|
κ.Διευθυντά,
Αφού σας ευχηθούμε ,μία καλή,παραγωγική και χρήσιμη χρονιά ,τόσο σε
προσωπικό επίπεδο όσο και σε υπηρεσιακό, οφείλουμε ως Ένωση Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης , να σας μεταφέρουμε το παράπονο μας. για συγκεκριμένο
περιστατικό, που η Υπηρεσία που εκπροσωπείται όχι μόνο ήταν απούσα σε
κληθείσα από μας παρέμβαση, αλλά και ούτε καταγράφηκε η κλήση μας στα
συμβάντα.
Συγκεκριμένα: Σύμφωνα με την καταγγελία του
Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης κ.Γεωργίου Παπαλά του Δημητρίου, σε απειλή που
δέχτηκε από τον υπεύθυνο του καταστήματος Κωτσόβολος, Σκαλίδη 24 Χανιά,
στις 10-01-2019 και ώρα 12 μ ,κάλεσε την άμεση δράση, τηλεφωνώντας στο
100 (η κλήση είναι καταγραμμένη στο κινητό του τηλέφωνο) και η Υπηρεσία
όχι μόνο δεν έδρασε ως όφειλε ,αφού κλήθηκε να προστατεύσει την θεσμική
παρουσία του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης, αλλά και την σωματική του
ακεραιότητα.Καθώς όπως αναφέρει η καταγγελία του Αντιπροέδρου,την οποία σας επισυνάπτουμε, η στάση
του υπευθύνου του καταστήματος της Πολυεθνικής στα Χανιά,υπήρξε , αγενής , εκφοβιστική, ενώ του ίδιου του Αντιπροέδρου, υπήρξε η πρέπουσα διακριτική και ευγενής.
Το συμβάν προκλήθηκε από τον υπεύθυνο με θράσος ,προκλητικότητα και εριστικότητα παρουσία αγοραστικού κοινού ( καταναλωτών)και υπαλλήλων του καταστήματος.
Επειδή ,μέσα στους σκοπούς και στους στόχους της ΄Ενωσης Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης, είναι η προστασία των καταναλωτών, από αθέμιτες
εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων και η προστασία των δικαιωμάτων τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και
σαυτο και μόνο ,υπήρξε η παρουσία του εκπροσώπου μας στην εταιρεία
"Κωτσόβολος" θεωρούμαι ότι η μη δική σας συνδρομή, αφού ζητήθηκε για
την προστασία του εκπροσώπου μας ,ήταν τελείως απαξιωτική, μη νόμιμη και ζητάμε
απαντήσεις:
1)Γιατί δεν ενεργήσατε για το κληθέντα συμβάν, παρότι κληθήκατε
2)Γιατί η κλήση της άμεσης επέμβασης ,δεν καταγράφηκε στο βιβλίο των συμβάντων.
κ.Διευθυντά,
Όπως
γνωρίζετε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εκτιμά το έργο της
Ελληνικής Αστυνομίας και την θέλει δίπλα της,(συνεργάτη της) καθώς ο σκοπός είναι
κοινός,( η εφαρμογή της υπάρχουσας νομοθεσίας και η προστασία του πολίτη
)
Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία του Αντιπροέδρου, εισήχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης, το οποίο αποφάσισε:
-Να καταγγελθεί το γεγονός στην Διοίκηση "Κωτσοβολος" Δ/νση Προσωπικού
-Να σταλεί επιστολή στην Αστυνομική Δ/νση Χανίων
-Να δοθεί σχετικό Δελτίο Τύπου
Επειδή, ως Εθνική ,΄Ενωση Καταναλωτών ,εποπτευόμενη ,από την Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή ,του Υπουργείου Οικονομίας, προσπαθούμε να
συμβάλλουμε εθελοντικά στην ομαλή κοινωνική ισορροπία, ευελπιστούμε
στην συνεργασία σας, για την συνέχιση του έργου μας.Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου