Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Αποζημιώσεις σε επιβάτες πλοίων για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων

Πηγή: Express.gr 06/07/10-14:54

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που λειτουργούν στην Ευρώπη θα είναι αναγκασμένες από το 2012 να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους ή να τους προσφέρουν ένα καινούργιο εισιτήριο, αν το καράβι με το οποίο θα ταξίδευαν αναχωρήσει με περισσότερα απο 90 λεπτά καθυστέρηση ή αν ακυρωθεί το δρομολόγιό του, σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Οι ευρωβουλευτές επικύρωσαν μία ρύθμιση που έχει στόχο να προσφέρει σε όσους ταξιδεύουν με πλοίο τα ίδια δικαιώματα που έχουν ήδη όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο ή τραίνο.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί "μία κοινή αγορά δικαιωμάτων των επιβατών", υπογράμμισε η εισηγήτρια της ρύθμισης, η ισπανίδα ευρωβουλευτής Ινές Αγιάλα Σέντερ.

Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, που ήδη εγκρίθηκε από τις χώρες μέλη, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα είναι αναγκασμένες να αποζημιώνουν τους επιβάτες ή να τους προσφέρουν ένα νέο εισιτήριο αν το ταξίδι τους ακυρωθεί ή αν το πλοίο τους αναχωρήσει με καθυστέρηση μεγαλύτερη της μιάμισης ώρας.

Οι εταιρείες θα εξαιρούνται από αυτή την υποχρεώση αν η καθυστέρηση οφείλεται σε εξαιρετικές περιστάσεις, όπως καιρικά φαινόμενα, όμως θα πρέπει να το αποδεικνύουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: