Για καταγγελίες καταναλωτών για κερδοσκοπικές πολιτικές και τις έντεχνες μεθοδεύσεις εις βάρος τους κάνει λόγο με σχετική ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών τουη νομού Χανίων.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της ένωσης έχει ως εξής:
«"Καλούμε τις τράπεζες, άμεσα, να σταματήσουν τις κερδοσκοπικές πολιτικές και τις έντεχνες μεθοδεύσεις εις βάρος των δανειοληπτών - καταναλωτών''. Αναφέρει σε ανακοινωσή της η πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων κυρία Ιωάννα Μελάκη με αφορμή καταγγελίες στο Γραφείο Ενημέρωσης Δανειοληπτών της ένωσης.
Οι καταγγελίες στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση αναφέρουν ότι: οι δανειολήπτες δέχονται το ένα δικόγραφο μετά το άλλο (εξώδικη πρόσκληση, διαταγή πληρωμής ,έκθεση πλειστηριασμού κ.λ.π) από τους δικηγόρους των τραπεζών, αλλά και επειδή οι τράπεζες σπεύδουν στα Εθνικά Κτηματολόγια και καταχωρούν εμπράγματα δικαιώματα, με έξοδα καταχώρησης, βαρύνοντας καταναλωτές δανειολήπτες.
''Εμείς αυτές τις χρεώσεις τις θεωρούμε αυθαίρετες και καταχρηστικές , βάσει της υπαρ. 4023/23-12-2009 γνωμάτευσης του Συνηγόρου του Καταναλωτή αλλά και του ΠΔ/ΤΕ 2501/2001 και επειδή οι παραπάνω ενέργειες γίνονται για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων των τραπεζών και μόνο και βάσει της νομοθεσίας για το Εθνικό Κτηματολόγιο ,αποτελούν έξοδα που αφορούν τους δικαιούχους των εγραπτέων δικαιωμάτων, εν προκειμένω τις τράπεζες, για τον λόγον αυτόν θα πρέπει τα εισπραχθέντα ποσά που εισπράχθηκαν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα να επιστραφούν άμεσα στους καταναλωτές'' αναφέρει η ένωση.
Επίσης ζητάει από τις τράπεζες ''στο πλαίσιο της αποφόρτισης του αρνητικού κλίματος των σχέσεων τους με τους καταναλωτές, να επικεντρωθούν στην επί χρόνια δανειοληπτική διαχείριση και φερεγγυότητα του κάθε πελάτη έναντι των δανειακών του υποχρεώσεων και να περιοριστεί η ροή των δικογράφων που αφενός φέρνουν σε ψυχολογική επιβάρυνση τον καταναλωτή αλλά και δημιουργούνται νομικά έξοδα που σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αυξάνουν το δανειακό βάρος του καταναλωτή''.
Τέλος το Γραφείο Ενημέρωσης Δανειοληπτών δια του Νομικού της Τμήματος καλεί τους δανειολήπτες-καταναλωτές να μη καταβάλλουν στις τράπεζες τέλη για έξοδα εγγραφής εμπραγμάτων δικαιωμάτων στο Κτηματολόγιο, αλλά και για καμία άλλη χρέωση που μέχρι σήμερα έχει κριθεί από τα Δικαστήρια της xώρας και την κείμενη νομοθεσία για την καταχρηστικότητά της. Κάθε καταναλωτής-δανειολήπτης μπορεί να ενημερώνεται αλλά και να καταθέτει τις καταγγελίες του στο Νομικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και στο τηλ.2821092666».
Κέρδος online 14/6/2010 19:
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου