Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Έξωση ενοικιαστών από κατοικίες


   Επειδή ,  πολλοί ενοικιαστές κατοικιών , στην Κρήτη, βρίσκονται σε αγωνία αλλά και  "αδιέξοδο" καθώς  υπάρχει μεγάλη ζήτηση ενοικίασης κατοικίας, πράγμα που εκμεταλλεύονται οι ιδιοκτήτες στην παρούσα φάση,με αποτέλεσμα να ζητούν αύξηση του ενοικίου που πολλές φορές ξεπερνάει και το 50% του μισθώματος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , θέλοντας να ενημερώσει τους ενοικιαστές αλλά και τους ιδιοκτήτες ενημερώνει.
 Μπορεί η έξωση  του ενοικιαστή να γίνεται σε χρόνο εξπρές, αλλά θα πρέπει:
  Να γνωρίζει ο ενοικιαστής ότι η μίσθωση του ακινήτου ισχύει το λιγότερο για τρία χρόνια
Το μίσθωμα συμφωνείται ελεύθερα
Η αύξηση του ενοικίου συμφωνείται και δεσμεύει αμφότερους
Για έξωση, δεν χρειάζεται πλέον κατάθεση Αγωγής από τον ιδιοκτήτη
Ο Ιδιοκτήτης ,θα πρέπει  να καταθέσει αίτηση στο δικαστήριο, στην οποία θα ζητεί την έξωση του ενοικιαστή του η οποία  θα συνοδεύεται από τα απαραίτητα έγγραφα,  και θα αναφέρει τους λόγους, θα περιγράφει το ακίνητο, τον χρόνο της μίσθωσης, αλλά και κάθε άλλο στοιχείο που είναι απαραίτητο για να ενημερωθεί το δικαστήριο και να κρίνει αν η αίτηση για έξωση είναι σύμφωνη με τον νόμο.
ο δικαστής θα εκτιμά αν η αίτηση είναι νόμιμη και θα εκδίδει την απόφασή του, με την οποία θα διατάσσεται η έξωση του ενοικιαστή.
 . Η απόφαση θα κοινοποιείται με δικαστικό κλητήρα και η διαδικασία αυτή δεν θα κρατά περισσότερο από έναν μήνα, πλην εξαιρέσεων, από τότε που κατατέθηκε η αίτηση.

Παραθέτουμε, όμως, αναλυτικά τι ακριβώς προβλέπει το νομοσχέδιο και σε ποιες περιπτώσεις θα εφαρμόζονται οι διατάξεις στις εξώσεις:

* Πότε ο ιδιοκτήτης νομιμοποιείται να ζητά την έξωση; 
 Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, στις παρακάτω περιπτώσεις:
-Όταν επικαλείται , και το αποδεικνύει, καθυστέρηση στην καταβολή του ενοικίου, που οφείλεται σε δυστροπία του ενοικιαστή. Η μη πληρωμή κοινοχρήστων , θεωρείται μη καταβολή μισθώματος
 Σε αυτή την περίπτωση, μαζί με την αίτηση για έξωση θα προσκομίζει και εξώδικο που οφείλει να έχει στείλει στον ενοικιαστή τουλάχιστον 1Ο ημέρες προτού απευθυνθεί στο δικαστήριο για να του πληρώσει τα οφειλόμενα μισθώματα.
-Όταν  ο χρόνος της μίσθωσης έχει λήξει, όταν ήταν συγκεκριμένου χρόνου ή όταν είχε καταστεί η μίσθωση αορίστου χρόνου, δηλαδή είχε λήξει το συμβόλαιο και είχε ανανεωθεί σιωπηρά. Στις περιπτώσεις αυτές θα πρέπει να έχει αποστείλει ­ και να προσκομίζει στο δικαστήριο τα ανάλογα έγγραφα ­, με δικαστικό κλητήρα, σχετική ειδοποίηση στον ενοικιαστή.
Η απόφαση εκδίδεται σχεδόν αμέσως,  Δηλαδή, το αργότερο σε 10 ή 20 ημέρες. Αμέσως κοινοποιείται με δικαστικό κλητήρα στον ενοικιαστή και εκτελείται μετά από 10 ημέρες.
Τέλος, εάν  ο ενοικιαστής, έχει επιχειρήματα και θέλει να ακουστεί από το δικαστήριο, θα έχει δικαίωμα να καταθέσει,ανακοπή.  μόλις εκδοθεί η εξωστική απόφαση, μέσα σε προθεσμία δέκα ημερών,
Η ανακοπή δεν αναστέλλει, όμως, την εκτέλεση της εξωστικής απόφασης παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις! Κατ' εξαίρεση, λοιπόν, μπορεί με διάταξή του ο δικαστής που εξέδωσε την απόφαση να δώσει παράταση τουλάχιστον ενός μηνός για την έξωση ώσπου να εκδικαστεί η ανακοπή.
Εάν, απορριφθεί η αίτηση του Ιδιοκτήτη,  για έξωση, μπορεί να υποβληθεί νέα για άλλο ή παρεμφερή λόγο, δεν χρειάζεται εφησυχασμός από τον ενοικιαστή.
Για ενημέρωση Προστασία στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) και στα τηλ. 2821092666, 2821092306

                                                    Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                                 Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: