Εξαπατούν τους καταναλωτές οι πάροχοι τηλεφωνίας
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, φανερά προβληματισμένη, μεταφέρει τον προβληματισμό της με επιστολή στην Ανεξάρτητη Αρχή, Ε.Ε.Τ.Τ η οποία κοινοποιείται και στον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή ,ζητώντας την παρέμβαση της,
Στην επιστολή της μεταξύ των άλλων αναφέρει τα εξής
"κ.Πρόεδρε,
Μεγάλος είναι ο προβληματισμός και τα ερωτήματα των χρηστών τηλεφωνίας (κινητών και σταθερών),τον τελευταίο καιρό, με τους οποίους η ΄Ενωση μας συμπάσχει, καθώς σήμερα ο καταναλωτής τυγχάνει ποιο ευάλωτος, λόγω των πολλαπλών προβλημάτων που του δημιούργησε η κατάσταση κρίσης και ύφεσης της Χώρας .
10 είναι τα Εντοπιζόμενα προβλήματα από τους καταναλωτές
1. Οχλήσεις από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, για μικροποσά.
2. Τηλεφωνικές προσφορές και τηλεφωνικά συμβόλαια για την αλλαγή παρόχου, με απόκρυψη της χρέωσης τελών σύνδεσης ή τελών διακοπής συμβολαίου,Ελλειπή και αόριστη προφορική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις των εταιρειών.Ασάφειες, αοριστίες και γενικά καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις
3. Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις, για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας
4. Μη ενημέρωση των καταναλωτών για το δικαίωμα υπαναχώρησης.
5. Παραπλάνηση των καταναλωτών "προσφορά δωρεάν πακέτου " δίμηνης διαρκειας σε συνδρομική τηλεόραση.
6. Έναρξη συμβολαίου με έκδοση μηνιαίου λογαριασμού, σε λιγότερο από δέκα ημέρες ,από την έναρξη της σύνδεσης.
7. Μονόπλευρη"Ποινή" σε περίπτωση διακοπής σύβασης.
8.Μεταφέρονται " προσωπικά δεδομένα ", σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, χωρίς να προβλέπεται στους όρους σύμβασης
9.Στην κινητή τηλεφωνία, ο καταναλωτής δεν ενημερώνεται για τον πάροχο ,της κάθε κλήσης
10. Παράνομες χρεώσεις στους λογαριασμούς (χρεώνεται τρίλεπτο, η επέκταση χρόνου, κ.λ.π)
και συνεχίζοντας η επιστολή αναφέρει:
κ.Πρόεδρε,
Επειδή , σήμερα ο ρόλος σας , ως Ανεξάρτητη Αρχή, είναι τεράστιος, ιδιαίτερα στην εφαρμογή της υπάρχουσας νομοθεσίας (για την προστασία του καταναλωτή)στον τομέα της τηλεφωνίας , παρακαλούμε όπως ενεργήσετε σχετικά, για τον καταναλωτή του σήμερα, για τον καταναλωτή που έχει ανάγκη την πρόσβαση στην επικοινωνία, για τον καταναλωτή που θέλει πολύπλευρη προστασία.
Με Εκτίμηση
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου