Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο ιατρικός πληθωρισμός πληγή για τα προϊόντα ασφάλισης υγείας

Την έντονη διαφωνία τους στην πρόθεση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να παρέμβει σε θέματα τιμολόγησης των νοσοκομειακών συμβολαίων, εξέφρασαν στην τηλεοπτική εκπομπή «Ώρα Ασφάλισης» του “Channel 9” εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιρειών.
H εκπομπή που προβλήθηκε την Πέμπτη 20/1/2010 στις 9 το βράδυ, όπως κάθε Πέμπτη την ίδια ώρα, είχε ως βασικό αντικείμενο την ασφάλιση υγείας. Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε με τους προσκεκλημένους στην εκπομπή κ. Γιώργο Βελλιώτη, Γενικό Διευθυντή Υγείας της INTERAMERICAN και κ. Τάκη Καραλή, Σύμβουλο Διοίκησης της ΜΙΝΕΤΤΑ LIFE για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες από την συνεχή αύξηση του κόστους των υπηρεσιών υγείας.

Παράλληλα αναφορά έγινε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τις σχέσεις τους με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Προβλήματα που ανέδειξε με παρέμβασή της η Αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ κ. Παναγιώτα Καλαποθαράκου. Σε ό,τι αφοορά τις παρεμβάσεις της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και της πρόθεσής της να παρέμβει στην τιμολόγηση των συμβολαίων ασφάλισης υγείας, ο κ. Γιώργος Βελλιώτης τόνισε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν εις βάρος των προσφερόμενων υπηρεσιών των ασφαλιστικών εταιρειών προς τους καταναλωτές, ενώ ο κ. Καραλής υπογράμμισε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες πλήττονται από τον υψηλό ιατρικό πληθωρισμό.

Επισημαίνεται ότι η εκπομπή «Ώρα Ασφάλισης» προβάλλεται κάθε Πέμπτη στις 9 το βράδυ, από το Κανάλι 9 και το www.nextdeal.gr. Συντελεστές της εκπομπής με παρουσιάστρια την δημοσιογράφο Νατάσσα Σπαντιδάκη, είναι ο  κ. Κώστας Μπερτσιάς, στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς με εμπειρία σε όλη τη διοικητική ιεραρχία ασφαλιστικής εταιρείας, ο κ. Ευάγγελος Σπύρου, εκδότης με γνώσεις και εμπειρίες από όλη την ιεραρχία πωλήσεων, ο κ. Λάμπρος Καραγεώργος δημοσιογράφος και ο κ. Κωστής Σπύρου που σπούδασε οικονομικά και ασφαλιστικά στη Μεγάλη Βρετανία και εργάστηκε στην καρδιά των Lloyd's του Λονδίνου, ο οποίος παρουσιάζει τις ασφαλιστικές ειδήσεις και συνεντεύξεις από το εσωτερικό και το εξωτερικό.
Παρέμβαση επί της χθεσινής συζήτησης αναφορικά με τα νοσοκομειακά συμβόλαια και τους καταναλωτές που πραγματοποιήθηκε στην εκπομπή Ώρα Ασφάλισης, κάνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων με ανακοίνωσή της την οποία και δημοσιεύει ακολούθως το www.nextdeal.gr.

Η ανακοίνωση:
"Καλησπερίζω από τα Χανιά τους εκλεκτούς καλεσμένους της εκπομπής "Ώρα Ασφάλισης"

Από την θέση της Προέδρου της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, μπορώ να σημειώσω την χρησιμότητα των πληροφοριών που θα δοθούν από τους καλεσμένους στους καταναλωτές ασφαλισμένους ή μελλοντικά που θα χρησιμοποιήσουν την Ιδιωτική Ασφάλιση κ..κ. Τάκη Καραλή Σύμβουλος Διοίκησης στον Κλάδο Ζωής της ΜΙΝΕΤΤΑ LIFE και Γιώργο Βελιώτη Γενικό Διευθυντή Υγείας της Interamerican αλλά και από την εκλεκτή αντιπρόεδρο της ΕΚΠΟΙΖΩ κ. Καλαποθαράκου, η οποία διαθέτει πολύχρονη εμπειρία των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ασφαλισμένοι καταναλωτές σε διάφορους κλάδους ασφάλισης.

Στις μέρες μας που η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή έχει μειωθεί τόσο σε πρόσβαση προϊόντων αλλά και υπηρεσιών, στις μέρες μας που η δημόσια ασφάλεια έχει υποβαθμιστεί από τις Νοσοκομειακές και ιατρικές περικοπές, η Ιδιωτική Ασφάλιση θα πρέπει να προβεί ένα αληθινό στήριγμα για τον καταναλωτή.

Οι Ενώσεις Καταναλωτών πανελλαδικά παρακολουθούν, επεμβαίνουν αλλά και καταγγέλλουν τα κακώς κείμενα από όπου αυτά και αν προέρχονται.

Εμείς σαν Ε.Π.Κ.ΧΑΝ μπορούμε να παρέμβουμε στην συζήτηση και να καταθέσουμε περιληπτικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από την Ιδιωτική Ασφάλιση και αν μπορέσουν οι καλεσμένοι σας να τοποθετηθούν:
  • Αυτό τον καιρό κατακλυζόμαστε από καταγγελίες καταναλωτών που μας καταγγέλλουν μονομερή αύξηση διαφόρων ασφαλιστικών προϊόντων
  • Κάποιες Ασφαλιστικές Εταιρείες όχι μόνο στα συμβόλαιά τους περιλαμβάνουν δυσνόητους και ασαφείς όρους κατανόησης για τον ασφαλιζόμενο, αλλά δεν δίδουν αντίγραφο της δανειακής σύμβασης στον ασφαλιζόμενο.
  • Μεγάλη χρονοβόρα διαδικασία για τον ασφαλισμένο, περιττά δικαιολογητικά για τον κλάδο υγείας".

Με Εκτίμηση
Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: