"Τον Μάιο του 2009(προ της κρίσης και πριν ανοίξει το κατάστημα για το καλοκαίρι) οι τιμές μειώθηκαν σε πολλά είδη από €0,5 έως €1,5!Φέτος δεν έγινε καμμία αύξηση τιμών από το καλοκαίρι 2009 και ούτε πρόκειται...
να γίνει ούτε με πρόφαση την διπλή αύξηση του ΦΠΑ και του κόστους προιόντων.
Φυσίκά ο αγαπητός πελάτης μας ΞΕΧΑΣΕ (?) να αναφέρει πως η πετσέτα πάνω στην οποία τράβηξε την φωτογραφία της απόδειξης την είχε τοποθετήσει πάνω σε μία ξαπλώστρα η οποία βρισκόταν κάτω από την σκιά μιας ομπρέλας για τις οποίες ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ - γιατί απλώς ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΥΜΕ τις ξαπλωστρες και τις ομπρέλες στην παραλία - όπως επίσης ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ (2) ΠΙΣΙΝΩΝ, ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ του καταστήματος μας.
Αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών έαν €3,5 για ένα φρέντο εσπρέσσο και €4 για μια φιάλη Sprite 250 ml & ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ θεωρείται αισχροκέρδεια.."
από την Διεύθυνση του καταστήματος.
-------------------------------------------------------------------------------------
"Θα μας τρελάνουν εντελώς οι καταστηματάρχες; Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο μαγαζί, αλλά η νοοτροπία είναι κακή. Είναι σαν να λέει ότι οι καφετέριες θα έπρεπε να χρεώνουν τις καρέκλες και τα τραπέζια που κάθονται οι πελάτες, αλλά δεν το κάνει χαριστικά!!!!
Καταλαβαίνει τι έχει πει; Η επιχείρησή του παρέχει καφέ και άλλα σχετικά είδη ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ στην παραλία. Δηλαδή ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΝ ΠΕΛΑΤΗ, αλλά να τον παρέχει ΔΩΡΕΑΝ η επιχείρηση. Αλλιώς ας μην άνοιγε τέτοιο κατάστημα. Οσο για τις πισίνες που παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ είναι προφανώς για να μαζεύει κόσμο το μαγαζί του. Ας μην το θεωρεί και παροχή στους πελάτες. ΕΠΕΝΔΥΣΗ στο κατάστημά του είναι, για να ανταγωνιστεί τους άλλους.:
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.
1.Δεν ξέρω τι έχει γίνει με το συγκεκριμένο σκηνικό και δεν με αφορά κι όλας.
2.Δεν έχω πάει ποτέ στο συγκεκριμένο beach bar και δεν πρόκειται να πάω.
Για χαλαρώστε λίγο κύριοι του beach bar γιατί η ανοχή έχει και τα όριά της.
Είναι εξωφρενικό να διαφημίζετε οτι δεν χρεώνετε την ξαπλώστρα με την ομπρέλα στην ΠΑΡΑΛΙΑ.
ΠΟΥ;
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.
Που με την ανοχή όλων μας την καταπατάτε με τις ξαπλώστρες και τις ομπρέλες.
Από που κι ως που πρέπει να πληρώνουμε για κάτι που ανήκει σε όλους μας;
Έλεος πια."
Ένας αγανακτισμένος αναγνώστης.
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Το απόγευμα ψάχνοντας στο internet για το Βέλγιο βρήκα πολλές ομοιότητες με την Ελλάδα, 10 εκατομμύρια πληθυσμός, παραπλήσια έκταση, πόλεμοι, εμφύλιοι, απελευθερώσεις από μισητούς εχθρούς κ.α. αλλά και πολλές διαφορές όπως μικρή ανεργία, ισχυρή κοινωνική πρόνοια, υπερσύγχρονο συγκοινωνιακό δίκτυο . Στο τέλος της σελίδας είχε μια παραπομπή στην Βελγική Στατιστική Υπηρεσία. Με την βοήθεια του μεταφραστή της Google άρχισα να διαβάζω μερικές σελίδες και ένα πράγμα άρχισε να μου κινεί την περιέργεια. Στο τέλος αρκετών από τις αναλυτικότατες, ομολογουμένως, σελίδες που διάβασα σχετικά με τις ρυθμιζόμενες τιμές, τη διανομή ποσίμου ύδατος, τα ταξί, την καλωδιακή τηλεόραση ή τα φάρμακα υπήρχε ένας σύνδεσμος για προώθηση καταγγελίας σε περίπτωση παρανομίας ή παρατυπίας στο αντίστοιχο κάθε φορά θέμα με σκοπό την προστασία του καταναλωτή.
Στην Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία, όπως μου έλεγε το ένστικτο μου, δεν βρήκα κάτι τέτοιο. Το Ελληνικό κράτος ίσως δεν θεωρεί υποχρέωση του να προστατέψει τους καταναλωτές και αυτοί με τη σειρά τους ίσως να πιστεύουν ότι η καταγγελία ισοδυναμεί με ρουφιανιά και το αντιμετωπίζουν στωικά με τη γνωστή φράση <>. Το Βελγικό κράτος από την άλλη θεωρεί αδιανόητο ότι κάποιο ‘’μαγαζί’’ θα εκμεταλλευτεί έναν πολίτη και την επόμενη ημέρα θα είναι ανοιχτό για να το ξανακάνει. Επίσης θεωρεί ότι η καταγγελία είναι μια πράξη ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπο μας για να μην πέσει και αυτός στα δίχτυα του απατεώνα. Σε αυτό το δύσκολο μονοπάτι της ιστορίας και στα πρόθυρα της γενικής χρεοκοπίας νομίζω ότι πρέπει να επιλέξουμε άμεσα και υπεύθυνα τι θέλουμε να είμαστε ‘’Βέλγοι’’ ή ‘’Έλληνες’’.
http://29-26.blogspot.com/2010/07/vs_09.html
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/index.jsp
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/Taxis/index.jsp
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/Taxis/index.jsp
Το απόγευμα ψάχνοντας στο internet για το Βέλγιο βρήκα πολλές ομοιότητες με την Ελλάδα, 10 εκατομμύρια πληθυσμός, παραπλήσια έκταση, πόλεμοι, εμφύλιοι, απελευθερώσεις από μισητούς εχθρούς κ.α. αλλά και πολλές διαφορές όπως μικρή ανεργία, ισχυρή κοινωνική πρόνοια, υπερσύγχρονο συγκοινωνιακό δίκτυο . Στο τέλος της σελίδας είχε μια παραπομπή στην Βελγική Στατιστική Υπηρεσία. Με την βοήθεια του μεταφραστή της Google άρχισα να διαβάζω μερικές σελίδες και ένα πράγμα άρχισε να μου κινεί την περιέργεια. Στο τέλος αρκετών από τις αναλυτικότατες, ομολογουμένως, σελίδες που διάβασα σχετικά με τις ρυθμιζόμενες τιμές, τη διανομή ποσίμου ύδατος, τα ταξί, την καλωδιακή τηλεόραση ή τα φάρμακα υπήρχε ένας σύνδεσμος για προώθηση καταγγελίας σε περίπτωση παρανομίας ή παρατυπίας στο αντίστοιχο κάθε φορά θέμα με σκοπό την προστασία του καταναλωτή.
Στην Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία, όπως μου έλεγε το ένστικτο μου, δεν βρήκα κάτι τέτοιο. Το Ελληνικό κράτος ίσως δεν θεωρεί υποχρέωση του να προστατέψει τους καταναλωτές και αυτοί με τη σειρά τους ίσως να πιστεύουν ότι η καταγγελία ισοδυναμεί με ρουφιανιά και το αντιμετωπίζουν στωικά με τη γνωστή φράση <>. Το Βελγικό κράτος από την άλλη θεωρεί αδιανόητο ότι κάποιο ‘’μαγαζί’’ θα εκμεταλλευτεί έναν πολίτη και την επόμενη ημέρα θα είναι ανοιχτό για να το ξανακάνει. Επίσης θεωρεί ότι η καταγγελία είναι μια πράξη ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπο μας για να μην πέσει και αυτός στα δίχτυα του απατεώνα. Σε αυτό το δύσκολο μονοπάτι της ιστορίας και στα πρόθυρα της γενικής χρεοκοπίας νομίζω ότι πρέπει να επιλέξουμε άμεσα και υπεύθυνα τι θέλουμε να είμαστε ‘’Βέλγοι’’ ή ‘’Έλληνες’’.
http://29-26.blogspot.com/2010/07/vs_09.html
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/index.jsp
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/Taxis/index.jsp
http://economie.fgov.be/nl/consument/Gereguleerde_prijzen/Taxis/index.jsp
Δημοσίευση σχολίου