Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "Οι εκδόσεις βιβλίων Λίγκας έκαναν δεκτή την υπαναχώρηση καταναλωτή"

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους καταναλωτές του Νομού μας ότι, οι Εκδόσεις Λίγκα ,εμπορική επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στην Θεσσαλονίκη, έκανε δεκτή την υπαναχώρηση καταναλωτή μεσολαβούσης της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
Συγκεκριμένα πωλητές της εταιρείας είχαν προσεγγίσει με πρωτοβουλία της επιχείρησης, καταναλωτή στο χώρο της εργασίας του, χωρίς να το έχει ζητήσει ο ίδιος και του πούλησαν ένα πακέτο βιβλία "υγείας" Ο καταναλωτής πείστηκε όπως και άλλοι από τον διάλογο των πωλητριών και αγόρασε το πακέτο, υπογράφοντας μία σύμβαση η οποία μέσα στους όρους της έγραφε ότι "ο προμηθευτής δεν φέρει καμία ευθύνη για τα όσα υποσχόταν ο πωλητής κατά την διάρκεια σύναψης της σύμβασης"Το σημείο αυτό δημιούργησε υποψία στον καταναλωτή για την περαιτέρω διαχείριση πληρωμής των βιβλίων, διότι είχε δώσει προκαταβολή των 40 Ευρώ και το υπόλοιπο του ποσού θα το έδινε σε μηνιαίες δόσεις μέσω εισπρακτόρων της Εταιρείας. Επειδή ο εν λόγω καταναλωτής είναι μέλος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και έχει ενημερωθεί σε ενημερωτικά σεμινάρια για τις διάφορες πρακτικές , για πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ήρθε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και ζήτησε την μεσολάβησή της, για υπαναχώρηση ,πράγμα που είχε δικαίωμα καθώς ήταν εντός της προθεσμίας των 14 ημερών.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ διαβίβασε το αίτημα του καταναλωτή στην παραπάνω αναφερόμενη επιχείρηση ,η οποία έκανε δεκτό το αίτημα του και δήλωσε σε
απαντητικό έγγραφο ότι, κάνει δεκτή την υπαναχώρηση και επιστρέφει την προκαταβολή στον Καταναλωτή.
Επειδή οι πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος ενέχουν ορισμένους κινδύνους, κυρίως λόγω αδυναμίας του καταναλωτή να συγκρίνει τιμές αλλά νοιώθει και τον αιφνιδιασμό του προμηθευτή, γιαυτό βάσει Νομοθεσίας παρέχεται ειδική προστασία στον καταναλωτή αλλά και η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ συμπαρίσταται και προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλες τις νόμιμες παρεμβάσεις, προκειμένου να προστατεύσει τα συμφέροντα του καταναλωτή.
Επειδή στο παρελθόν στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή είχαν φθάσει καταγγελίες καταναλωτών με πωλήσεις εκτός καταστήματος όπου οι καταναλωτές είχαν μπει σε "περιπέτειες" με προϊόντα τα οποία "φορτώθηκαν " χωρίς ποιότητα , αλλά και συγχρόνως οι επιχειρήσεις τους εκδώσαν πιστωτικές κάρτες σε διάφορες Τράπεζες εμείς συστήνουμε την προσοχή των καταναλωτών από τέτοιες αγορές.
Για καταγγελίες και ενημέρωση στο τηλ.2821092666


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: