Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση με τους καταναλωτές απόψε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ρεθύμνου , είχε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

 ΔΆΝΕΙΑ -ΤΡΆΠΕΖΕΣ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΌ ΕΠΙΜΕΛΗΤΉΡΙΟ ΡΕΘΎΜΝΟΥ
 Μαζική υπήρξε η συμμετοχή  των καταναλωτών-δανειοληπτών της περιοχής του Νομού Ρεθύμνου στην  εκδήλωση -συνάντηση  που πραγματοποιήθηκε απόψε στις 6 το απόγευμα  στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ρεθύμνου,από πρωτοβουλία της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και  με την στήριξη συνεργατών Νομικών Συμβούλων.
  Η συνάντηση  άνοιξε με τον χαιρετισμό και καλωσόρισμα της Προέδρου της ΄Ενωσης κ.Ιωάννας Μελάκη η οποία αφού ευχαρίστησε το κοινό για την παρουσία τους στην εκδήλωση έδωσε τον λόγο στους δυο εκλεκτούς ομιλητές της συνάντησης  στον κ.Γιώργο Παπαλά Αντιπρόεδρο,  και στην κ.Ράνια Μπουρδάκη δικηγόρο.
  Ο κ.Γιώργος Παπαλάς εστίασε το λόγο του, όσο αφορά τα βήματα που πρέπει να κάνει ένας  δανειολήπτης  μέσα από την ΄Ενωση , για την  ένταξή του στο ν.3869/2010 ,όπως αυτός τροποποιήθηκε και που ενέχεται η συμμετοχή της Ένωσης δηλ.  τι βοήθεια μπορεί να πάρει ένας δανειολήπτης από την ΄Ενωση
  Η κ.Μπουρδάκη αναφέρθηκε στο Δικαστικό κομμάτι,  της ένταξης στο νόμο 3869/2010, μετά από την μη επιτυχία της  διαμεσολάβησης , και βασικά τόνισε ότι η κάθε μία δανειοδότηση απαιτεί εξειδικευμένη  και εξατομικευμένη προσέγγιση και κάλεσε τους παρευρισκομένους να αγκαλιάσουν τις Ενώσεις Καταναλωτών ,τονίζοντας τους πως  μέσα από την συλλογικότητα και την υπεύθυνη συμβουλευτική, θα πετύχουν την σωστή πληροφόρηση και καθοδήγηση για την ένταξη τους στο Νόμο Κατσέλη.
  Τέλος ,αφού οι ομιλητές ολοκλήρωσαν την ενημέρωση για την  διαδικασία ένταξης των υπερχρεωμένων στο Νόμο Κατσέλη, απάντησαν σε πλήθος ερωτήσεων που τέθηκαν από τους παρευρισκομένους δανειολήπτες.Η συνάντηση έκλεισε βρίσκοντας και τις δυο πλευρές  καταναλωτές-΄Ενωση  ικανοποιημένους, ανανεώνοντας το ραντεβού σε νέα μάζωξη
  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: