ΓΓΚ: Ενημέρωση καταναλωτών για “μεσολαβητές” σε θέματα ρύθμισης οφειλών
Την προσοχή τον καταναλωτών εφιστά η ΓΓΚ, σχετικά με τον εντοπισμό παράνομων συμπεριφορών σε θέματα ρύθμισης χρεών
Την προσοχή τον καταναλωτών εφιστά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,σχετικά με τον εντοπισμό παράνομων συμπεριφορών από άτομα τα οποία αυτοαποκαλούνται ''διαμεσολαβητές'' ρύθμισης χρεών.Ειδικότερα, τα συγκεκριμένα άτομα δρουν κυρίως διαδικτυακά και διατείνονται ότι παρέχουν πληροφορίες και λύσεις για ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών, καθώς και για τις διαδικασίες του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου προς αυτήν την κατεύθυνση. Παράλληλα με τις έρευνες που πραγματοποιεί για τη διαλεύκανση της υπόθεσης, η ΓΓΚ καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και επιφυλακτικοί προς όλους όσοι τους προσεγγίζουν υποσχόμενοι ‘’διαγραφή χρέους’’ και ‘’εγγυημένα αποτελέσματα’’ καθώς πρόκειται περί απάτης.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλεί τους δανειολήπτες προτού καταβάλουν οποιαδήποτε αμοιβή σε τρίτους για τη διεκπεραίωση της ρύθμισης οφειλών τους, να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της ΓΓΚ, το Συνήγορο του Καταναλωτή και τις Ενώσεις Καταναλωτών που είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο της ΓΓΚ.
Περαιτέρω, οι καταναλωτές καλούνται να καταγγείλουν τις ανωτέρω παράνομες και παραπλανητικές συμπεριφορές,στην ιστοσελίδα της ΓΓΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου