Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Δύο είνα οι λύσεις για τους δανειολήπτες που η αίτησή τους έχει απορριφθεί από το Ειρηνοδικείο "



 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ  23-10-2018

   Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται  "απόρριψη" αρκετών αιτήσεων  υπερχρεωμένων νοικοκυριών,  ν.3869/2010 ,από τα Ειρηνοδικεία της Χώρας, αλλά και της  Κρήτης, αιτήσεων που είχαν κατατεθεί από  οφειλέτες από το 2012, καθότι οι δικαστές  δέχονται το σκεπτικό της δόλιας  δανειοδότησης που προβάλλουν οι δανειστές , με αποτέλεσμα πολλοί οφειλέτες, να βρίσκονται σε δυσκολία και προβληματισμό ,τι μέλλει γενέσθαι, για το εάν θα χάσουνε το σπίτι τους, εάν  κινδυνεύουν τα περιουσιακά τους στοιχεία κινητά και ακίνητα με κατάσχεση και πλειστηριασμό.
  Και σαυτό τον προβληματισμό, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , προτείνει  αισιόδοξες λύσεις  στα μέλη της και μη.
Οι προτεινόμενες λύσεις  είναι:
1) Εφετείο  Εάν η αίτηση μας  απορρίφθηκε από το Ειρηνοδικείο, δεν τα παρατάμε ούτε απογοητευόμαστε, απευθυνόμαστε στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  και ζητάμε συμβουλευτική για το επόμενο βήμα, που είναι η κατάθεση αίτησης έφεσης, στο Πρωτοδικείο
2)Διαμεσολάβηση Ζητάμε να ενημερωθούμε δια την μεσολάβηση,η οποία θεωρείται λύση Πολιτισμού και πλέον εφαρμόζεται από διαπιστευμένους μεσολαβητές σε αρκετές Ιδιωτικές διαφορές
 Ουσίας ,η Διαμεσολάβηση είναι μια εναλλακτική μέθοδος εξωδικαστικής επίλυσης ιδιωτικών διαφορών, στην οποία τα μέρη, με τη βοήθεια και συνδρομή του Διαμεσολαβητή, ενός τρίτου προς τα μέρη ουδέτερου προσώπου, διαπραγματεύονται προκειμένου να καταλήξουν σε μία βιώσιμη και αμοιβαία ικανοποιητική λύση της διαφοράς, χωρίς την ανάγκη να προσφύγουν σε μία χρονοβόρα και δαπανηρή δικαστική διαμάχη.
  Τέλος , η ΄Ενωση  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κάνει γνωστό, στους οφειλέτες, ότι διαθέτει όλα τα μέσα να βοηθήσει τους οφειλέτες όποια λύση  και αν εκείνος επιλέξει.

   Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


                                                   Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: