιστρα αυξάνονται πιο γρήγορα. Οι υγιείς ασφαλισμένοι ακυρώνουν τα συμβόλαιά τους και αγοράζουν καινούρια, συχνά από τον ίδιο ασφαλιστή και έτσι, στην ομάδα αυτή γίνεται αντεπιλογή. Όσοι ασφαλισμένοι δεν είναι υγιείς είτε παραμένουν στην ομάδα με τα αυξημένα ασφάλιστρα, είτε ακυρώνουν τα συμβόλαιά τους και αναζητούν κάλυψη στην αγορά με κίνδυνο να μείνουν ανασφάλιστοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: