Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

"Οι καταναλωτές των Χανίων, νοιώθουν ανασφαλείς στους δρόμους της πόλης , από τις επιθετικές συμπεριφορές"


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων ,χαρακτηρίζει  την  συνάντηση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Κρήτης, με  εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής Χανίων στις 19-04-2011, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Χανίων κ. Μανώλη Σκουλάκη, άκρως σημαντική ,αναγκαία  και επίκαιρη λόγω των ημερών, που η πόλη των Χανίων θα πλημμυρίσει από καταναλωτές ντόπιους και ξένους για να κάνουν τις αγορές τους όσο το δυνατό με ασφάλεια .
  Τα καθημερινά κρούσματα επιθέσεων των ανύποπτων καταναλωτών .ιδίως ηλικιωμένων καταναλωτών, γυναικών κ.λ.π  μας έχουν φέρει σε απόγνωση.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δεχόμενη τα παράπονα των καταναλωτών, είχε  προγραμματίσει επίσκεψη διαμαρτυρίας αλλά και κάλεσμα για αύξηση της αστυνομικής επιτήρησης προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Χανίων, και με δεδομένη την  παραπάνω σημαντική συνάντηση περιμένουμε να έχουμε μείωση των επιθετικών συμπεριφορών ,αλλά και το πέρασμα ασφάλειας προς τους καταναλωτές.
Ο φόβος που έχει  περάσει στους καταναλωτές, είναι τραγικό φαινόμενο, χαρακτηριστική είναι η καταγγελία καταναλώτριας που μας διαμαρτυρήθηκε ότι κατεβαίνοντας στην αγορά και κρατώντας κάποιες οικονομίες στην τσάντα της, για να εξοφλήσει "λογαριασμούς "πιάστηκαν οι μυς του χεριού της να κρατά δυνατά την τσάντα της.
 
Εμείς παρά τα μέτρα των δύο Φορέων συμβουλεύουμε :

1)Τις καταναλώτριες όταν κατεβαίνουν για ψώνια, ας μην είναι μόνες τους , ας κρατούν χρήματα μόνο για τις προ υπολογιζόμενες ανάγκες των αγορών τους .
2) Αποφεύγουμε τον συνωστισμό, όπου αυτός παρατηρείται.
3)Αποφεύγουμε να μιλάμε με άτομα άγνωστα για μας , καθώς οι ερωτήσεις τους ενδέχεται να βοηθούν τον συνεργό του ατόμου για να μας αποσπάσει το πορτοφόλι μας.
4)Αποφεύγουμε να δείχνουμε τα φιλανθρωπικά αισθήματά μας σε επαίτες (εμπόρους της δυστυχίας) υπάρχουν νόμιμες κοινωνικές δομές που μπορούμε να ενισχύσουμε .
  Τέλος , κάθε πολίτης που παίσει θύμα κλοπής και το αντιληφθεί , άμεσα να ενημερώνει την Αστυνομική Υπηρεσία τηλ. στο 100

                                                       
     Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων


                          
                                                                                     Ιωάννα Μελάκη



Δεν υπάρχουν σχόλια: