Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Παράπονα προς Αστυνομική Δ/νση Χανίων

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης




 κ.Διευθυντά,
  Αφού σας ευχηθούμε ,μία καλή,παραγωγική και χρήσιμη χρονιά ,τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε υπηρεσιακό, οφείλουμε ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , να σας μεταφέρουμε το παράπονο μας. για συγκεκριμένο περιστατικό, που η Υπηρεσία που εκπροσωπείται όχι μόνο ήταν απούσα σε κληθείσα από μας παρέμβαση, αλλά και ούτε καταγράφηκε η κλήση μας στα συμβάντα.
  Συγκεκριμένα: Σύμφωνα με την καταγγελία του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης κ.Γεωργίου Παπαλά του Δημητρίου, σε απειλή που δέχτηκε από τον υπεύθυνο του καταστήματος Κωτσόβολος, Σκαλίδη 24 Χανιά, στις 10-01-2019 και  ώρα 12 μ ,κάλεσε την άμεση δράση,  τηλεφωνώντας στο 100 (η κλήση είναι καταγραμμένη στο κινητό του τηλέφωνο) και η Υπηρεσία όχι μόνο δεν έδρασε  ως όφειλε ,αφού κλήθηκε να προστατεύσει την θεσμική παρουσία του Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης, αλλά και την σωματική του ακεραιότητα.Καθώς όπως αναφέρει η καταγγελία του Αντιπροέδρου,την οποία σας επισυνάπτουμε, η στάση του υπευθύνου του καταστήματος της Πολυεθνικής στα Χανιά,υπήρξε , αγενής , εκφοβιστική, ενώ του ίδιου του Αντιπροέδρου, υπήρξε η πρέπουσα διακριτική  και ευγενής.
  Το συμβάν προκλήθηκε από τον υπεύθυνο με θράσος ,προκλητικότητα και εριστικότητα παρουσία αγοραστικού κοινού ( καταναλωτών)και υπαλλήλων του καταστήματος.
  Επειδή ,μέσα στους σκοπούς και στους στόχους της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι η προστασία των καταναλωτών, από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων και η προστασία των δικαιωμάτων τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και σαυτο  και μόνο ,υπήρξε η παρουσία του εκπροσώπου μας στην εταιρεία "Κωτσόβολος" θεωρούμαι ότι η μη δική σας συνδρομή, αφού ζητήθηκε  για την προστασία του εκπροσώπου μας ,ήταν τελείως απαξιωτική, μη νόμιμη και ζητάμε  απαντήσεις:
1)Γιατί  δεν ενεργήσατε για το κληθέντα συμβάν, παρότι κληθήκατε
2)Γιατί η κλήση της άμεσης επέμβασης ,δεν καταγράφηκε στο βιβλίο των  συμβάντων.
  
κ.Διευθυντά,
 Όπως γνωρίζετε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εκτιμά το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας και την θέλει δίπλα της,(συνεργάτη της) καθώς ο σκοπός είναι κοινός,( η εφαρμογή της υπάρχουσας νομοθεσίας και η προστασία του πολίτη )
  Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία  του Αντιπροέδρου, εισήχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης, το οποίο αποφάσισε:
-Να καταγγελθεί το γεγονός στην Διοίκηση "Κωτσοβολος" Δ/νση Προσωπικού
-Να σταλεί επιστολή στην Αστυνομική Δ/νση Χανίων
-Να δοθεί σχετικό Δελτίο Τύπου
  Επειδή, ως Εθνική ,΄Ενωση Καταναλωτών ,εποπτευόμενη ,από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,του Υπουργείου Οικονομίας, προσπαθούμε να συμβάλλουμε εθελοντικά στην  ομαλή κοινωνική ισορροπία,  ευελπιστούμε στην συνεργασία σας, για την συνέχιση του έργου μας.

                           Με εκτίμηση
 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: